AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Del Skrevet 14. september 2017 Hei. Den ene venninnen min og jeg har hatt det smilefjeset ved siden av hverandres navn veldig lenge men så ble det et gult hjerte for en måned siden ca. Men nå har det forsvunnet og vi har fått smilefjeset igjen. Noen som vet hvordan vi får hjertet tilbake? Vi sender ca 2 til 3 snaps til hverandre daglig Anonymkode: 291a4...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Del Skrevet 14. september 2017 Begge må være øverst me hverandre. Anonymkode: 4bd5b...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benson Skrevet 14. september 2017 #3 Del Skrevet 14. september 2017 Såvidt jeg vet må begge to sende mest snap til den andre. Hvis hjertet forsvant betyr det at en av dere sender flere snaps til noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Del Skrevet 14. september 2017 Ok..takk:) Anonymkode: 291a4...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 14. september 2017 #5 Del Skrevet 14. september 2017 "Snapchat, all on the floorSnapchat, give me some moreSnapchat, 'till you get soreSnapchat, oh-oh-oh-oh-oh" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 14. september 2017 #6 Del Skrevet 14. september 2017 Det gule hjertet kommer når man er på hverandres førsteplass på lista over de man snapper mest med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå