Gå til innhold

Paris Jackeson blir jaget av paparazzi på flyplassen. Ikke greit!

Snuppah00

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, fjær skrev:

Kilden her er avisen News of the World, og vet ikke om det er den mest pålitelige kilden...

Vet ikke om US Weekly er mer pålitelig? http://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/michaels-lege-er-faren-3150969

Jeg vet ikke, men hvis man søker kommer det opp en del om at Michael ikke er biologisk far.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Diamant said:

Vet ikke om US Weekly er mer pålitelig? http://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/michaels-lege-er-faren-3150969

Jeg vet ikke, men hvis man søker kommer det opp en del om at Michael ikke er biologisk far.

Ja det gjør det...Men det finnes "bevis" på begge deler... Alt etter hvordan vi ser det... Eneste som kan gi ett svar er en DNA-test og det har vi egentlig ingen rett å se...

At jeg mener at MJ var far til sine barn går mer på at jeg synes de ligner litt, men mest fordi han var PAPPA, for meg er ikke blod tykkere enn vann. Jeg kan ikke bevise det, det er kun MJ og noen få andre som vet hele sannheten.

Jeg synes fyren var spennende, og laget verden beste musikk... Og han var en superflink pappa, som ville det beste for ungene sine...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fjær skrev:

Ja det gjør det...Men det finnes "bevis" på begge deler... Alt etter hvordan vi ser det... Eneste som kan gi ett svar er en DNA-test og det har vi egentlig ingen rett å se...

At jeg mener at MJ var far til sine barn går mer på at jeg synes de ligner litt, men mest fordi han var PAPPA, for meg er ikke blod tykkere enn vann. Jeg kan ikke bevise det, det er kun MJ og noen få andre som vet hele sannheten.

Jeg synes fyren var spennende, og laget verden beste musikk... Og han var en superflink pappa, som ville det beste for ungene sine...

Helt enig med deg i alt, bortsett fra at jeg ikke synes de ligner på Michael, ihvertfall ikke Paris. Må huske på at Michael så helt annerledes ut før alle operasjonene. Men uansett om de er biologiske eller ikke, så er de barna hans :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/13/2017 den 19.28, smalls skrev:

En annen ting som provoserer meg er at hun blir hetset og må tåle masse drittkommentarer fra folk generelt. Jeg skjønner ikke dette hatet. Er det fordi hun er datter av Michael Jackson? Prince og Blanket får ikke på langt nær så mye dritt. Hun lagde en video hvor hun gråt og var så lei alt hatet hun fikk. 😢

Kanskje fordi hun er datteren hans, mens de andre er sønner? Jeg vet ikke, men mulig paparazziene er mer interessert i henne og bilder og historier selger bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Mystix said:

Askenazijødisk, afrikansk og engelsk og hun har mørkt hår, brune øyne og gyllen hud. 

Du synes hun ser mer afrikansk ut enn Paris og Prince?

http://www.eonline.com/ca/news/670319/remembering-michael-jackson-how-prince-paris-and-blanket-are-coping-6-years-after-their-dad-s-tragic-death

Alle tre ungene har gylden hun, mørke i håret og mørke øyne utenom Paris som har blå øyne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biologisk eller ikke, han var uansett faren, og det var han som oppdro de fra de var født. I følge de, så var han verdens beste pappa 😊

Paris er blitt en vakker ung dame ☺

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...