AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #41 Skrevet 15. november 2017 Til dere som er så bastante på andres vegne. Hva med å være litt raus? Jeg selv er kvinne. Ikke blant de super feminine, men helt vanlig. Og jeg er så glad jeg ikke har behov for å måtte kjenne på om jeg er det ene eller det andre. Jeg bare vet. Så ikke bry deg med hva andre er eller ikke er. Pass på deg selv! Anonymkode: cef0f...613
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #42 Skrevet 15. november 2017 On 10/23/2017 at 3:58 AM, AnonymBruker said: Jeg forstår greia med/behovet for å definere seg som bigender, transseksuell o.l... Men jeg synes det er litt trist at behovet er der, og tar meg selv i å tenke at de på sett og vis opprettholder stereotypiene/"boksene" som de ikke føler seg hjemme i. For hvorfor kan de ikke være den de er, med de såkalte "maskuline" og "feminine" egenskapene og interessene de innehar - hvorfor må kjønnsorgan dras inn i bildet? Anonymkode: 8761a...830 Det er jeg i grunn enig i. Jeg er sikkert litt mellom kjønnene på en måte. Jeg er en kvinne som er sammen med en veldig feminin kvinne og hun mener at jeg tenker mye mer som en mann, og jeg har et utseende som er litt androgynt. Men så er jeg jo feminin på flere områder også. Men liksom - jeg har ikke behov for noe merkelapp. Jeg tenker bare at kjønnsforventningene de gjelder ikke for meg, for jeg passer ikke inn i noen av boksene. Men jeg trenger ikke noe ny boks å putte meg selv i, for jeg liker best å være boksfri Vil jeg bruke sminke, så kan jeg det. Vil jeg kle meg mer maskulint, kjør på. Jeg prøver bare å være mest mulig meg selv, og så ser vi hvordan det blir. Men jeg har forståelse for at folk har det forskjellig altså. Så hva som føles riktig for meg, er ikke nødvendigvis riktig for alle. Anonymkode: e8cb7...8cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå