Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #1 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg lurer på hvilket hotell dere ville ha valgt for en overnatting i et business-rom? På Royal har man separat soverom, og rommet er derfor større. Men det er kun 1 døgn vi skal være på hotellet, så det betyr kanskje ikke så mye. På Plaza kan man sjekke ut kl 15 uten tillegg i prisen, det kan man ikke på Royal. Ellers vet jeg ikke hva som skiller, håper virkelig noen har innspill for jeg aner ikke hvilket hotell jeg skal velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #2 Del Skrevet 18. januar 2005 Royal Christiania er et mange ganger triveligere og mer serceinnstilt hotell. Ville uten tvil valgt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 18. januar 2005 #3 Del Skrevet 18. januar 2005 Og hva er du for en businessmann som ikke klarer ta en sånn avgjørelse Men må si meg enig med at Royal er det beste valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. januar 2005 #4 Del Skrevet 18. januar 2005 Siden jeg liker å sove leeeenge, ville jeg satset på Plaza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #5 Del Skrevet 18. januar 2005 Hehe, jeg er da langt i fra noen businessmann. Business-rom er nemlig det eneste disse hotellene har ledig når jeg skal til Oslo. Takk for alle svar hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #6 Del Skrevet 18. januar 2005 Akkurat som det er et stort problem å velge hotell når du attpåtil bare skal være der en natt? Lider du skikkelig av beslutningsvegring? (jeg mener...hallo?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #7 Del Skrevet 18. januar 2005 Hallo selv. Hvis det plager deg så mye så kan du vel bare la være å lese da. Jeg kommer fra en helt annen kant av landet og er ikke kjent med disse hotellene i det hele tatt, derfor ville jeg spørre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 23. februar 2005 #8 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvis du vil ha et bra business rom og ønsker å bruke SAS (poeng og slikt) er faktisk det nye SAS hotellet i Nydalen et veldig bra alternativ. Har bodd over 100 døgn på Plaza og det er veldig oppskrytt, det er kun beliggenheten som er ok. Nydalen har store flotte rom og en dobbelt så god frokost. Kan ta t-banen helt frem til hotellet, den tar ikke mange minutt. Forøvrig er det flere resturanter i umiddelbar nærhet. Jeg bor ikke lenger på de små upersonlige rommene på Plaza. Håper ikke dette kom for seint for deg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå