Salka Skrevet 14. september 2017 #21 Del Skrevet 14. september 2017 Er det så farlig da? Det er jo ikke en av dine nærmeste som har slettet deg. Jeg vet ikke en gang hvor mange venner jeg har på Facebook jeg annet enn at det er 300 og noe, så hadde 20 stk sletta meg hadde jeg ikke merket det en gang. Nå skal det sies at jeg ikke bruker facebook lenger da, kontoen min er der, men jeg har ikke skrevet noe der på flere år. Er drittlei hele Facebook og å lese om folks tilsynelatende "perfekte" liv som ofte bare er en fasade. Ikke alle som er sånn da, men veldig mange. Jeg syns ikke du skal bry deg så mye om dette. Jeg hadde jo forstått det om det var en nær venn, men siden du ikke finner ut av hvem som mangler en gang kan det umulig være en du har noe særlig kontakt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #22 Del Skrevet 14. september 2017 Sletter folk hele tiden jeg. Har vi ikke møttes/pratet på en stund sletter jeg dem hvis det ikke ligger et langt vennskap bak. Har vel bare 150 venner på face tror jeg. Anonymkode: f0a77...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #23 Del Skrevet 14. september 2017 Hvorfor er det viktig? Det er jo ikke engang én person du husker? Anonymkode: 790d0...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #24 Del Skrevet 14. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det en logg over alle venneforespørsler + svar på venneforespørslene, både fra deg og til deg? I så fall kan du finne ut hvem som mangler. Anonymkode: fdd77...b74 Aktivitetslogg, men de man ikke er venner med lenger fjernes naturlig nok fra listen. Man kan altså bare se loggen over eksisterende vennskap per dags dato. Anonymkode: dba1c...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #25 Del Skrevet 14. september 2017 Hvorfor bryr du deg egentlig? Så lenge dere ikke var gode venner, er det ingenting å bry seg om. Jeg har i fra Januar til nå slettet over 400 venner, mye grunnet av at jeg vil bare være venner med folk jeg anser som nære. Orker ikke å ha folk på lista som jeg ikke hilser på en gang. Merker de at jeg har slettet de og gir meg et rart blikk ute, kunne jeg ikke brydd meg mindre. Anonymkode: fab80...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 14. september 2017 #26 Del Skrevet 14. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det at du har mindre venner enn før kan bare bety at en eller flere av dem har deaktivert sin profil. Tatt en SoMe-pause rett og slett. Det er i hvert fall det første jeg tenker om jeg ser vennelisten min går fra feks 520 til 519 plutselig. Anonymkode: 8c74a...627 Du finner fremdeles personen i vennelisten om vedkommende har deaktivert kontoen! Du får bare ikke trykke på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå