Gå til innhold

Fantaserer dere om tykke menn?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

tenner sjelden rent på utseendet og har vært sammen med, og dermed også tent på, både menn med vaskeball og innovermage, det er ikke det det går på.

begynner jo å lure på om jeg er alene om å tenne hovedsakelig på ikke-fysiske ting.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En intelligent og følsom mann hadde vært godt. Så kunne vi tatt en kveld og leid "Tid for ømhet" opg oppfølgeren, "Tid for mer ømhet" og vært følsomme og intelligente sammen.

Dessverre må jeg nøye med meg knulling slik ståa er nå.

Bittert... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligente og følsomme menn er vell bra det?

Intelligent -> kan diskutere masse, snakke & kommunisere. Følsom-> Som tar hensyn og er snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Nei tenner ikke på det! Nå har typen min faktisk fått litt mage den siste tiden, men jeg tenner jo på han alikevel. Men nå sier han at han skal å må slanke seg litt å det er ikke meg imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tenner på kraftige menn. (med breie skuldre og stooore overarmer) Og de trenger absolutt ikke å være rippa/deffa... En liten mage er absolutt greit, så lenge skuldre og armer er sånn de skal være !

Men en mann som ikke eieret gram muskler, men bare en feit kvapsete mage, det er turn-off. Skal de være store på de jammen meg ha store skuldre og armer og. Litt harmoni må det da være.

Kunne aldri tenkt meg å ligge i armene på en spinkel liten mann som veidre minde enn meg selv :o Synes tynne menn er litt femi... (selv om six-pack er ganske najs .. men en six-pack hjelper så lite hvis han har tynnere armer enn meg :tunge1: )

Jeg liker bamsete/kraftige mannfolk :D MED muskler (vel og merke)

:sjarmor:

*sexy*cat*, synes du ikke det er litt respektløst å le av andres fantasier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenner sjelden rent på utseendet og har vært sammen med, og dermed også tent på, både menn med vaskeball og innovermage, det er ikke det det går på.

begynner jo å lure på om jeg er alene om å tenne hovedsakelig på ikke-fysiske ting.... :klø:

Ja, jeg tenner ihvertfall kun på fysiske ting. Det spiller ingen rolle om fyren er kjempefølsom og snill om han ikke har de fysiske egenskapene som jeg liker. Desverre er det slik for meg, men jeg har hatt sex likevel med typer som egentlig ikke tenner meg. Og det var ikke noe særlig.., selv om de var både snille og gode, og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sjarm, glimt i øyet, selvtillit, seksuell utstråling, sånne ting som faktisk også er ikke-fysisk, det spiller ikke inn i det hele tatt?

Kun fysisk utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
så sjarm, glimt i øyet, selvtillit, seksuell utstråling, sånne ting som faktisk også er ikke-fysisk, det spiller ikke inn i det hele tatt?

Kun fysisk utseende?

For meg er det ikke-fysiske viktigst.

Det hjelper ikke at han ser ut som en gud hvis han er en jævla drittsekk *grøsse* Det blir turn-off uansett, hvis han ikke oppfører seg som han skal... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feather..

For meg har utseende pent lite å si. En gang var jeg sammen med en ganske tykk mann - han tente meg mer enn de fleste andre jeg har vært sammen med.

Deretter var jeg samboer med en mann - veltrent og sexy - i ni år. Det meste fungerte veldig bra mellom oss, men sexlivet var ikke det helt store. Jeg manglet den store psykiske tiltrekningen, dermed klarte jeg ikke å tenne ordentlig på mannen.

Nå har jeg truffet en ny mann. Han ser ikke så verst ut, han har utstråling, men kjekk og veltrent er nok ikke karakteristikker som ville gått igjen om folk skulle beskrive ham. Han har "bamsekropp" og jeg eeeelsker å holde rundt ham. Den psykiske tiltrekningen er absolutt til stede, og han kan tenne meg kun ved å gi meg et blikk.

Dette var litt utenom spørsmålet. Men for å svare konkret må jeg vel si at jeg ikke tenner på tykke menn fordi de er tykke. Jeg kan imidlertid gjerne tenne på en mann som er tykk, men da må de andre tingene være på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Selv er jeg litt overvektig (91 kilo, 1.70 høy).

Må si jeg aldri har følt med noe særlig populær på grunn av magen, heller motsatt!

Men nå liker jeg skikkelig tynne jenter.......

Mulig det er en dårlig kombinasjon :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest StoreSky

Jeg fantaserer ikke spesielt om hverken tynne eller tykke menn. Men mer om menn med selvtillit, humor (min humor..) snakketøyet i orden, musikksmak... fremtoning generelt.

Men virkelig fete ville jeg nok ikke tent på. At det er en øl-vom gjør ingenting! Trenger ikke være vaskebrett -tror kanskje vaskebrett er turn-off for meg, iallefall hvis den er tydelig "falsk"... Liker gode rygg-tavler, arm-muskler og en definert lyske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her snakker vi kjøttstykker ja! :sjarmor:

"... Liker gode rygg-tavler, arm-muskler og en definert lyske...

Enig enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...