AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #41 Del Skrevet 21. september 2017 Det er da utrolig frekt å be folk betale for seg når de er på besøk 😱 Direkte uforskammet og barnslig, voksne folk holder ikke på sånn. Ikke alltid jeg har hatt råd til å invitere venner på middag, men da har jeg ikke invitert noen heller. Hadde ikke orket å fortsette et sånt vennskap jeg. Hun høres ut som en utrolig lite raus person. Du får gjøre et kjapt overslag på hvor mange ganger hun har vært hos deg i det siste året og kreve inn 400-500 kroner pr besøk. Anonymkode: fd152...313 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butterfly20 Skrevet 21. september 2017 #42 Del Skrevet 21. september 2017 Husker en gang da jeg var liten og skulle på helgebesøk hos ei venninne. Da krevde faren hennes penger av mine foreldre for maten... Og nå i ettertid er datteren blitt like gjerrig. Hun skulle ha igjen en femtiøring om det var noen som skyldte henne det. Vi er ikke så gode venner den dag i dag... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #43 Del Skrevet 21. september 2017 På 17.9.2017 den 22.40, Sunstone skrev: Det var peppes da. Så var rundt 300 med studentrabatt. Men da ville det blitt 150. Og jeg spiste to pizzabiter, hun spiste to og typen spiste 4. Men ellers har jeg bare spist to brødskiver, ett rundstykke og tre tacolomper. Kan ikke skjønne at det skal bli 500 kr på bare meg Au! Den der er vond! Det er vondt å oppleve at du føler deg økonomisk misbrukt, og at din såkalte venninne også krever halvparten av en pizza som 3 mennesker delte på!. Det blir på ingen måte 500 kroner, kjære deg. På ingen måte. Om vi deler pizzaen i 3 (dere var jo 3 som skulle dele på den) så blir det 100 i pizza og om vi sår på stortromma så kan det kanskje koste 50 kroner for et par brødskiver med litt smør og pålegg, ett rundstykke og 3 tacolomper med fyll oppå. Tipper hun/de har tatt hele helgeinnkjøpet av mat og delt det på 2. Den ene halvparten har de forsøkt å få deg til å betale. Jeg hadde blitt veldig skuffet over å få regningen på matregningen etter å ha blitt invitert på besøk. Hadde aldri reist tilbake tl slike mennesker på besøk tror jeg. Anonymkode: 88554...4c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. september 2017 #44 Del Skrevet 21. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Au! Den der er vond! Det er vondt å oppleve at du føler deg økonomisk misbrukt, og at din såkalte venninne også krever halvparten av en pizza som 3 mennesker delte på!. Det blir på ingen måte 500 kroner, kjære deg. På ingen måte. Om vi deler pizzaen i 3 (dere var jo 3 som skulle dele på den) så blir det 100 i pizza og om vi sår på stortromma så kan det kanskje koste 50 kroner for et par brødskiver med litt smør og pålegg, ett rundstykke og 3 tacolomper med fyll oppå. Tipper hun/de har tatt hele helgeinnkjøpet av mat og delt det på 2. Den ene halvparten har de forsøkt å få deg til å betale. Jeg hadde blitt veldig skuffet over å få regningen på matregningen etter å ha blitt invitert på besøk. Hadde aldri reist tilbake tl slike mennesker på besøk tror jeg. Anonymkode: 88554...4c3 Enig med deg. Sykt dårlig og frekt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #45 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg måtte også være gjerrig da jeg var student. Selv om hun har en kjæreste som tjener godt betyr det ikke at de har delt økonomi akkurat. MEN, det virker jo som hun mangler noen sosiale antenner når hun holder på slik som det du skriver, i tillegg til at det var mye penger selvfølgelig. Anonymkode: c82b9...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. september 2017 #46 Del Skrevet 22. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte også være gjerrig da jeg var student. Selv om hun har en kjæreste som tjener godt betyr det ikke at de har delt økonomi akkurat. MEN, det virker jo som hun mangler noen sosiale antenner når hun holder på slik som det du skriver, i tillegg til at det var mye penger selvfølgelig. Anonymkode: c82b9...10a Gjerrig er en ting. Grådig er en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #47 Del Skrevet 23. september 2017 På 18.9.2017 den 0.14, Sunstone skrev: Vi har snakket om det i kveld. Men hun mener det er rett og rimelig siden hun alltid tilbyr når hun er hos meg og det er det vi pleier og gjøre. Men jeg syns 500 var så voldsomt! Hadde det vært 300 så. Må jeg virkelig betale for kost og losji når jeg besøker en av mine beste venninner for en helg?! Føler jeg tar mye plass hos henne nå ja. Jeg regner med hun er like gnien med alle. 500 kr er jo et helt ukesbudsjett, hadde aldri godtatt å betale Det. Da hadde jeg heller bestille posjona pizzaer etc. neste gang. Anonymkode: e4ea4...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå