Gå til innhold

Jeg bryr meg så om hva andre tenker, ingen har spurt meg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å oppsøke hjelp, for jeg skjønner ikke hva som feiler. Jeg føler meg så fanget inni meg selv, som om jeg må ha andre leveregler enn frie folk. Altså med frie folk så mener jeg de som gjør hva de vil. De lager liksom alltid en scene, men så har vi meg, som tenker konsekvenser og konsekvenser og lat være å gjøre ting jeg har lyst. 

Her er ting folk i kretsen har gjort som ikke jeg hadde taklet:

- noen har vært løse. Jeg er redd for å være løs bare jeg roter med noen i fylla..

- blitt med menn i biler og hatt det bra og blitt kjent. (Jeg hadde trodd jeg skulle vli kidnappet )

- prøvd narkotika.

altåa folk gjør hva de vil!!! Jeg tenker hva andre ville trodd.

om jeg

- hadde hatt sex, hadde jeg dølt at jeg var en oppbrukt hore.

- blitt med noen i bil....trodd jeg skulle bli kidnappet og at jeg selv var skyldig. Og det tenker jeg egentlig nå....mamma ble sammen med en stefar som voldtok meg men da var det liksom ikke så skummelt. Det var tross alt en kjenning av mamma. Men jeg har dessverre latt være å bli med han jeg liker utrolig godt, fordi at hvis jeg blir voldtatt, vil mamma bare si at jeg må akylde på meg selv. Jeg vet ikke hvorfor jeg er redd for det, men det er en del av å være kvinne tror jeg.

- om jeg prøvde narkotika hadde jeg sikkert blitt så deppa etter på at jeg tok livet mitt.

mens her fyllekjører folk og ene med det andre. Jeg sitter innenfor husets vegger og tør ikke en jævla drit!!! Mamma lånte min pappa 20.000 da hun hadde truffet han. Hadde keg gjort noe lsik hadde jeg blitt tatt som naiv og fått masse kjeft. Jeg vil bare drite i meg selv!!! Jeg hater meg selv for at jeg er slik!!!  Jeg lever en gang dor faen.

Anonymkode: 182c0...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en merkelig tråd. Ser ikke helt hvorfor du trekker inn eksemplene dine heller. Har du lyst til å ta narkotika og fyllekjøre i det hele tatt? 

Høres ut som du har issues og trenger profesjonell hjelp. 

Anonymkode: 65afa...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en merkelig tråd. Ser ikke helt hvorfor du trekker inn eksemplene dine heller. Har du lyst til å ta narkotika og fyllekjøre i det hele tatt? 

Høres ut som du har issues og trenger profesjonell hjelp. 

Nei jeg har ikke lyst å gjøre disse to tingene. Men kunne jo lnske jeg ikke var så forbanna redd for at alle skulle kidnappe meg osv osv. Jeg tror jo at alle er ute ette rå ta meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags omkrets er det du henger med? Dette høres rart ut. Du høres også svært ung ut?
Hvorfor skal du bry deg så mye om akkurat disse sex-greiene og narkotikaen? Er jo SÅ mye annet man kan bruke tiden sin på enn sånt. Jeg hadde heller aldri gidda å blitt "kjent" med en fyr i en bil. Er andre, mer hyggelige plasser å bli kjent på.
Og hvorfor MÅ man prøve narkotika. Fordi det er "kult"?
Tror du trenger noen nye venner.
Eller noen meningsfylte hobbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 20. Nei jeg må ikke årøve narkoitka eller fyllekjøre og ting somd et der. Men jeg tør liksom aldrinå gjøre ting jeg har lyst til. Jeg har alltid vært så jævla fornuftig!!! Altaå, føler det er på grensa til slik kjedelig fornuftig. Og dette skaper ikke akuratt karisma heller. Jeg er jomfru.. 

jeg vil være mer impulsiv. Men jeg tenker altid på hva som kan gå galt. Dette er helt sikkert dessvverre det riktige valget likevel. Men jeg har det ikke noe særlig gøy nei. Fordi jeg bare tar ritkige valg... livet er så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er over 20. Nei jeg må ikke årøve narkoitka eller fyllekjøre og ting somd et der. Men jeg tør liksom aldrinå gjøre ting jeg har lyst til. Jeg har alltid vært så jævla fornuftig!!! Altaå, føler det er på grensa til slik kjedelig fornuftig. Og dette skaper ikke akuratt karisma heller. Jeg er jomfru.. 

jeg vil være mer impulsiv. Men jeg tenker altid på hva som kan gå galt. Dette er helt sikkert dessvverre det riktige valget likevel. Men jeg har det ikke noe særlig gøy nei. Fordi jeg bare tar ritkige valg... livet er så kjedelig.

Riktige og fornuftige valg trenger jo ikke å være kjedelige. Valget er ikke mellom narkotika og å sitte hjemme alene hver kveld. Det finnes mye annet å gjøre, og det blir hva du gjør det til. 

Det virker som om du har et behov for å utagere. Hvis så er nok dette noe du kommer til å angre på i ettertid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt å ikke fyllekjøre, bruke narkotika, være løse, sette seg i bil sammen med en mann "for å bli bedre kjent", osv. Kan du komme med andre eksempler på ting du ikke tør, som faktisk er unormalt å ikke tørre?

Anonymkode: 2ce09...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bestemt meg for å oppsøke hjelp, for jeg skjønner ikke hva som feiler. Jeg føler meg så fanget inni meg selv, som om jeg må ha andre leveregler enn frie folk. Altså med frie folk så mener jeg de som gjør hva de vil. De lager liksom alltid en scene, men så har vi meg, som tenker konsekvenser og konsekvenser og lat være å gjøre ting jeg har lyst. 

Her er ting folk i kretsen har gjort som ikke jeg hadde taklet:

- noen har vært løse. Jeg er redd for å være løs bare jeg roter med noen i fylla..

- blitt med menn i biler og hatt det bra og blitt kjent. (Jeg hadde trodd jeg skulle vli kidnappet )

- prøvd narkotika.

altåa folk gjør hva de vil!!! Jeg tenker hva andre ville trodd.

om jeg

- hadde hatt sex, hadde jeg dølt at jeg var en oppbrukt hore.

- blitt med noen i bil....trodd jeg skulle bli kidnappet og at jeg selv var skyldig. Og det tenker jeg egentlig nå....mamma ble sammen med en stefar som voldtok meg men da var det liksom ikke så skummelt. Det var tross alt en kjenning av mamma. Men jeg har dessverre latt være å bli med han jeg liker utrolig godt, fordi at hvis jeg blir voldtatt, vil mamma bare si at jeg må akylde på meg selv. Jeg vet ikke hvorfor jeg er redd for det, men det er en del av å være kvinne tror jeg.

- om jeg prøvde narkotika hadde jeg sikkert blitt så deppa etter på at jeg tok livet mitt.

mens her fyllekjører folk og ene med det andre. Jeg sitter innenfor husets vegger og tør ikke en jævla drit!!! Mamma lånte min pappa 20.000 da hun hadde truffet han. Hadde keg gjort noe lsik hadde jeg blitt tatt som naiv og fått masse kjeft. Jeg vil bare drite i meg selv!!! Jeg hater meg selv for at jeg er slik!!!  Jeg lever en gang dor faen.

Har du fått hjelp fra psykolog etter at dette skjedde?

Anonymkode: 2f378...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått hjelp fra psykolog etter at dette skjedde?

Nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei...

Jeg synes at du bør snakke med fastlegen din og be om å bli henvist til psykolog for å få hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste du nevner synes jeg er greit at du har sperrer for å gjøre. Det er viktig å være flink til å se konsekvenser :)

Setter venninnene dine seg i biler til helt vilt fremmede menn, eller er det "en kjenning av en kjenning"?

Men du ville kanskje hatt godt av å frigjøre deg litt seksuelt. Du må ikke stemple deg selv som hore. Du er ung, og denne tiden er til for å utforske. Da er du unnskyldt fra å gjøre litt "dumme ting" (men ikke kjempedumme ting som å prøve narkotika som kan gjøre deg avhengig). Det er bedre å "ligge rundt" nå enn når du er 35 med barn og mann!

Dessuten trenger jo ikke folk å vite om hvor mange du ligger med (ikke at noen egentlig bryr seg) :) Så lenger du beskytter deg mot graviditet og sykdommer, så synes jeg at du skal frigjøre deg selv!

Eller må du bare presse deg selv litt ut av komfortsonen hver gang, så ender du til slutt opp der du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...