Ramona Skrevet 15. september 2017 #21 Skrevet 15. september 2017 Kanskje hun synes du er kjedelig og? 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #22 Skrevet 15. september 2017 Hun høres ikke ut som en god fangst for å si det mildt. Glad jeg har funnet meg ei som er glad i sex. Jeg hadde ikke orket et sånt forhold. Anonymkode: d7587...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #23 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Ramona skrev: Kanskje hun synes du er kjedelig og? Min tanke også. Han pleier ikke å slikke hun selvom han vet at hun kommer av slikking, så det er ikke så rart hun ikke er så interessert i sex når det ikke gir henne så mye. Og med en så negativ holdning mot kjæresten sin er det ikke rart hun melder seg ut og mister interessen. Tipper hun har foreslått mye å gjøre men da sier du(ts) nei. Noen folk liker å planlegge andre liker mer spontane aktiviteter, er dere forskjellige her så må du akseptere det og ikke kalle hun kjedelig for hun syntes sannsynligvis du er kjedelig og negativ også. Det er hvertfall det du virker som for meg, negativ kjæreste og kjedelig elsker. Anonymkode: 976f6...7dc
Perle Skrevet 15. september 2017 #24 Skrevet 15. september 2017 Jeg ville dumpet henne. Livet er for kort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå