LineaAspera Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Har du noe tips til en fin fødselgave til ei som nettopp har blitt mor? Jeg har ellerede en gave til babyen, men syns mor fortjener en fin oppmerksomhet også.
Suuusa Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Frokost på døra: www.morgenlevering.no. Fikk gavekort der, beste og koseligste gaven :-)
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, LineaAspera skrev: Har du noe tips til en fin fødselgave til ei som nettopp har blitt mor? Jeg har ellerede en gave til babyen, men syns mor fortjener en fin oppmerksomhet også. En natts søvn 😂 neida. Jeg blir veldig glad for en bukett roser jeg da. Finn favorittblomsten hennes 😊 Anonymkode: 49b53...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Eg fekk ei vniflaske i barselgåve av @Silfen. Heilt genialt! Ellers ville eg og satt pris på ein time barnefri på badet 😀 Anonymkode: 775b7...3dd
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eg fekk ei vniflaske i barselgåve av @Silfen. Heilt genialt! Ellers ville eg og satt pris på ein time barnefri på badet 😀 Anonymkode: 775b7...3dd Skulle ikkje vera anonym
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Jeg fikk en flott ring for jobben. En ring som vil følge barnet senere når jeg går bort. Anonymkode: a1bf4...6ad
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en flott ring for jobben. En ring som vil følge barnet senere når jeg går bort. Anonymkode: a1bf4...6ad Det fikk du kanskje av mannen din og ikke en venninne? Jeg fikk drikkeflaske og ekstra land mobillader av en venninne. Gull verdt I ammetiden Anonymkode: 33aa1...df4 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Beste gaven jeg fikk som førstegangsmor var to store poser full av digg mat, snacks og frukt. Mamman kan ofte bli veldig brå-sulten (gjerne midt på natten) og det er veldig fint å ikke måtte stresse med matbutikken første dagene. Med Nr. 2 fikk jeg en stor kake som holdt seg godt i kjøleskapet, som jeg kunne servere når vi fikk barselbesøk. Genialt! Anonymkode: 92b73...237 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #9 Skrevet 20. september 2017 Dersom noen skal gi meg noe nå når jeg kommer hjem fra føden ønsker jeg meg -bakst jeg kan ha i frysen (boller f.eks.) -fruktfat/snacks -ekstra lang ledning til mobil -vannflaske -en god dusjolje -kake som holder en stund -lommevarmer (sånn man knekker. Hadde vært digg på melkesprengte bryst) Anonymkode: af97d...065
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå