Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Har ett "problem" med mannen min :/ 

vi har vært sammen i flere år, har flere barn og har det fint ilag når vi er sammen.

for 2år siden "tok" jeg han i å sende seksuelle bilder og tekster med en jente på snapchat (dette var under graviditeten med minstemann).. vi hadde en stor nedtur men jeg valgte å tilgi han og vi klarte å komme oss over det.

har egentlig levd i lykkerus sammen siden da og alt har vært fint. - helt til for ca 2mnd siden. 

Etter nedturen har han vært åpen om alt på sosiale medier, åpnet snapper og svart på de mens jeg har vært ilamme. Men de 2 siste måndene har han slått av varslene til snapchaten mens han er hjemme, han bytter passord på telefonen 3-4 ganger daglig, han er meeeget aktiv med snappingen når han ikke er hjemme (han jobber mye).. han kan snappe 100-200 snapper per dag (kanskje 10 til meg), han tar telefonen med overalt (do,dusj osv). Hvis jeg kjører på butikken på kvelden, kan snapscoren ha økt 20-30 mens jeg var borte i 15min. 

Må legge til at jeg føler vi har det bra når vi er sammen. Men noe skurrer veldig😭

Anonymkode: 52800...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt for mange varseltegn på en gang til at det ikke er noe muffens. Hvis reaksjonen hans er å bli sint og "angripe" deg hvis/når du tar det opp med han er det et enda større varseltegn. 

Anonymkode: 2be5d...a36

• Liker 7
Skrevet

Ja har prøvd å hinte litt frampå og da blir han veldig sint.. gjerne sur i flere dager og kjefter om at jeg ikke stoler på han osv 😦

Skrevet

Hadde det likt. Han hadde et forhold til en kollega. Tok de på fersken heldigvis. 

Anonymkode: 48d94...31f

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja har prøvd å hinte litt frampå og da blir han veldig sint.. gjerne sur i flere dager og kjefter om at jeg ikke stoler på han osv 😦

Det er et varselstegn. Det er også utroskap om han har seg med en sv det samme kjønn. 

Anonymkode: d1dbe...95b

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff så kjedelig. Du har en god grunn til å ikke stole på han med tanke på forhistorien, det vet han også. Be han vise deg når han åpner Snap, blir han sur eller nekter så si at da vil du ut av forholdet. Det er ingenting som tilsier at han IKKE er utro dessverre.

Anonymkode: 2be5d...a36

• Liker 3
Skrevet

Her hadde varsellampene blinket hos meg også!

Er det noen mulighet for at du kan se på når han åpner snap/ sender snap? For da ser du jo også hvem som ligger blant favorittene og hvem han sender mest til?

Hvis han blir sur og går til angrep når du tar det opp er jo det en enda sterkere indikasjon på at han skjuler noe...

• Liker 2
Skrevet

Har du sagt noe til han om at dette virker muffins for deg? Har du spurt han? Hva er reaksjonen hans, hva svarer han? Hvordan opplevde du det ig fortelle hva du føler og grubler på? Hvordan tar han det at måten han er på skaper usikkerhet hos deg? 

Anonymkode: 1edef...9c5

Skrevet
43 minutter siden, Vilali skrev:

Her hadde varsellampene blinket hos meg også!

Er det noen mulighet for at du kan se på når han åpner snap/ sender snap? For da ser du jo også hvem som ligger blant favorittene og hvem han sender mest til?

Hvis han blir sur og går til angrep når du tar det opp er jo det en enda sterkere indikasjon på at han skjuler noe...

Han åpner/sender ALDRIG snap når jeg er i samme rom 😦 Så aner ikke. Har kommebt fra kjøkkene ett par ganger og da har han logge på sofaen med telefon langt oppi luften(som om han tar bilde av seg selv) og når han hører jeg komme, så forter han seg ned med telefonen

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Har ett "problem" med mannen min :/ 

vi har vært sammen i flere år, har flere barn og har det fint ilag når vi er sammen.

for 2år siden "tok" jeg han i å sende seksuelle bilder og tekster med en jente på snapchat (dette var under graviditeten med minstemann).. vi hadde en stor nedtur men jeg valgte å tilgi han og vi klarte å komme oss over det.

har egentlig levd i lykkerus sammen siden da og alt har vært fint. - helt til for ca 2mnd siden. 

Etter nedturen har han vært åpen om alt på sosiale medier, åpnet snapper og svart på de mens jeg har vært ilamme. Men de 2 siste måndene har han slått av varslene til snapchaten mens han er hjemme, han bytter passord på telefonen 3-4 ganger daglig, han er meeeget aktiv med snappingen når han ikke er hjemme (han jobber mye).. han kan snappe 100-200 snapper per dag (kanskje 10 til meg), han tar telefonen med overalt (do,dusj osv). Hvis jeg kjører på butikken på kvelden, kan snapscoren ha økt 20-30 mens jeg var borte i 15min. 

Må legge til at jeg føler vi har det bra når vi er sammen. Men noe skurrer veldig😭

Stakkar deg. Jeg hadde det samme opplegget med min ex og hun nektet på å være utro eller sende noe og byttet også passord

Jeg tilga henne og hun ble tatt på fersken igjen 2 mnd senere. Gå fra ham. For han har vært utro mot deg. Man tilgir aldri har jeg lært for folk gjør det bare igjen. 1 strike and its over

Anonymkode: e614a...346

Skrevet

Føler med deg...jeg tok min x i det..da nektet han og sa det var en gal dame som sendte han bilder av puppene sine...jeg var dum nok til å tro han...par mnd etterpå tok jeg han på fersken i å sende nakenbilder med 3andre! 

Krev å få se på tlf hans i et uoppmerksomt øyeblikk så han ikke rekker slette. Nekter han, har han noe å skjule.

Stor klem din vei, vet hvor jævlig det er å oppdage slikt❤️

Anonymkode: 9ee8c...154

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...