AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #21 Skrevet 16. september 2017 Sant skal sies, jeg bruker svært sjelden bh med innlegg, går som regel i tynne deilige uten spiler, så det handler ikke om str, men formen blir så tydelig og ja - alt synes. Anonymkode: b0abe...1b8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #22 Skrevet 16. september 2017 Mine er vel litt mer en enn håndfull. B-cup ts Anonymkode: 5793b...597
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #23 Skrevet 16. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine er vel litt mer en enn håndfull. B-cup ts Anonymkode: 5793b...597 La de få henge fritt. Ikke skjul de. La de få nyte friheten. De er til for å beskues og beundres. Anonymkode: c104a...310
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #24 Skrevet 16. september 2017 Spørs hvor store de er. Store trenger støtte, ellers henger de på magen og får deg til å se feit ut! Og det er ikke bra for rygg/skuldre heller med den ekstra vekta fordelt ned der. Har du små faste pupper er uten bh supert, menn elsker å se stive brystvorter under en lys gjennomsiktig skjorte..... Menn liker også store pupper uten bh, men flatterende er det ikke om en pynter seg da... Så gå for en god bh om du har store naturlige pupper, både for rygg/nakke sin del, og for at det skal se mer flatterende ut(en ser slankere ut og får bedre holdning av en god bh). Så kan man heller ta av seg bh på soverommet. Der er det lekkert at puppene henger ned og dingler. Mannen min elsker store pupper som disser HAter silikon som står rett ut. Nå skjønte du vel at jeg er dame, derfor jeg snakker så mye om god holdning og å ikke få vondt i skuldre/nakke - pluss at jeg føler jeg ser fetere ut uten bh - da ser en liksom ikke hvor mage/Pupper starter Anonymkode: 5691e...707
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. september 2017 #25 Skrevet 16. september 2017 Jeg har store og går ofte uten i kjoler der det er bar rygg, men ellers bruker jeg bh. Bryr meg ikke om brystvortene vises, for de vises uansett i bh også om de blir stive. Helt sykt at vi liksom skal skjule brystvortene! Menn har også brystvorter
Gjest Frøken Diamant Skrevet 16. september 2017 #26 Skrevet 16. september 2017 Bruker bh på jobb og ellers når jeg skal utenfor huset.Hjemme går jeg uten.
Dr. A. Kula Skrevet 16. september 2017 #27 Skrevet 16. september 2017 Bryster er deilige, enten de er oppbevart i en BH eller ei. Ulike BH-er gir ulik inntrykk, da det er forskjell på hel-, halv- og kvart-cup. Det er også ulikt om det er med eller uten innlegg og om stoffet er heldekkende eller gjennomskinnelig, som ved blonder. Det som er deilig er at personen er komfortabel med seg selv og måten brystene fremtoner på denne personen. Dog er synlige BH-er, stropper eller på ryggen, alltid ett minus hos meg. Da er det bedre å bruke en annen BH som skjules helt, en annen topp/kjole eller rett og slett droppe BH- en.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #28 Skrevet 16. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor store pupper er ok / har dere som går uten bh? Jeg har 70D og syntes det er mest behagelig å gå uten BH med mindre jeg skal løpe eller være fysisk aktiv, men pga størrelsen henger de jo en del, så det blir ikke som sånne søte små pupper som såvidt buler ut på t skjorta, her blir det lange brød og det syntes jeg fort blir vulgært og stygt Anonymkode: 6266b...fc2 Er du sikker på at du bruker rett størrelse hvis de er så store? 70D er ikke så veldig stort tror jeg? Jeg bruker 65E og mener det skal vel være det samme som 70D bare strammere rundt, men er ikke helt sikker. Synes ikke mine er for store til å gå uten BH i alle fall Anonymkode: 82f80...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #29 Skrevet 17. september 2017 På 16.9.2017 den 9.14, AnonymBruker skrev: La de få henge fritt. Ikke skjul de. La de få nyte friheten. De er til for å beskues og beundres. Anonymkode: c104a...310 Ok.... Hehe. Problemet mitt er at jeg synes det er flaut om formen på niplene synes gjennom genseren. ts Anonymkode: 5793b...597
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #30 Skrevet 17. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok.... Hehe. Problemet mitt er at jeg synes det er flaut om formen på niplene synes gjennom genseren. ts Anonymkode: 5793b...597 Ang. nipler se innlegg 13. Anonymkode: 5342e...bdf 3
Gjest Axl Rose Skrevet 17. september 2017 #31 Skrevet 17. september 2017 Uten hjemme. De med små kan gå uten ellers også. Store boobs og uten bh på byen? Blir litt for mye.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #32 Skrevet 17. september 2017 Jeg er jente da, men jeg foretrekker å gå med BH. Har ikke noe heng, og puppene er samme sted både med og uten bh). Men jeg synes klær faller og sitter mye finere på meg når jeg bruker BH. Føler meg litt shabby nesten når jeg ikke har bh på meg. Også liker jeg å føle at jeg holder de på plass. I tillegg så bruker jeg alltid matchende undertøy og føler meg ekstra sexy med "min lille hemmelighet" under klærne. Anonymkode: 0b79d...f45
Gjest Torstein Skrevet 17. september 2017 #33 Skrevet 17. september 2017 Uten BH, da er det lettere å fange opp hva dama tenner på. og når hun er kåt.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #34 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, Torstein skrev: Uten BH, da er det lettere å fange opp hva dama tenner på. og når hun er kåt. Alle damer får ikke stive brystvorter uten videre. Det er individuelt. Og de kan lett bli stive av andre ting enn kåthet. Det er jo tragisk om du tror noe annet. Anonymkode: b7202...303 1
Raven Emerald Skrevet 17. september 2017 #35 Skrevet 17. september 2017 Ryddet for avsporinger. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #36 Skrevet 17. september 2017 38 minutter siden, Raven Emerald skrev: Ryddet for avsporinger. Raven Emerald, mod. Takk 😊 Anonymkode: 5793b...597
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #37 Skrevet 27. september 2017 små pupper, definitivt best uten. Store pupper med. Done deal.. skjønner ikke helt hva som er så galt om brystvorter vises.. at store pupper må holdes litt mer på plass er vel forståelig. Anonymkode: a73ca...d7d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #38 Skrevet 27. september 2017 På 16.9.2017 den 9.05, AnonymBruker skrev: Jeg er også 70D, men det er jo ikke store pupper. Er veldig fornøyd med mine, men har bare gått uten BH i løstsittende klær etc, jeg har faktisk aldri gått uten bh i en strammere genser der det vises (jeg kan gjøre det hvis det er tjukt stuff dog) og det er tynt stoff, føles faktisk svært ubehagelig når alle kan se puppene mine slik for det skjuler jo ingenting. Vet liksom ikke hva folk tenker. Anonymkode: b0abe...1b8 Jo Anonymkode: b0410...9ca
draug 75 Skrevet 28. september 2017 #39 Skrevet 28. september 2017 Altså, det er forskjell på ungt A og B og en GG, der eieren til og med har hatt tre- fire unger og attpåtil kjørt mye ekspressheis. Men det var gjevt, husker jeg, for 20-25 år siden å snike seg under genseren for der å finne dådyrkalvene i fri dressur uten BH.
Mr. Kilmister Skrevet 28. september 2017 #40 Skrevet 28. september 2017 På 15.9.2017 den 10.25, AnonymBruker skrev: Inspirert av en annen tråd. Menn, liker dere best at jenter går med eller uten bh? Begrunne gjerne svaret. Anonymkode: 5793b...597 Liker å se puppene dingle under f.eks en t-skjorte e.l faste eller hengepupper😘 Altså, ikke bh.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå