Gå til innhold

sunshines lille dagbok


Gjest sola

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Long time, no see! :wink:

Håper du koser deg i vårværet, Sola, og at det står bra til med deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sola

leeeenge siden sist jeg har vært innom her ser jeg.....

bra du passer på å hale dagboka mi lengre opp på lista av og til Kverula :kose:

hektiske dager med mye jobbing i det siste men trives veldig godt med dette tempoet egentlig.. føler at jeg får gjort mye hver dag og det er en god følelse.

akkurat nå sitter jeg og slapper av med cola, hjemmelaget pizza og smågodt og bare nyter at det er fridag i morgen. mannen er hos en kompis.. egentlig veldig ok å ha en alene- kveld også. det trenger man av og til :)

i dag har jeg egentlig ikke gjort så veldig mye fornuftig.. har bare vært i byen en tur og handlet, laget hjemmelaget pizza og det var det tror jeg... hadde planer om å vaske og støvsuge huset og ordne i stand gjesterommet men fant ut at hele huset var rent og pent og gjesterommet kan jeg alltids ordne i morgen.. godt med en avslappende kveld også...

er på utkikk etter nye gardiner til gjesterommet og til soverommet men har ikke funnet noen helt perfekte enda... vil ha noe lyst og lett .. får nok ta en tur på Kid til neste helg å se da.. tror ikke jeg rekker det før det iallefall..

har foresten tatt en soltime i dag og fikk masse farge enda det er leeeenge siden forrige soltime... ny soltime i morgen.. liker den følelsen av å være brun :):kul:

håper alle får en strålende fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Koselig at du titter innom igjen! :D

Godt vi er forskjellige når det gjelder det å ha det hektisk - jeg hater nemlig å ha det hektisk og stressende. Føler at jeg trives best når jeg har masser av ubunden tid! :wink:

Ellers er jeg enig med deg at det er godt å ha noen alene hjemme-kvelder innimellom, men akkurat i kveld syns jeg det er litt kjedelig jeg da...samboern min har utdrikkingslag, og jeg begynner å vente veldig på å få han hjem nå, selvom jeg vet at det kan drøye mange timer til...

Høres gøy ut med et besøk hos Kid - elsker sånt jeg, det beste jeg vet er å "trenge" noe nytt! :wink:

Fortsatt god kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sola

takk for hilsen Kverula...

enig med deg at det er kjedelig å vente på at mannfolka skal komme hjem ja.. er liksom trygt og godt å få dem hjem igjen.. rart det der... Skal hente min kjære hos en kompis i løpet av natta jeg.. han ville så gjerne bli henta sa han for han gadd ikke å ta taxi og så var det visst så koelig å bli henta av sin kjære kone... hm.... bare håper det ikke blir så veldig seint for jeg begynner bli en smule trøtt allerede nå men jeg klarer vel å holde meg våken med KG en stund til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg hadde MER enn gjerne hentet min kjære - hvor som helst, når som helst! :wink:

Godt vi har Kg! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sola

he he...

ja egentlig veldig greit å hente han skal være enig i det... bare jeg ikke sovner før han ringer så .. men våkner vel av telefonen... håper din kjære snart finner ut at han vil hjem også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Det håper jeg også...bare ikke han sover et eller annet sted så, sånn at jeg blir ventende på han hele natta...sånt takler jeg ikke. :-?

Nei, uff - må slutte å tenke det verste hele tiden!

Koselig å ha tid til Kg i hvertfall! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sola

en ny arbedsdag er over.. godt å kome igang igjen etter helga også da. jobb igjen i morgen også både på dagen og på kvelden men helt greit det i grunn.. det er jo sånt det blir penger av og penger er man avhengig av gitt :ler:

har akkurat vært å tatt meg en soltime.. brunfargen begynner sannelig å komme godt frem nå og bra er det for det går jo på full fart mot sommer så det er godt å ha en greit underlag før man skal på stranda iallefall..

ingen store planer i kveld.. skal bare få unna litt papirarbeid til i morgen og ellers blir det vel tv kveld tenker jeg.. har fått satt på en vaskemaskin og en oppvaksmaskin og vurderer å bake en posjon med sjokolademuffins. får se om jeg gidder å støvsuge og vaske over gulvene i løpet av kvelden også..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fridag i dag.. herlig :) men skal til tannlegen og det legger en stor demper på gleda får man si.. liker absolutt ikke tannlegen og jeg veit jeg må borre i en tann men forhåpentligvis så går det vel bra... :-?

har et par ting som skal gjøres før tannlegebesøket og etter tannlegebesøket skal jeg vaske huset til helga..

ellers har jeg bare tenkt å slappe av og ta et par soltimer i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlevde sannelig tannlegebesøket i dag gitt... tror nok kanskje jeg er ferdig med å ha tannlegeskrekk etter dette for dette var en veldig behagelig tannlege som jeg nok kommer til å gå til en eller to ganger i året tenker jeg :-)

hadde store planer om å vaske huset i kveld men arbeidslysta er ikke helt til stede så jeg tror det blir litt tv kveld istedet men bør iallefall sette på en oppvaskmaskin og brette sammen noen tørre klær.

må nok nesten se Hotel Sæsar og Idol i kveld tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

nå hadde sannelig dagboka mi havnet helt på side 3......... må nok se å skjerpe meg kraftig med å oppdatere litt oftere her skjønner jeg men dagene flyr så fort og det blir ikke så veldig mye tid til KG akkurat...

tannlege besøket som jeg var svært fornøyd med helt til dagen etterpå endte med en kjempe betennelse i hele munnen og jeg tygget pencilin og pinex forte som om det skulle vært sukkertøy i 14 dager for å få vekk smertene..grr.. har aldri før opplevd noe sånt etter et tannlegebesøk... men det gikk da over til slutt iallefall :Nikke:

nå ser vi faktisk litt sol her og det er ikke verst etter å ha regnet i ett strekk siden natt til søndag.. litt av en sommer vi har i år ja.... :tunge1: jeg vil ha sol og minst 25 varmegrader :sjarmor:

har satt på en kles maskin og skal få unna noen jobb papirer tenkte jeg, og så synke sammen i sofaen resten av kvelden å bare slappe av......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koselig at du stikker innom Kverula :kose:

enda større flekk med blå himmel ute.... skal man virkelig snart begynne å håpe på noen solfylte dager her tro :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsen Escada :) Alltid kosselig når noen stikker innom dagboka mi :)

fri i dag så har fått gjort en del her hjemme..

- 3. vaskemaskinen er satt på og håper at alt tøyet jeg allerede har hengt ut blir fort tørt :roll:

- har rydda bort og kastet gamle aviser og ukeblader.. det hoper seg så utrolig fort opp-- :-?

- tatt ut av oppvaskmaskinen og ryddet litt i kjøkkenskapene.. masse vi aldri bruker av kopper og tallerkner blant annet.. lurer på om jeg rett og slett skal kaste en del?.

- har fått gjort unna en del jobb ting og sendt det over på mail adr mi på jobb.. likevel føles det som om det er masse igjen som skal være klart til august.. to uker igjen til ferie så jeg skal nok bli ferdig med alt ja..

- store planer om å bake en sjokoladekake... kvalm er jeg men kake har jeg lyst på :ler:

- var på visning på et relativt helt nytt hus like ved sentrum i begynnelsen av uka.... har lenge pratet på å flytte nærmere sentrum selv om det for min del betyr lengre vei på jobb men positivt å bo enda litt mer sentralt og samtidig var det landlig og fint.. ugreit forklart... men iallefall bestemte oss for at det huset ville vi ha.. og nå er det vårt ja :)

får prøve å gjøre litt mer fornuftig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sjokoladekaka er bakt og jeg har jo selvfølgelig klart å spise alt for mye av den... mett... lærer aldri :tunge1: men godt var det likevel.. glad jeg kan spise hva som helst uten å legge på meg et gram men så er jeg påpasselig med å drikke mye vann hver dag.. vel litt sløv på det området i det siste kanskje så må skjerpes inn :fy:

har bestilt meg ny bikini fra HM stilig rosa med tangabikinitruse, en caprijeans, en tubetopp og sandaler... håper den pakka kommer fort , for den toppen og caprijeansen så skikkelig stilig ut :sjarmor:

har fått tørket nesten alle nyvaskede klær i dag.. slett ikke verst... håper været holder seg hele helga og gjerne enda varmere og enda mer sol 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på Ikea etter jobb i morgen... har egentlig aldri vært noe begeistret for ikea før jeg men kikket litt på nettsida dems i sted og fant egentlig mye spennende.. så den handlelista mi ble lang men faktisk ikke dyr :o kanskje det lønner seg å handle litt på Ikea likevel... håper dem har alt jeg har funnet ut at jeg skal ha da...

må jo ha litt nytt til man flytter inn i nytt hus :)

nå er det snart kvelden her.. skal tidlig opp på jobb i morgen.. må finne frem en del papirer til i morgen, finne frem klær og stryke dem... liker å ha god tid om morgenen men slett ikke alltid jeg har det gitt... må huske å sende et par brev i morgen og kopiere en del jobbskjemaer.... huskelapp er kjekt å ha :-? godt det lir mot 4 ukers ferie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ikke særlig flink til å oppdatere jeg ser jeg men dagene bare flyr unna... har blitt mye jobb og lite av alt mulig annet i det siste men nå nærmer ferien seg med stormskritt heldigvis..

fikk pakka fra HM i går... tubetoppen ble jeg kjempe fornøyd med men capribuksa var altfor stor så den sendte jeg inn igjen.. ikke hadde dem igjen i mindre str heller .. litt synd det for buksa var egentlig kjempe stilig..

har kjøpt nye sandaler, solkrem, gardiner til kjøkkenet og to nye topper i dag da..

har vasket utrolig mye klær i dag, vinterjakker og alt sånt som trengte en vask og har nå satt på en maskin med hankler.. godt tørkevær iallefall.

har fått gjort masse husarbeid i dag og det trengtes virkelig nå for har blitt lite tid til husarbeid den siste uka så nå har jeg vasket hele huset og hengt opp nye gardiner på kjøkkenet og brettet sammen en haug med rene klær.. har igjen bare å vaske gangen nede men det tror jeg at jeg gjør i morgen tidlig.. man skal jo slappe av litt på en lørdagsjveld også da :)

håper på fint vær i morgen også sånn at jeg får sola meg litt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Koselig at du titter innom boka mi! :)

Og så ble jeg nesten misunnerlig på den husarbeidslista di...skulle nemlig ha gjort en god del her i dag jeg også...men så ble det ikke sånn.

Heldigvis er det sånn med husarbeid at det ikke forsvinner om man venter en dag eller to - det har redda meg mange ganger! :ler:

Fortsatt god helg - håper på sol og soling i morgen, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...