Gå til innhold

Prøver her også.. Lange nok treningsbukser!


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg trenger 84 i innerbenslengde i bukser.

Jeg har hatt et stort problem finne treningsbukser som er lange nok.

Jeg har et par fra betterbodies, men de er rett ned varianten.. trang hele veien.. nesten som tights..Føler meg ikke helt komfortabel med det :)

Jeg skulle hatt et par lengre... som er vide.

Noe ala :

http://www.anniluce.co.uk/CATALOGUE04/item104.htm

http://www.anniluce.co.uk/CATALOGUE04/item147.htm

Noen som vet hvor det er mulig få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en lignene på H&M for mange år siden og da hadde de den i to lengder. Normal og lang. Men om de har nå vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket ut noen av buksene til SATS? Kanskje de er lange nok? Skikkelig vide treningsbukser er sannsynligvisikke in for tida, i hvertfall er det lenge siden jeg har sett dem (selv går jeg motsatt vei, og trener helst i tights, gjerne pirattights).

Hva med Sefa? sjekk ut hjemmesiden (sefa.no) og se om du blir litt klokere). Hvis det er mer typen 'dansebukse' du er ute etter, er det sikkert andre som har bedre tips enn meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egne Pilatesbukser? Ærlig talt har jeg ikke sjekket markedet for long legged ladies, da jeg dessverre ikke tilhører den delen av befolkningen :-(

Mener du slike ekstremt vide bukser ala dansebukser? Jeg har en slik....Snublet i beina og falt så lang jeg var. Etter det har den kun blitt brukt til kos :)

Hva med Mexx sport? i hvertfall ikke amerikanske merker ala Nike, de har sannsynligvis lite å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefa har en modell , men den koster 500 kr og er ikke helt sånn jeg vil ha.. dessuten har jeg erfaring med at de blir litt posete.

Jenta er kravstor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har selv ganske lange ben (har ikke målt), og har også hatt problemer med å finne lange kok treningsbukser. Men for en stund siden fant jeg den perfekte buksa! Asicsbukse i jazzmodell, men med noe mer vidde i bena. Kjøpte den på G-sport, men du får sikkert bestilt på nett. Kostet ca. 500. Og den er nesten for lang til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme problemet selv, har alltid hatt (alt for) lange bein, og blir som regel alltid sur og grinete i et par dager etter en mislykket buksejakt... :evil:

Men jeg har funnet et par tre stykker som passer. Har erfaringer med at noen Championsbukser har en god lengde på beina. Så har jeg en bukse som jeg har kjøpt på xxl, men vet ikke hvilket merke det er...

Du får nok bare lete videre, men ikke gi opp håpet! :wink:

(si fra hvis du finner noe bra da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Mulig Victorias Secret har noe du kan bruke. De har i alle fall "treningsbukser" helt opp i 34" innerbenslengde noe som vel er litt over 86 cm. Har ingen anelse om hvordan kvaliteten er på dem, men muligens verdt en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Adidas treningsbukse på XXL. Det var sånn jazzbukse som er trang oppe og vid nede. Den hadde de i to forskjellige benlengder, og den lengste var perfekt til meg, som alltid sliter med litt for korte bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...