AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #21 Del Skrevet 13. september 2017 Hadde blitt litt stum selv, men mest pga sjokket over at noen i den alderen klarer å ta trippelsalto og har "baller" nok til å gjøre noe sånt på en jobbtur. Hun er tydeligvis supertrent. Anonymkode: 938d4...779 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 13. september 2017 #22 Del Skrevet 13. september 2017 LOL tenk at du til og med skriver om dette på KG. Du får få deg noen kule ferdigheter du også, kanskje du blir litt mer spennende og kan få være midtpunktet en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #23 Del Skrevet 13. september 2017 Ville ikke kaldt det upassende, men litt kleint er det jo å gjøre det i den sammenhengen. Men det er jo ikke noe hun burde bli kalt inn til sjefen for eller noe slikt. Anonymkode: d4a76...cc6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #24 Del Skrevet 13. september 2017 En trippel salto i jobbtøy, uten oppvarming og på et vanlig golv er ikke småtteri, altså. Hun burde melde seg på NM i turn, for jeg kan ikke tenke meg det er så mange i Norge som klarer akkurat det. Anonymkode: a8fd1...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 13. september 2017 #25 Del Skrevet 13. september 2017 Hahaha! Litt oppmerksomhetssugen kanskje, men jeg gir henne terningkast 6 for gjennomførelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #26 Del Skrevet 13. september 2017 Kjempekult spør du meg men noe sier meg at du har et horn i siden til denne kollegaen fra før? Anonymkode: ecbd2...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #27 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg hadde forventet meg fyllesjekking ut fra den tittelen, og stripping sånn du la opp til historien. Dette var kjempefestlig! Hadde elsket om en kollega brøt ut med sånne imponerende mooves foran meg! Det nærmeste vi har kommet på kontoret er en som kan sjonglere med tre appelsiner. Anonymkode: d2d60...62f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. september 2017 #28 Del Skrevet 13. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være ei snærpe her men jeg har en yngre kollega på 26 år, selv er jeg 36 så vi skiller 10 år. Vi var på jobbtur med resten av kollegaene våre og midt i rundturen på besøk hos et annet firma er vi inne i et stort stooort rom med sånne høye fabrikkvinduer. Hun bryter ut i noe sånt som "oi, dette er jo settet til Flashdance" Så spør hun sjefen om hun kan prøve noe. Han sier ja det kan du vel.. så tar hun av seg dressjakken og skoene, går ut på gulvet tar sats og løper noen skritt før hun slår hul og tar en trippel salto..... på en jobbtur. Alle blir stumme, så henter hun jakke og sko, sier noe sånt som at "ja det var noen år siden".... og resten av turen er hun midtpunktet. Jeg mener, ville dere gjort noe lignende????? Anonymkode: 47071...c0c Sporty gjordt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. september 2017 #29 Del Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, Anonym Bruker skrev: Sporty gjordt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 13. september 2017 #30 Del Skrevet 13. september 2017 Tøft gjort, kollegaen din høres ut som et naturlig midtpunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #31 Del Skrevet 13. september 2017 Det er så imponerende at jeg ikke engang hadde giddet å føle på hvor kleint det egentlig er å skulle vise seg frem sånn. Anonymkode: d2b9f...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #32 Del Skrevet 13. september 2017 Greit nok du skriver som anonym men dette er et åpent forum som folk (her jeg) kan kjenne seg igjen. Neste gang du reagerer på noe sånt så ta det opp med vedkommende istedenfor å baksnakke kollegaen din på Internett. Når det er sagt så kan jeg godt lære deg noen triks til julebordet, men da må du trene kjernemuskulaturen din og forsøke litt yoga i mellomtiden. Sees på jobben Anonymkode: 2db8e...a9b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jabbadabbaduu Skrevet 13. september 2017 #33 Del Skrevet 13. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok du skriver som anonym men dette er et åpent forum som folk (her jeg) kan kjenne seg igjen. Neste gang du reagerer på noe sånt så ta det opp med vedkommende istedenfor å baksnakke kollegaen din på Internett. Når det er sagt så kan jeg godt lære deg noen triks til julebordet, men da må du trene kjernemuskulaturen din og forsøke litt yoga i mellomtiden. Sees på jobben Anonymkode: 2db8e...a9b Oi... hvis du virkelig er turnmesterkollegaen, så vil jeg bare benytte anledningen til å si at jeg synes det var tøft og imponerende gjort å flashe de triksene! Og til TS: du har visst fått mere eller mindre enstemmig dom fra KG-panelet. Jeg synes denne tråden er et godt eksempel på at folk innimellom kanskje kan prøve å ikke tolke de verste hensikter ut fra andre folks handlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #34 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg får gå mot strømmen her, og si meg enig med TS. "Upassende" er kanskje ikke ordet jeg ville valgt, men jeg synes at oppmerksomhetssyke mennesker er utrolig usjarmerende. Anonymkode: 2b1d4...650 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #35 Del Skrevet 14. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde forventet meg fyllesjekking ut fra den tittelen, og stripping sånn du la opp til historien. Dette var kjempefestlig! Hadde elsket om en kollega brøt ut med sånne imponerende mooves foran meg! Det nærmeste vi har kommet på kontoret er en som kan sjonglere med tre appelsiner. Anonymkode: d2d60...62f Kanskje det hadde vært fint å jobbe på sirkus? Anonymkode: 5f6fb...940 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 14. september 2017 #36 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg synes dette der viser at ikke alle i Norge er innestengt, kalde, "don't invade my space" mennesker- hun der kunne jeg henge med lol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. september 2017 #37 Del Skrevet 14. september 2017 Oi! Du skulle vært med på jobbtur med gutteklubben her du 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå