Gjest sola Skrevet 18. januar 2005 #1 Del Skrevet 18. januar 2005 Nytt år og nye muligheter prøver meg på å opprette ny dagbok jeg... kanskje jeg blir flinkere til å skrive i den denne gangen.. en liten presentasjon kanskje jeg er halvveis i 20- åra, gift med verdens herligste mann og har en jobb jeg stortrives med.. kan man bedre ha det da?... det eneste vi manger er en liten baby, men etter å ha mistet et par ganger veldig tidlig ser det ut som om vi må ta fatt på den lange veien mot prøverør.... kan ikke si at jeg ser så veldig positivt på det :-? men hva gjør man ikke for å få et lite nurk da? :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 18. januar 2005 #2 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei, og grattis med ny dagbok! Håper dere lykkes med en liten en da! Masse lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 18. januar 2005 #3 Del Skrevet 18. januar 2005 takk for hyggelig hilsen penelene koselig at noen stikker innom dagboka mi, det setter jeg pris på. i dag er formen en smule på bånn, kvalm, svimmel og vondt i magen :veldigsur: var litt bedre noen timer midt på dagen men nå er det ikke særlig behagelig nei :-? men det går jo mye omgangsyke og sånt herk rundt her nå så det kan jo være det men da burde det jo bryte skikkelig ut og bli ferdig med det da, er tross alt bedre det :-? men det går vel over tenker jeg :bukke: har fått gjort litt husarbeid og hengt opp en kles vask så litt nyttig har jeg da fått gjort, og nå bare venter jeg på at min kjære skal komme hjem fra jobb og så skal vi bare slappe av resten av kvelden forhåpentligvis i morgen skal jeg ha et møte med ei som har søkt jobb der jeg er leder, så må iallefall forberede det i løpet av kvelden. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei - og velkommen tilbake, Sola! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 19. februar 2005 #5 Del Skrevet 19. februar 2005 hei hei og takk for hilsen Kverula...... er visst ikke spesielt flink til aa oppdatere denne dagboka mi ser det ut som men har veldig mye aa gjore paa jobb om dagen og en del blir det aa gjore hjemme ogsaa med en ny valp i huset men artig er jo det da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 19. februar 2005 #6 Del Skrevet 19. februar 2005 to store kringler staar naa nystekt paa kjokkenbenken..... og skal straks gaa i gang med aa lage bakt potet med masse godt inni... kveldskos maa man ha huset er nyvasket og valpen sover godt etter luftetur og mat og de andre hundene er merkelig nok rolige dem ogsa.. herlig... man faar nyte det saa lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 20. februar 2005 #7 Del Skrevet 20. februar 2005 ikke lett aa sove lenge om morgenen med en liten valp i huset nei......... litt over 7 var taalmodigheten slutt for det lillenurket og i grunn for de andre hundene ogsaa.... men heldigvis er jeg en liten morgenfugl da........ saa naa har jeg sittet foran nettet en stund,og snart er det tid for dagens husarbeid.. 1. klesvasken i dag er allerede ferdig saa det er tid for aa henge den opp.. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #8 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei på deg! Takker for besøket i dagboka mi - et øyeblikk ble jeg usikker på om du hadde dagbok her, men når jeg først fant den fram, så ser jeg jo at jeg har vært på besøk her tidligere! Ser at dere har fått en valp i huset - hvilken rase er det? Ønsker meg også hund, men det blir nok ikke noe på ei stund enda. Ønsker meg veldig en Cavalier jeg da! God kveld! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 21. februar 2005 #9 Del Skrevet 21. februar 2005 hei hei takk for koselig hilsen Kverula valpen er en golden retriver( har andre hunder fra før) og er skikkelig gossin og en smule rampete om dagen... gardiner, sko og grønne planter er tydeligvis nam nam.. så jeg har på følelsen av å henge som en stropp etter bikkja til enhver tid når jeg er hjemme... slitsomt men gøy... glemmer alltid hvor mye jobb det er med en valp men det er jo mest kos da :enig_animasjon: heldigvis ser det ut som hun lærer fort, og de andre hundene prøver desperat å oppdra henne litt he he.. nå var enda en arbeidsdag over... masse sykdom og ellers masse å gjøre på jobb om dagen... blir til at man tar med seg litt jobb hjem også for å få unna en del... men jeg stor trives i jobben og kunne ikke hatt det bedre. kurs på onsdag- gleder meg og fri på torsdag og det skal bli litt bra det også.. tid for en runde med husarbeid :enig_animasjon: håper alle får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 21. februar 2005 #10 Del Skrevet 21. februar 2005 fryser og svetter og har vondt i hue og vondt i halsen... virka som det kom helt plutselig kasta over meg :-? har følt jeg har brygga på ett eller annet men trodde det skulle gli over men tydeligvis ikke... tenkte jeg skulle krype under pleddet i sofan og se litt tv før jeg finner senga og forhåpentligvis er jeg frisk som en fisk i morgen tidlig... opptimisk iallefall.. jeg har jo ikke tid til å bli syk for stort sett alle andre er jo syke på jobben nå, så krysser fingre og bein for at dette glir over til i morgen ja :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 22. februar 2005 #11 Del Skrevet 22. februar 2005 Innom med en hilsen i dagboka de ettersom jeg ikke har vært her før Håper formen er bedre. Ikke noe gøy å være syk.... :trøste: Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 23. februar 2005 #12 Del Skrevet 23. februar 2005 hei hei.. takk for hilsen sommerfugl alltid koselig med besøk i dagboka i går var jeg hjemme fra jobb, formen var så lagtfra på topp men heldigvis ble den gradvis mye bedre i går kveld og i dag er jeg i ganske så fin form, så nå har jeg akkurat kommet hjem fra kurs, og tenkte jeg skulle bruke resten av dagen på husarbeid og litt arbeid som jeg har tatt med meg hjem... muligens tror jeg at jeg skal bake sjokoladekake også herlig vær ute med knall blå himmel og sol men kaldt.... håper alle får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 23. februar 2005 #13 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei hei! Innom for å si hei og god bedring! Har du mange hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. februar 2005 #14 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei sola! Takk for hilsen i dagboka mi, koselig! Det ser ut som om vi lider av det samme om dagene...feber, vondt i hodet + hals, samt feber. Jeg har vært sånn siden fredagen, og føler meg enda ikke bra! Ha en fin onsdag! Hilsen Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 23. februar 2005 #15 Del Skrevet 23. februar 2005 Takk for hilsninger jenter kjempekoselig med besøk i dagboka Dolphina: jeg har 4 hunder( 3 stk som kan brukes på jakt og en Golden retriver) så her er det til tider aktivt skal jeg si deg.. men har hatt hund helt siden jeg var liten og det har mannen min også så, og så er det jo så koselig med dyr. jeg sa stopp etter to hunder men likevel har det blitt fire tilsammen gitt.. men kommer min mann hjem med flere bikkjer de nærmeste ti årene nå så da " klikker" det for meg tror jeg selv om det er koselig med dyr så er det sannelig mye jobb også.... nå er gulvene støvsugd og vasket, oppvaskmaskinen er slått på, en klesvask hengt opp og sjokoladekaka står i ovnen.. så nå skal jeg hive meg over noe papirarbeid tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 23. februar 2005 #16 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har en hund og synes det er mye jobb så skjønner godt at du har nok å henge fingrene i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 24. februar 2005 #17 Del Skrevet 24. februar 2005 en lang herlig fridag ligger foran meg.. formen virker helt på topp igjen og jeg har akkurat luftet mine firbeinte små og servert frokost.. ute skinner sola og det ser ut til å bli en knall fin dag.. men skikkelig kaldt ja :-? driver å "lukter" litt på en ekstrajobb siden jeg ikke jobber i full stilling.. kom over en liten ekstrajobb som virket spennende : nemlig tilsynsfører for fosterbarn. da har man ansvaret for å følge opp fosterbarn i fosterhjem,sørge for at samarbeidet mellom forsterbarnet og fosterforeldrene er bra osv.. virker som en spennende jobb og det ligger innenfor mitt fagfelt. Har pratet med hun som sto som kontaktperson for denne stillingen og har sendt søknad og cv... alltids greit med en liten ekstrajobb.. nei nå skal jeg dusje og så skal jeg nyte fridagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 24. februar 2005 #18 Del Skrevet 24. februar 2005 Ha en kjempefin fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 24. februar 2005 #19 Del Skrevet 24. februar 2005 synes ikke jeg får gjort noe fornuftig i dag egentlig.. har satt på en vaskemaskin og vært en tur i byen men bortsett fra det har jeg kun prøvd å lære minstemann i flokken god hundeskikk... men hun er tydeligvis ikke særlig mottakelig for det i dag.. hun synes det er mye morsommere å snu vannbollen på hodet så alt vannet flommer, røske bladene av mine grønne potteplanter, tygge sko, lekebite de andre hundene og bite og dra i mine lange hvite silkegardiner i stua altså praktisk talt alt hun VEIT hun ikke får lov til.. ordet nei har overhodet ingen virkning i dag nei... så nå vurderer jeg å ta henne med ut på tur i det fine været slik at hun blir så sliten at hun sover noen timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 25. februar 2005 #20 Del Skrevet 25. februar 2005 Åhh..akkurat når jeg leser innlegget ditt er jeg så glad for at hunden vår fyller tre år neste måned. ( :o Oj, har vi virkelig hatt han sååå lenge??) Han er blitt så rolig og bedagelig at det er jo ikke til å tro. Selv på tur nå, så kan jeg gå med båndet i hånda, og hånda i lomma. (Ja, stort sett) Og akkurat det er veldig deilig, ettersom vi har slitt veldig med en hund som vil gå tur med oss. (Les: jeg henger på slep etter bikkja... ) Ha en fortryllende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå