AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Del Skrevet 13. september 2017 Er begynt i en jobb der, jeg jobber i admin i et firma. Vi ha felles pm på facebook. Vi er fire, personer. Nå ser jeg at de har laga sin egen pm gruppe på face der jeg er ikke inkludert. Mens han som var før meg var inkludert i alt. De har aldri klagd på meg, eller noe som helst. Burde jeg ta det opp med sjefen? For jeg er jo en av dem... Det plager meg. Hvordan bør jeg ta det opp med sjefen? Anonymkode: b0049...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Del Skrevet 13. september 2017 . Anonymkode: b0049...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambador Skrevet 13. september 2017 #3 Del Skrevet 13. september 2017 Personlig om gruppe på Facebook er ikke direkte jobboppgave-relatert, så jeg ville løst dette uten å gå gjennom sjefen. Det tar tid å få innpass sosialt. Ubehagelig å være utenfor. Hvis du er ny kan det være at de trenger bedre tid for å bli kjent med deg før du "slipper inn". Prøv å ikke ta dette som en avvisning fra deres side, selvom du forståelig nok kan oppleve det sånn. Det er bedre for deg om de inviterer deg inn i gruppa, enn at sjefen presser deg inn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Del Skrevet 14. september 2017 Hvis sjefen begynte å legge seg opp i hvem jeg snakket med på pm på facebook, så hadde jeg trodd det var en spøk... Anonymkode: 3ba67...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Del Skrevet 14. september 2017 Beklager, men sjefen selv er inn i den gruppen. Så sjefen har stengt meg ute liksom! Anonymkode: b0049...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå