Gå til innhold

Samboeren er kjedelig og uinteressert

Fremhevede innlegg

Skrevet

... og da mener jeg ikke at hun ikke vil ha gruppeanalsex spent fast i taket med en gag ball i munnen og støvkosten i musa. Hun har rett og slett blitt ganske uinteressert i sex. Det synes jeg er litt tidlig etter et drøyt år sammen.

Hun kommer ikke av penetrering alene. Greit nok, de flest gjør jo ikke det - men sammenliknet med exen er det litt kjedelig å ikke kunne ha et felles mål under sexen. Verre er det at hun ikke vil ha noe av klitorisstimulering under sex. Jeg har aldri hatt sex fast med noen som ikke kommer vaginalt og i tillegg er motstander av et vibrerende egg eller annet leketøy for å hjelpe dem over kanten. Sånn sett er det kanskje ikke så rart hun er uinteressert i sex. Det er jo begrenset hva hun får ut av det. Hun kommer av at jeg slikker henne, men er skeptisk til noe annet leketøy enn dusjen. Hun er ikke uerfaren, men sexen hun har hatt har tydeligvis ikke hatt noe særlig fokus på hennes orgasme. Det virker ikke som om hun har noe behov for å komme av sex, det har hun egentlig sagt også. Men jeg lurer jo på om det er noe av grunnen likevel.

Hun er negativ til all form for variasjon. Å prøve nye ting er hun uinteressert i. Enten har hun prøvd det før og liker det ikke, eller så har hun bare "ikke lyst". Så da går det i misjonæren, der det gjelder å gjøre seg fort ferdig, før hun begynner å klage over at hun er støl, at hun må på do, eller noe annet. Det skjer oftere enn det ikke skjer. Hun blir våt i massevis og virker ellers med, men likevel. Det er ikke så veldig inspirerende, for å si det forsiktig. Som regel ender jeg opp med å lure på hvorfor jeg gadd å ta initiativ. En runk er stort sett mer tilfredsstillende og mye mindre frustrerende. En sjelden gang kan hun si ja til å være på topp, men det synes hun er stress og ork, og gir vanligvis så klart uttrykk for det at det blir en ganske stor turn off. Da er det greiere å ikke spørre.

Hun har null interesse av å ta på meg i forbindelse med sex, og egentlig ellers også. Hinter jeg fleipende til en runk en gang hun har mensen, kan hun finne på å si ja til det, men jeg tror en zombie hadde lagt mer av sjela si i det. De har som kjent ingen. Suging skjer kanskje en gang annenhver måned eller sjeldnere. Initiativ til sex eller annen nærhet kommer så godt som aldri fra henne. Hun kan være på soverommet og f.eks. legge sammen klær, og plutselig legge seg til å sove uten å si ifra, slik at hun har sovnet før jeg legger meg. Noen ganger virker det som om hun gjør det for å unngå at vi legger oss sammen.

Jeg forventet ikke at vi skulle ha sex ti ganger i uka i all evighet, men jeg forventet mer enn det her. Det er som om hun plutselig mistet interessen etter en ni-ti måneder og siden har det vært dødt. Før det vil jeg si sexen ihvertfall var over middels, og der og da i nyforelskelsesrusen føltes den skikkelig bra. Selv om jeg savnet initiativ i senga litt da også, var det ihvertfall initiativ til å havne i senga relativt ofte. Hun har lagt på seg noen kjærestekilo, men er fortsatt godt innenfor normalen. Og selvbildet hennes når det gjelder kropp har alltid vært dårlig, så jeg tror ikke det har blitt noe vesentlig verre.

Er det egentlig noe håp her? Å snakke med henne om ting er dessverre bare å glemme. Å snakke om ting synes hun er fælt, og å snakke om sex er forferdelig. Det gjør jo alt litt ekstra vanskelig, og er i og for seg noe som gjør resten av forholdet vanskeligere enn det burde vært også. Jeg har prøvd å være leken, jeg har prøvd å være kjedelig. Eller, det er vel det vi har blitt. Jeg har prøvd å gi henne komplimenter, ha mindre fokus på sex en stund, bare være kjælen uten sex (det synes hun er rart forresten) uten noe resultat. De gangene hun ikke er kjip er stort sett hvis jeg har hatt det travelt og gitt henne lite oppmerksomhet noen dager, eller har hatt en dårlig dag og vært sur eller avvisende. Forskjellen i oppførselen hennes da er nesten komisk tydelig. Men jeg gidder ikke være kjip mot henne for at hun ikke skal være kjip, jeg tror ikke det er så fruktbart i lengden. Jeg er ikke klengete eller overdrevent kosete, så mistenker at det enten handler om at hun er redd at jeg ikke er interessert i henne lenger og at det er en forsvarsmekanisme. Eventuelt at hun tenner på småkonflikter og dårlig behandling, men det høres jo ganske sært ut. Desto greiere jeg er, jo kjipere blir ofte hun, men det er vel heller en tråd for samlivsforumet.

Usikker på om dette innlegget egner seg for nyttig feedback, men det var godt å lufte litt frustrasjon i det minste.

I fall det er relevant er vi i slutten av 20-årene.

Anonymkode: dc2e9...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dump henne!!

Anonymkode: 19cce...0b6

• Liker 2
Skrevet

Er det bare i sex hun er uinteressert og kjedelig, eller på andre områder også? Hvordan har dere det ellers med hverandre? Hvis hun ikke føler seg sett og verdsatt, kan også dette gå ut over sexlivet. Det henger nemlig sammen...

Anonymkode: 9c0b9...400

• Liker 3
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Er det bare i sex hun er uinteressert og kjedelig, eller på andre områder også? Hvordan har dere det ellers med hverandre? Hvis hun ikke føler seg sett og verdsatt, kan også dette gå ut over sexlivet. Det henger nemlig sammen...

Hun er generelt negativ ellers også. Stort sett alt som involverer planlegging mer enn to dager frem i tid er for mye stress, selv om det er noe hun hadde lyst til og foreslo i utgangspunktet. Hun kan finne på å nevne at vi burde gjort mer utenfor huset, noe som gjerne starter en liten krangel, siden det er hennes skyld at vi ikke gjør mer. Hun kan for eksempel bruke en uke på å velge en film å se på kino når hun har lyst til at vi skal dra på kino, før hun samme dag bestemmer seg for at ingen av dem er bra og at hun ikke vil. Hun er tidvis ganske umoden, uansvarlig og egoistisk.

Som du sikkert skjønner er det varierende hvor bra vi har det ellers, men det har egentlig vært litt opp og ned flere ganger underveis, uten at det har påvirket sexen.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og selvbildet hennes når det gjelder kropp har alltid vært dårlig, så jeg tror ikke det har blitt noe vesentlig verre.

Dette er ganske relevant og ikke noe du bør avfeie. Det er ganske viktig å være komfortabel med seg selv. Hvis hun føler hun ser ut som en dritt, er kjedelig, stygg, uattrakiv, ekkel osv så er det ikke rart hun ikke vil ha sex. Går hun til psykolog? Du burde oppfordre henne til å gjøre noe med selvbildet hennes. Sliter hun psykisk kan det gå utover mye. Flott at du gir henne komplimenter. Det er ikke din feil at hun sliter altså, men sliter hun påvirker det mye.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er generelt negativ ellers også. Stort sett alt som involverer planlegging mer enn to dager frem i tid er for mye stress, selv om det er noe hun hadde lyst til og foreslo i utgangspunktet. Hun kan finne på å nevne at vi burde gjort mer utenfor huset, noe som gjerne starter en liten krangel, siden det er hennes skyld at vi ikke gjør mer. Hun kan for eksempel bruke en uke på å velge en film å se på kino når hun har lyst til at vi skal dra på kino, før hun samme dag bestemmer seg for at ingen av dem er bra og at hun ikke vil. Hun er tidvis ganske umoden, uansvarlig og egoistisk.

Som du sikkert skjønner er det varierende hvor bra vi har det ellers, men det har egentlig vært litt opp og ned flere ganger underveis, uten at det har påvirket sexen.

Høres jo egentlig ut som dere ikke passer så godt sammen. Dere virker jo som to helt forskjellige personer.

Anonymkode: d327a...35d

• Liker 3
Skrevet

Har dere noe til felles utover at sexen pleide være bra? Har dere fremtidsplaner sammen? Hvis ikke ting har en fremtid går en jo fort lei..

Anonymkode: b2809...686

Skrevet

Har kjæresten din det bra? Er hun stressa? Deprimert? Sliten? 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er du sammen med denne personen som er kjedelig i senga OG sur ellers? 

Anonymkode: b13fa...d63

• Liker 1
Skrevet

Bare ETT år sammen, og allerede bare kjipe ting å si om din kjæreste?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om hun er deprimert eller sliter med et eller annet, at hun er lei forholdet eller har noen på si, eller at dere rett og slett ikke passer særlig godt sammen.

Anonymkode: 8a1ff...6d5

• Liker 2
Skrevet

Vanlig at sexlivet dabber av etter et års tid når forelskelsen har dempet seg. Men hvorfor slikker du hun ikke ved hvert samleie da???? Ikke rart hun ikke gidder å ha sex med deg når hun sjeldent får noe ut av det fordi du kun penetrerer hun 

Anonymkode: 7aff0...d8b

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo egentlig ut som dere ikke passer så godt sammen.

Dere virker jo som to helt forskjellige personer.

Uhmm.. har tanken slått deg at det er snakk om to forskjellige personer her? 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Gompi skrev:

Uhmm.. har tanken slått deg at det er snakk om to forskjellige personer her? 

Uhmmm.. har tanken slått deg at når man skriver dere, så skriver man om minst to personer?

Når TS og samboeren er så ulike (forskjellige) så virker det ikke som de passer så godt sammen.

Noe mer du vil kverrulere på?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uhmmm.. har tanken slått deg at når man skriver dere, så skriver man om minst to personer?

Når TS og samboeren er så ulike (forskjellige) så virker det ikke som de passer så godt sammen.

Noe mer du vil kverrulere på?

🤣

Anonymkode: 7eeae...a85

Skrevet

Det må være slitsomt å leve i et samliv med dårlig/mangelfullt sexliv. 

Jeg er dame og føler med deg.

Livet er for kort for dårlige forhold, så her er det vel bare å ta den store samtalen og så eventuelt gå hvis det er klart at dere ikke ønsker det samme.

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hun er generelt negativ ellers også.

Det hadde jeg bare vært takknemlig for. Det hadde jo gjort valget ganske enkelt, for å si det sånn. :)

Skrevet

slikk henne mer?

Skrevet

Kjenner jeg blir trist på dine vegne, TS. Som jeg leser det, virker det som du har reflektert godt over situasjonen og kommet frem til at forholdet kanskje ikke er fruktbart i lengden? Det må være tungt å bo sammen med en som ikke er tilbøyelig til å i det minste møtes på midten. Som kvinne kan jeg si at det fort går på sexlivet hvis jeg er generelt misfornøyd i samlivet, men da må man jobbe seg gjennom det, ikke bare stenge av ved å nekte å samtale om det. Har du prøvd å få henne til å forstå det? 

Ser en her anklager deg fordi du ikke slikker henne til orgasme hver gang, og det synes jeg ikke du skal måtte gjøre heller. Du har vært åpen for å finne andre måter hun kanskje kan oppnå klimaks på, noe hun nekter å være med på. 

Anonymkode: d89fd...d0a

• Liker 1
Skrevet

Høres mer som at samboeren ikke lenger er forelsket i deg og kanskje er litt deppa/har problemer med kroppen. 

Skrevet

Er hun tilfredsstille seg innimellom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...