Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #41 Skrevet 20. januar 2005 Jeg tenner på kraftige menn. (med breie skuldre og stooore overarmer) Og de trenger absolutt ikke å være rippa/deffa... En liten mage er absolutt greit, så lenge skuldre og armer er sånn de skal være ! Men en mann som ikke eieret gram muskler, men bare en feit kvapsete mage, det er turn-off. Skal de være store på de jammen meg ha store skuldre og armer og. Litt harmoni må det da være. Kunne aldri tenkt meg å ligge i armene på en spinkel liten mann som veidre minde enn meg selv :o Synes tynne menn er litt femi... (selv om six-pack er ganske najs .. men en six-pack hjelper så lite hvis han har tynnere armer enn meg ) Jeg liker bamsete/kraftige mannfolk :D MED muskler (vel og merke) Jeg synes tynne menn er noe av det grusomste som fins! Får assosiasjoner til en barnekropp... Muskler er tingen!
Xiomy Skrevet 20. januar 2005 #42 Skrevet 20. januar 2005 Vi er nok helt forskjellige der. Mine preferanser når det gjelder menn sitt utseende går i en helt annen retning enn tykke.
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #43 Skrevet 20. januar 2005 Hei hovedinnlegger... Jeg trenger ikke å fantasere, jeg har en deilig tykk mann i senga hver kveld. Finnes ikke noe bedre... Tenner over hode ikke på tynne menn. En MANN er for meg en som har litt mave og har litt og "ta i". Selv om mannen min er stor så trener han og holder seg i form... Stor og god bamsemann... Gud som jeg elsker å stryke på den deilige myke huden hans på maven, kysse den og bite litt i den...
CeeCee Skrevet 20. januar 2005 #44 Skrevet 20. januar 2005 Nei, jeg tenner ikke på FETE menn! (Med fete mener jeg hengemage og kvapsete ellers) Tenner ikke på tynne, hengslete menn heller. Yuck!!!!!!! Liker de mannfolka midt i mellom jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå