Gå til innhold

Med eller uten BH?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd.

Menn, liker dere best at jenter går med eller uten bh? Begrunne gjerne svaret.

Anonymkode: 5793b...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller ikke noen rolle. Begge kan være sexy.

Skrevet
8 minutter siden, Nordavind skrev:

Hvor da tenker du? Byen? Strand? Hjemme?

Mener generelt i hverdagen. 

• Liker 1
Skrevet

Vet i alle fall at samboer liker at jeg gjør det. :) 

• Liker 1
Skrevet

Går mest uten. Bryr meg ikke i det hele tatt. Merker ikke forskjellen på å bruke BH og å ikke bruke BH. Sparer derfor tid ved å ikke ta på BH. 

Når jeg trener derimot bruker jeg sports BH. Føler ikke at jeg trenger det, men tenker at det er greit sånn i tilfelle det er lurt. 

Anonymkode: 04e45...d1f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går mest uten. Bryr meg ikke i det hele tatt. Merker ikke forskjellen på å bruke BH og å ikke bruke BH. Sparer derfor tid ved å ikke ta på BH. 

Når jeg trener derimot bruker jeg sports BH. Føler ikke at jeg trenger det, men tenker at det er greit sånn i tilfelle det er lurt. 

Glem svaret mitt. Trodde TS spurte om vi kvinner bruker BH :P 

Gjest Nordavind
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener generelt i hverdagen. 

Mer generelt ja.. da liker jeg kanskje best uten. 

Skrevet

Helt fint at jentene svarer også 😊 

Jeg er fornøyd med mine pupper, men synes nipler synes så godt når jeg ikke har bh, og det er litt flaut. Selv om jeg liker å gå uten, gjør jeg det sjelden av den grunn. 

Derfor jeg spør. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er supersexy når damer med små pupper går uten bh. Derimot synes jeg det er mindre sexy når storbrysta damer går uten :P Selv om jeg er veldig glad i store bryster også altså!

hilsen lesbisk

Anonymkode: 9d803...087

Skrevet

Jeg har store pupper så jeg kan ikke gå uten(forutenom hjemme), ikke fordi det er vondt, men fordi jeg føler det fort blir veldig vulgært sammenlignet med mindre pupper:P Det er liksom så mye bevegelse.

Anonymkode: df1a8...a99

Skrevet

Pupper er til for å bli sett, beundret. Det er finere når de ikke gjemmes bort i en bh. Jeg elsker å se de henge litt mer fritt bak en genser eller en topp.

Anonymkode: c104a...310

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt fint at jentene svarer også 😊 

Jeg er fornøyd med mine pupper, men synes nipler synes så godt når jeg ikke har bh, og det er litt flaut. Selv om jeg liker å gå uten, gjør jeg det sjelden av den grunn. 

Derfor jeg spør. 

Ts

Dette er nipler:

PEX Nippel, han - PEX Nippel - Biltema

Anonymkode: 5342e...bdf

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pupper er til for å bli sett, beundret. Det er finere når de ikke gjemmes bort i en bh. Jeg elsker å se de henge litt mer fritt bak en genser eller en topp.

:klo:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, applestories skrev:

:klo:

Ja da, for så vidt så gjelder det hele kvinnekroppen. Kvinner er skjønne, vakre, pene.

Skrevet

Hvor store pupper er ok / har dere som går uten bh? 

Jeg har 70D og syntes det er mest behagelig å gå uten BH med mindre jeg skal løpe eller være fysisk aktiv, men pga størrelsen henger de jo en del, så det blir ikke som sånne søte små pupper som såvidt buler ut på t skjorta, her blir det lange brød og det syntes jeg fort blir vulgært og stygt :(

Anonymkode: 6266b...fc2

• Liker 1
Skrevet

Det avhenger av øyet som ser. Jeg synes det kan være ganske sexy. 

Skrevet

Jeg synes behå føles nesten som en tvangstrøye og bruker det bare når jeg må for syns skyld. Jeg har 85-90 C, er bred over ryggen (såkalt inverted triangle).

• Liker 1
Skrevet

Spørs på puppene hennes. 

Anonymkode: d86c2...abb

Skrevet

Jeg er også 70D, men det er jo ikke store pupper. Er veldig fornøyd med mine, men har bare gått uten BH i løstsittende klær etc, jeg har faktisk aldri gått uten bh i en strammere genser der det vises (jeg kan gjøre det hvis det er tjukt stuff dog) og det er tynt stoff, føles faktisk svært ubehagelig når alle kan se puppene mine slik for det skjuler jo ingenting. Vet liksom ikke hva folk tenker.

Anonymkode: b0abe...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...