Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne ut av hvem som har slettet meg som venn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så plutselig på Facebooken min nå at jeg har en venn mindre. Lurer så på hvem som har slettet meg, har ikke mer enn 143 venner. 

Kan jeg sjekke dette på noen måte? Ingen jeg har råket ut med som jeg vet.

Anonymkode: 5e2eb...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke en venneliste? Da ser du vel hvem av de 144 som mangler på den lista?

Anonymkode: fdd77...b74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har en venneliste. Har gått igjennom lista flere ganger og kan ikke skjønne hvem som mangler... Skal og sies at det er ikke alle på vennelista jeg har like mye kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en logg over alle venneforespørsler + svar på venneforespørslene, både fra deg og til deg? I så fall kan du finne ut hvem som mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes det en logg over alle venneforespørsler + svar på venneforespørslene, både fra deg og til deg? I så fall kan du finne ut hvem som mangler.

Hvor kan jeg finne den loggen isåfall ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du aner jo ikke hvem som har slettet deg engang, så da kan denne personen umulig ha vært så viktig for deg haha. Da er det vel heller ingen krise om personen kanskje har rydda i listen sin og du har blitt fjerna ;) 

Anonymkode: 68bae...99a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne den loggen isåfall ?

Jeg vet ikke om det finnes eller hvor man evt finner den. Spør på underforum Data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner jo ikke hvem som har slettet deg engang, så da kan denne personen umulig ha vært så viktig for deg haha. Da er det vel heller ingen krise om personen kanskje har rydda i listen sin og du har blitt fjerna ;) 

Anonymkode: 68bae...99a

Skrev jeg noe om at det var krise? Var bare interessert i å se hvem vedkommende var, thats it. Spydigheter kan du legge fra deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke. Finnes noen sider som hevder de kan det men de vil bare ha tilgang til kontoen din og scamme deg. 

Det trenger ikke være at noen har slettet deg. Kan også være at noen bare har deaktivert profilen sin. 

Men om du uansett ikke savner et navn når du går gjennom din egen venneliste så er det vel ikke så viktig å ha vedkommende som venn heller?

Anonymkode: 029c4...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du googler dette så er det mange spam-sider som later som at det går an. Ikke tro på det, det er bare spam og hack.

Anonymkode: a954d...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo har en venneliste. Har gått igjennom lista flere ganger og kan ikke skjønne hvem som mangler... Skal og sies at det er ikke alle på vennelista jeg har like mye kontakt med.

Dette gir meg dårlige vibber. Du virker masete og needy. Hvem sitter og saumfarer vennelista for å finne ut hvem som har slettet deg? Nei, facebook gir aldri noen hint om at noen har slettet deg. Det kommer opp med en gang man sletter noen fra lista, at de ikke vil få vite det. Jeg slettet nettop en masete og needy person fra vennelista, kanskje det var deg?

Når du ikke engang vet HVEM som har slettet deg har facebook-hysteriet nådd for langt! 

Anonymkode: 44a73...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gir meg dårlige vibber. Du virker masete og needy. Hvem sitter og saumfarer vennelista for å finne ut hvem som har slettet deg? Nei, facebook gir aldri noen hint om at noen har slettet deg. Det kommer opp med en gang man sletter noen fra lista, at de ikke vil få vite det. Jeg slettet nettop en masete og needy person fra vennelista, kanskje det var deg?

Når du ikke engang vet HVEM som har slettet deg har facebook-hysteriet nådd for langt! 

Anonymkode: 44a73...b78

Du virker toxic... Jeg skrev bare at det hadde vært greit å se hvem som slettet meg som venn, Thats it. Og ut av dette så fikk du det til at jeg var masete å needy, og at det gav deg dårlige vibber? Skal ikke ingenting til for at noe er masete å needy for deg da, good to know. :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så få venner burde du ha sett hvem som mangler, om det var noen viktig. 

Beste måten å ha oversikt over dette er å ha en kopi av vennelisten et sted. Så kan du sammenlikne om noen forsvinner. FB vil ikke at vi skal vite hvem som sletter oss. 

Du kan og gå gjennom gamle innlegg og se om vedkommende har trykket liker eller skrevet noe. Da vil "legg til venn" knappen synes i stede. Om vedkommende ikke har slettet profilen sin da. Deaktiverte profiler blir på vennelisten, bare du ikke kommer til noen profil når du trykker på navnet. 

Anonymkode: 63d3b...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at du har mindre venner enn før kan bare bety at en eller flere av dem har deaktivert sin profil. Tatt en SoMe-pause rett og slett. Det er i hvert fall det første jeg tenker om jeg ser vennelisten min går fra feks 520 til 519 plutselig. 

Anonymkode: 8c74a...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned en app som heter Followers. Da ser jeg hvem som har slettet meg fra den datoen jeg lastet ned appen. Det er jo litt gøy å se hvem som fjerner meg som venn/blokker meg osv..

Anonymkode: 32c95...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lastet ned en app som heter Followers. Da ser jeg hvem som har slettet meg fra den datoen jeg lastet ned appen. Det er jo litt gøy å se hvem som fjerner meg som venn/blokker meg osv..

Anonymkode: 32c95...ead

Er ikke det for instagram bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...