Gå til innhold

sunshines lille dagbok


Gjest sola

Anbefalte innlegg

hei hei..

takk for hilsen xavia :)

he he.. ja skjønner hva du mener med hund som går tur med eieren.. har noen tilfeller av det her også :enig_animasjon: den eldtse hunden her er snart 4 år så den er blitt helt rolig og blir ikke direkte blid over en vilter liten rakker på 3 mnd som vil herje vilt.. trøster meg med at en dag blir dem alle rolige forhåpentligvis :sjarmor:

nå var det sannelig helga igjen ja.. møtte innom kjøpesenteret på vei hjem fra jobb for å handle litt til helga og sannelig ble det litt kles shopping også.. kjøpte meg en stilig tettsittende genser i lys grønn.. innmari tøff :enig_animasjon: tror aldri jeg har kjøpt en grønn genser før i hele mitt liv for det har liksom aldri vært favoritt fargen min men den var innmari fin og fargen passet egentlig godt til meg og den satt som et skudd i str S. så ble innmari fornøyd jeg :Nikke:

så på et stilig hvitt belte og ei veske på HM men klarte ikke helt å bestemme meg.. får tenke på det til i morgen eller over helga.....tror nok det blir både belte og ny veske... og så har jeg så lyst på nye jeans... dem hadde en del bra på Bik bok egentlig så vi får se hva det blir til..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ny dag og snakk om herlig vær. sola skinner fra skyfri himmel. herlig å våkne av at sola skinner inn gjennom vinduet tidlig på morgenen :):)

i dag skal jeg bare nyte fridagen, skal på cafe sammen med ei venninne og så blir det vel en liten butikk runde.

tok en runde med selvbruning i går og det ble helt perfekt. har funnet en innmari bra selvbruningskrem så det blir like bra hver gang.. man får en veldig naturlig og pen brunfarge og da er selvfølgelig jeg fornøyd :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny dag og snakk om herlig vær. sola skinner fra skyfri himmel. herlig å våkne av at sola skinner inn gjennom vinduet tidlig på morgenen :):)

Å, sånn er det her også. Vi skal til stallen om en times tid. Deilig!! :hoppe:

i dag skal jeg bare nyte fridagen' date=' skal på cafe sammen med ei venninne og så blir det vel en liten butikk runde.[/quote']

Hmmm...høres veldig ut som hva jeg også skal senere i dag, bar du må bytte ut venninne med samboer og lillegullet mitt. Blir nok veldig kos det også, selv om å dra til byen med en venninne selvsagt er noe helt annet....

Hva slags selvbruner er det du bruker?

Jeg kjøpte akkurat en fra Dior for noen uker siden (til ansiktet), den har jeg vært superfornøyd med.

Ha en flott lørdag!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble sannelig ingen kafe tur, hun som skulle være med var blitt syk så da gadd ikke jeg å dra heller men har tenkt meg en tur til byen senere i da... mannen jobber så da blir det bare meg og hundene i dag..

har planene klare for husarbeid men er litt tiltaksløs enda... har vært ute i det fine været en tur og det er herlig å kjenne at sola faktisk varmer :) det går mot vår og snart er det sommer og noen herlige ferieuker... vel det er jo en stund til enda men månedene går jo såååå utrolig fort :danse:

xavia: jeg bruker Piz Buin medium selvbruningskrem. er kjempe fornøyd med den og så er den ganske billig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig å våkne opp til sol og blå himmel... våkner alltid tidlig når det er vår og det blir lyst tidlig ute... da er energien tilbake på plass ja :hoppe:

ble lite husarbeid i går så får nok ta igjen en del av det i dag.. har satt på en maskin med klær og en oppvaskmaskin, gått tur med hundene og spist frokost så nå skla jeg:

- rydde og vaske kjøleskapet

- Støvsuge og vaske kjøkkenet

-tørke støv, støvsuge og vaske stua

- vaske soverommet og skifte på senga

- Vaske begge badene

- Vaske gangen nede

- Brette sammen rent og tørt tøy

- Forberede planleggingsmøte i morgen

- Forberede fagbiten vi på jobb skal arbeide med fremover

- lage revidert utgave av turnus pga at vi har en ny medarbeider

og ellers har jeg store planer om å slappe av og kanskje bake en kake...

håper alle får en super dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var hele husarbeidslista unnagjort og godt er det.. så da bare måtte jeg ha en liten pause her inne før jeg hiver meg over jobboppgavene til i morgen, og så tenkte jeg meg en tur på Plantasjen etterpå( kjekt med søndagsåpent) for valpen har " drept " et par grønne planter den siste uka så de var det bare å kaste :wink:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for hilsen Xavia :):)

nå har jeg fått unna forberedelsene til i morgen også og sannelig har snart hele søndagen fløyet unna..... blir vel tv kveld i kveld tror jeg, bare slappe av å nyte resten av fridagen.... har egentlig lyst til å bake en kake eller noe annet godt.. kanskje en langpannekake eller sjokolademuffins... har hoppet galant over middagen i kveld for mannen jobber men venter han hjem om et par timer... kanskje vi bestiller pizza eller noe sånt.. hørtes litt godt ut egentlig.... :sjarmor:

fikk tre bøker fra bok klubben bedre ledelse i går men har ikke rukket å begynne å lese dem enda men jeg tror og håper dem er bra :Nikke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slitsom dag på jobb... har slitt med en mage som gjør voldsomme rundkast, kvalme og feber... er vel ikke meningen at man få enda mer av alle dustete basiller som er ute og går :kjempesinna: har akkurat vært syk jeg selv om det gikk ganske fort over.. har tatt en kvalmestillende tabl i hop om at kvalmen går over.

mannen klager over feber huepine og vondt både her og der.... så dette tror jeg blir en sløv kveld ja.. orker ikke så veldig mye noen av oss tror jeg...

selv om jeg er skikkelig uggen i magen har jeg lyst på all mulig slags mat av en eller annen merkelig grunn og akkurat det skjønner jeg ikke helt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Håper du føler deg bedre snart, kvalme er no' dritt... :veldigsur:

Når du skrev det du skrev om selvbruningskremen, så fikk jeg lyst til å prøve den jeg også...har ikke prøvd selvbruning før jeg, så jeg er egentlig litt skeptisk.

Kan du garantere at det blir bra resultat! Pleeeeease??? :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...må bare skyte inn og si at den Piz Buin selvbruningskremen/moussen/ sprayen er kjempebra. Du får den i to forskjellige "farger" mid og max. Har brukt den selv, og nå har jeg en supergod spray som er til kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut! :)

Men hvor klønete må jeg være for å klare å få til et mislykket resultat da? Og kan jeg bruke den på hele kroppen?

*føler meg veldig, veldig uvitende nå*

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... formen noenlunde på topp igjen.. ikke helt i slaget i dag morges men det har da blitt myyye bedre :)

veldig grei dag på jobb fikk unna masse papirarbeid iallefall. irriterer meg litt over enkelte ting blant annet at det virker som noen av de på 40 år som jobber der jeg er leder har litt problemer med at jeg er såpass mye yngre enn dem og likevel er lederen dems..... kan virke sånn av og til.. dem har vært i arbeidslivet sååååå menge år og så kommer jeg som har jobbet i 7 år og blir lederen dems... vel jeg kan da ikke noe for at den personen som satt som vikarierende leder der før måtte gå tilbake til sin vanlige stilling pga at hun ikke har noe utdannelse når jeg begynte..... men til tider virker det som om tror hun skal styre enda og det irriterer meg... Hva gjør man med sånne folk da???? lar dem surmule over "tapet" sitt til den blir blide igjen kanskje?????

Kverula: garanterer deg at du ikke får gjort noe galt med den selvbruningskremen!!!!!!!!!!!!!!! jeg var akkurat like skeptisk som deg til selvbruning før for sannelig har jeg gjort et par store flotte tabber med selvbruning for noen år tilbake ja.... måtte gå forferdelig flekkete i ansiktet i en uke på videregående etter en tabbe med selvbruningskrem... og etter det gikk det noen år før jeg torde å prøve igjen :hoho:

men med Piz Buin har jeg aldri hatt noen tabber og den er garantert til å bli bra :) så lover deg at resultatet av den selvbruningen blir du fornøyd med.

nå skal jeg straks begynne med middagen for nå kommer snart min kjære hjem fra jobb :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

middagen ferdigspist, kjøkkenet ryddet og en vaskemaskin satt på og min kjære har reist på jobb igjen.

har begynt på en ny bok som jeg fikk i posten her en dag: hvordan bli bedre på møter.... sikkert greit å få noen effektive tips for det finnes alltid ett eller annet man kan bli bedre i i enhver situasjon..

ellers så venter jeg egentlig bare på at den siste boka i Arvesynd Serien skal komme ut for salg...mener det er i begynnelsen av mars.. har lest den serien helt siden 1. boka kom ut så det er nesten trist at det er siste bok i den serien som kommer ut nå :-(

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen...

en bråtur innom før jeg drar på jobb.... kaldt ute i dag for å si det pent :-? :-? men sola skinner fra skyfri himmel så da blir det vel bra utpå dagen.. alt er greit så lenge sola skinner ja :enig_animasjon:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der hadde sannelig dagboka mi havnet helt på side 2... kanskje ikke så rart da det er noen dager siden jeg var innom her sist..

har ikke orket å være så mye innom her akkurat nå.. er tunge dager om dagen og jeg kjenner jeg må ta meg selv i nakken for å klare å gjøre noe fornuftig..

har fri i dag og må prøve å få unna noe husarbeid og klesvask som har hopet seg opp de siste dagene.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har fått gjort en hel del husarbeid i dag og nå har jeg satt på en maskin med klær. har igjen å skifte på senga og vaske ene badet i kveld... mulig jeg heller gjør det i morgen kveld...

har akkurat spist en bedre middag med min kjære så nå er jeg stapp mett men godt var det :ler:

fikk ny bok i Storgårdsfolk- serien i posten i dag så i kveld skal jeg krølle meg sammen på sofan og lese :sjarmor:

venter spent på brev i posten ang time på et spesialistsenter ang barnløshet og utredning.... håper det dukker opp snart slik at man kommer i gang med dette opplegget.. det verste er nesten ventinga syns jeg... men det får man vel egentlig bare venne seg til for venting blir det vel nok av hvis man må i gang med prøverør.... men bare resultatet blir bra så er det verdt det :sjarmor:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

nå var det sannelig lenge siden jeg har vært innom her ser jeg...

mye å gjøre på jobb, mye å gjøre hjemme så dagene flyr.

har knall bra vær om dagen så det er helt herlig, og hadde en kjempe koselig og avslappende påskeferie der jeg tilbragte masse tid sammen med min kjære på hytta :)

nå skal jeg ut å gå tur med ene hunden og så får jeg hive meg over litt papirarbeid som jeg har tatt med hjem fra jobb.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...