Gjest Lompa Skrevet 19. januar 2005 #1 Del Skrevet 19. januar 2005 Nesten litt flaut, men..Jeg har i grunnen aldri tenkt over om pilla har hatt noe å si for sexlysten min eller ikke, men nå...jeg slutta med pilla nå i desember,og de siste ukene har jeg vært kåtere enn noengang.Helt "kanin"! :oops: Bare innbilning, eller???Hadde aldri trodd det skulle føre til sånne reaksjoner...Andre med uventede reaksjoner på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 19. januar 2005 #2 Del Skrevet 19. januar 2005 P-piller minker sexlysten, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 19. januar 2005 #3 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har også fått mer sexlyst etter jeg slutta på p-pilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 Godt å høre at det er flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #5 Del Skrevet 20. januar 2005 Helt vanlig og en av grunnene til at jeg aldri kommer til å gå på p-pille igjen... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 20. januar 2005 #6 Del Skrevet 20. januar 2005 Etter pilleslutt kom humørsvingningene tilbake. Er utroligt følsom og sippete i perioder.(Er kansje fordi vi prøver og prøver men blir ikke gravide) Har noen jævlige mensmerter og er helt rar i kropp og sinn. Etter jeg forhåpenlig har fått 2 barn en gang skal jeg LEVE RESTEN AV LIVET PÅ HORMONSPIRAL- da fungerer jeg best. (er bare lei av å gå uten) Godt vi er alle forskjellige. God apetitt for sex har jeg uansett hvilken prevangsjon jeg velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andromeda Skrevet 20. januar 2005 #7 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har også fått tilbake sexlysten etter at jeg slutta på p-piller i november. Føler rett og slett at kroppen har våkna etter flere år i en slags døs. Deilig. Ikke mer p-piller på denne kroppen i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå