Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ny reklamefilm kom ut idag.

Hva får egentlig disse personene som er med på slike serier ut av dette? Blottlegge seg selv og familien ut på en av livets mest sårbare tid? Hva tenker dere om serien?

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Jeg liker serien, og bryr meg lite om hva den enkelte deltager får ut av det. Minne for livet, kanskje. 

Skrevet
6 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg liker serien, og bryr meg lite om hva den enkelte deltager får ut av det. Minne for livet, kanskje. 

Hva de får igjen var et retorisk spørsmål, alle vet jo at de ikke får noe igjen annet enn "5 nanoseconds of fame"

Er det egentlig greit å eksponere seg selv og familien sin på denne måten i en slik sårbar tid? Babyen?

 

  • Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, Infinitum skrev:

Hva de får igjen var et retorisk spørsmål, alle vet jo at de ikke får noe igjen annet enn "5 nanoseconds of fame"

Er det egentlig greit å eksponere seg selv og familien sin på denne måten i en slik sårbar tid? Babyen?

 

Du mener vel virkelig ikke at noen skal bry seg med det? Hvis de som har sagt ja til å være med synes det er en fin ting så har ingen andre noe med det!

Gjest justcurious
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som får folk til å se på programmet. Jeg har ikke noe behov for å se kvinnfolk ligge og skræve og stønne og brøle, og se de presse ut en unge. Men så har jeg jo ikke unger selv da. 

Skrevet
1 time siden, Infinitum skrev:

Hva de får igjen var et retorisk spørsmål, alle vet jo at de ikke får noe igjen annet enn "5 nanoseconds of fame"

Er det egentlig greit å eksponere seg selv og familien sin på denne måten i en slik sårbar tid? Babyen?

 

Det er da helt opp til hver enkelt familie. Altså... noen skal virkelig føle seg støtt av alt mulig idag. 

  • Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, justcurious skrev:

Jeg skjønner ikke hva som får folk til å se på programmet. Jeg har ikke noe behov for å se kvinnfolk ligge og skræve og stønne og brøle, og se de presse ut en unge. Men så har jeg jo ikke unger selv da. 

Jeg regner med programmet er for interesserte. Jeg har for eksempel null interesse av å se garage hunters eller ice road truckers, men det finnes noen av dem også. Pisser ikke på dem av den grunn. :vetikke:

  • Liker 10
Gjest justcurious
Skrevet

Spesielt interesserte ja, typ folk som skal føde selv :) har jeg pisset på noen? Skrev bare min mening :P 

Skrevet
4 minutter siden, justcurious skrev:

Spesielt interesserte ja, typ folk som skal føde selv :) har jeg pisset på noen? Skrev bare min mening :P 

Nei den var egentlig ikke til deg :)

Gjest justcurious
Skrevet
1 minutt siden, Milio skrev:

Nei den var egentlig ikke til deg :)

Åh, beklager! :) 

Skrevet
2 timer siden, Infinitum skrev:

Ny reklamefilm kom ut idag.

Hva får egentlig disse personene som er med på slike serier ut av dette? Blottlegge seg selv og familien ut på en av livets mest sårbare tid? Hva tenker dere om serien?

En helt fantastisk serie! Kunne ønske flere sykehus i Norge ville gjøre noe slikt. 

  • Liker 1
Skrevet

Det er et veldig fint program for gravide, mødre og de som drømmer om å få barn. Samt uvitende fedre som trenger å se hva det dreier seg om. Fødsel er virkelig noe av det beste og verste et menneske går gjennom og det har de skildret på en god måte. Som mamma har jeg sluttet å se det, men jeg så ofte på det som førstegangsgravid :)

  • Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke barn selv, men synes programmet er spennende og lærerikt :) 

  • Liker 1
Skrevet

Da jeg ble gravid, synes jeg det var et interessant program. Aldri klart å se på det før. Også samboer synes det er interessant nå som vi er i samme situasjon. 

Skrevet

Dette er jo en del av livets gang, så jeg syns det er flott at de lager en serie om det. Jeg skjønner ikke at de blottstiller seg så veldig heller. Ja, de er i en sårbar situasjon, men de bretter ikke ut hele følelseslivet sitt, og er mindre utleverende enn i de fleste realityserier. Barnet utleveres heller ikke, syns jeg, det er bare en baby som fødes. Skal man liksom lage et tabu ut av det?

Før jeg hadde født selv, turte jeg for øvrig ikke å se på sånt, men etter første fødsel har jeg likt godt å se sånne programmer.

  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg synes det er flott, jeg. Vet at mange som venter sin første er veldig nysgjerrig, og jeg kunne ønske det fantes noe sånt den gang jeg ventet førstemann. 

Fødsel er da helt naturlig, og det er ingen som tvinger noen til å se på? Jeg ser på, og stortuter hver gang. Det er virkelig et mirakel å få barn. 

Endret av lilletrilleline
  • Liker 1
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
3 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Jeg synes det er flott, jeg. Vet at mange som venter sin første er veldig nysgjerrig, og jeg kunne ønske det fantes noe sånt den gang jeg ventet førstemann. 

Fødsel er da helt naturlig, og det er ingen som tvinger noen til å se på? Jeg ser på, og stortuter hver gang. Det er virkelig et mirakel å få barn. 

Amen

Skrevet

Jeg elsker fødeavdeligen 😄 Særlig nå som jeg er gravid 😊 Blir så rørt 

  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er førstegangsgravid,og synes helt ærlig at slike programmer er litt ekle.

Noen av pasientene er jo helt hysteriske,og jeg synes bare det gir angst og uro å se på.Kunne aldri deltatt i noe sånt selv,og skjønner heller ikke hvorfor slike serier er blitt så populære.Tenker at alle fødsler er forskjellige,og at det ikke gir meg noe av verdi å følge med på andres fødsler.

Endret av Sandie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...