Gjest NotNaomi Skrevet 13. september 2017 #1 Del Skrevet 13. september 2017 Fikk dette spørsmålet selv fra en som hadde sett spørsmålet på FB. Jeg syns det var litt kinkig til å begynne med,da jeg liker individualister og mennesker som skiller seg ut. Det vil si : de inspirerer meg mest. Fant likevel ut at jeg ville vært viktig. Fordi jeg forbinder det med å få gjennomført ting. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Del Skrevet 13. september 2017 Ja jeg vil være viktig. Da får man masse damer. Det er eneste grunnen til at jeg vil være viktig. Har også lyst til å være rik, ikke fordi jeg har noe spesielt jeg vil kjøpe, men fordi man da får tilgang på masse damer. Anonymkode: 61bfc...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Del Skrevet 13. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vil være viktig. Da får man masse damer. Det er eneste grunnen til at jeg vil være viktig. Har også lyst til å være rik, ikke fordi jeg har noe spesielt jeg vil kjøpe, men fordi man da får tilgang på masse damer. Anonymkode: 61bfc...658 Uff, får du så lite damer ved å bare være deg? Anonymkode: 7468d...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Del Skrevet 13. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, får du så lite damer ved å bare være deg? Anonymkode: 7468d...498 Neida, jeg har så jeg klarer meg. Men hvem drømmer vel ikke om et liv overflod? http://www.tv2.no/sport/9360987/ Anonymkode: 61bfc...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Del Skrevet 13. september 2017 Hva ligger i uttrykket å være viktig da? Hva vil det si? Anonymkode: 5d70a...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. september 2017 #6 Del Skrevet 13. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva ligger i uttrykket å være viktig da? Hva vil det si? Anonymkode: 5d70a...3b0 Jeg tenker at det betyr å gjennomføre noe som har stor positiv betydning for et samfunn (eller mer). Kanskje opp til hver enkelt å finne ut av :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #7 Del Skrevet 13. september 2017 Synes spesiell har en mer positiv klang. Anonymkode: c8d69...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå