Gå til innhold

Legen ringte tilbake!

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, Antoinette skrev:

Ro deg ned, prøvene viste kanskje at hun trenger tllskudd av noe. Det er helt normalt at en lege ringer en pasient. 

Du hjelper henne ikke ved å oppføre deg som et (unnskyld meg) hysterisk kvinnfolk. 

Ikke undertrykk ditt eget kjønn. Menn kan også være hysteriske, og hysteri er ikke noe som "kun" kvinnfolk kan være. Å bruke en sånn betegnelse undertrykker kvinner til at kvinner som reagerer sånn er gærne kvinner, og menn som reagerer sånn er som gærne kvinner, når de egentlig er som gærne menn. Det er ikke bare kvinner som kan være hysteriske, triste, emosjonelle osv, det er menneskelig, og bare fordi det i noen sammenhenger blir sett på som negativt så er det ikke en kvinnegenskap. Å si det blir å undertrykke kvinners følelser til noe negativt , mens når menn føler det samme så er det liksom ikke så ille. 
Offtopic men viktig. 

Ts: Stoffskifteproblemer er vel noe av det mest vanlige, hun må sikkert bare ha tilskudd av noe og ingenting å gå i taket for dette her. 

Anonymkode: 5f4c7...6c1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, boblevann skrev:

Ro deg helt ned. Legen ringte meg og jeg fikk time samme dag, vet du hva den skumle, grusomme sykdommen var? D-vitaminmangel. Jeg trengte tilskudd av D-vitamin. Det kan godt hende at dette ikke er skummelt i det hele tatt, men at legen tilfeldigvis hadde en åpning i dag.

Ubehandlet D vitamin mangel er alvorlig det, bra de ringte deg 👍 

Anonymkode: ab49f...b87

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ubehandlet D vitamin mangel er alvorlig det, bra de ringte deg 👍 

Anonymkode: ab49f...b87

Joda, men det er jo ikke noe garantert dødsdom.. Det er jo slik TS høres ut, som om kjæresten garantert har langtkommet kreft eller noe :P D-vitaminmangel haster jo liksom ikke heller, var ikke slik at jeg hadde dødd dagen etter hvis jeg ikke fikk pillene asap.. ;) Prøvde bare å fortelle TS at det er ikke sikkert det haster eller er alvorlig i det hele tatt, er nok bare at legen tilfeldigvis hadde en åpning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...