Gå til innhold

Trukket i gjeld på en gjeld som er ferdig. Hvor er pengene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har drevet å betalt ned gjeld en stund, etter siste trekket så har trekkene fortsatt og står det er trukket 5000,- denne mnd. Men hvor havner pengene?

Anonymkode: 36dac...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg trodde automatisk trekk skrudde seg av automatisk når gjelda var ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å kontakte de(n) som står for trekket? De kan antagelig gi bedre svar enn det noen her kan...

Anonymkode: 2c85d...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å kontakte de(n) som står for trekket? De kan antagelig gi bedre svar enn det noen her kan...

Anonymkode: 2c85d...2d3

Oppdaget det nå i kveld så jeg må ringe i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være renter som har løpt mens du har betalt på gjelda? Du får sjekke med kreditor. Om de har trukket for mye vil de nok tilbakebetale til deg..

Anonymkode: 4a29f...a10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har drevet å betalt ned gjeld en stund, etter siste trekket så har trekkene fortsatt og står det er trukket 5000,- denne mnd. Men hvor havner pengene?

Dette må du snakke med kreditor eller namsmannen om. Vi vet ikke. 

Anonymkode: eefc3...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være renter som har løpt mens du har betalt på gjelda? Du får sjekke med kreditor. Om de har trukket for mye vil de nok tilbakebetale til deg..

Anonymkode: 4a29f...a10

Den har gått i 0. Så er rart om det plutselig er renter. Har stått 0 i flere mnd, men så har jeg husket på å skru av trekket hver måned. Ikke før nå jeg har klart å fjerne trekket helt. Er ikke så flink på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lønnstrekk eller automatisk trekk fra konto?

Anonymkode: e8885...8f4

Automatisk trekk fra konto 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et fast trekk du selv har lagt inn på kontoen siden du sier at du har "skrudd det av" de siste månedene? I så fall må du selv slette det. Har du innbetalt for mye vil du garantert få tilbake de pengene, men det kan være lurt med en telefon til den pengene er innbetalt til for å få avklart hvordan det ligger an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Leo skrev:

Er det et fast trekk du selv har lagt inn på kontoen siden du sier at du har "skrudd det av" de siste månedene? I så fall må du selv slette det. Har du innbetalt for mye vil du garantert få tilbake de pengene, men det kan være lurt med en telefon til den pengene er innbetalt til for å få avklart hvordan det ligger an. 

Ja, altså avbrutt hver måned uten å kunne se hvordan jeg sletta de før nå. Så nå er det ikke mer på faste trekk. 

Må ringe de i morgen angående trekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...