AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #21 Del Skrevet 13. september 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: For noe tull. Har aldri hevnet meg på noen. Har kost meg med tankene ja! Men det er alltid en selv som er ansvarlig for hva en gjør. Jeg er laangt fra bare snill og grei,men jeg er altfor snill til å forårsake at noen får det vondt. Det handler ikke om de fortjener det eller ikke. Det handler om at jeg ikke vil plage meg selv med dårlige handlinger jeg ville gjort. Det er fremdeles oss som har ønske om å ha verdighet nok til ikke å synke på så lavt nivå. Jeg sier fra hva jeg mener,og jeg kan selvfølgelig bli forbanna! Men jeg hevner meg ikke. Tenker at når en blir skadet av andre,så kan en faktisk bli "ond". Å ønske andre vondt er ikke ok. Å ønske rettferdighet er noe annet. Det er ts sok lurer på dette, ikke meg. Det eneste jeg skrev var at anonym svarer på en pedagogisk måte som er etisk riktig å svare på. Samme her, men når kameraten min gjorde dette i mot meg, og snappa dama mi i fra meg så ble jeg forbanna og tok hevn. Anonymkode: 1dd64...149 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #22 Del Skrevet 13. september 2017 2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Kanskje ikke alltid. Men det er sjeldent særlig produktivt å bruke tid, energi eller ressurser på å hevne seg for å ødelegge livet til den man har blitt såret av. Sant nok Anonymkode: 7b5f3...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. september 2017 #23 Del Skrevet 13. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ts sok lurer på dette, ikke meg. Det eneste jeg skrev var at anonym svarer på en pedagogisk måte som er etisk riktig å svare på. Samme her, men når kameraten min gjorde dette i mot meg, og snappa dama mi i fra meg så ble jeg forbanna og tok hevn. Anonymkode: 1dd64...149 Hvordan hjalp det å ta hevn? Har du "glemt" hva han gjorde,eller er du fremdeles forbanna på ham når du tenker på det som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #24 Del Skrevet 13. september 2017 Har kuttet de ut så får de klare seg selv. Anonymkode: 209d8...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. september 2017 #25 Del Skrevet 13. september 2017 Karma bruker skje du må bare være tolmodig . Min fosterfar som mobbet meg i flere år fikk kjøttetende bakterie i fingeren og måtte amputere karma. Og prolaps i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. september 2017 #26 Del Skrevet 13. september 2017 Har aldri brydd meg med å hevne meg. Livet mitt er altfor verdifullt til at jeg skal rote det bort på å hate noen som har vært stygge med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #27 Del Skrevet 13. september 2017 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Har aldri brydd meg med å hevne meg. Livet mitt er altfor verdifullt til at jeg skal rote det bort på å hate noen som har vært stygge med meg Hva hvis de gjør det igjen og igjen med vitende vilje? Er det OK med hevn da? Anonymkode: 7b5f3...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #28 Del Skrevet 13. september 2017 Min eks var så usannsynlig utro.. samtidig som han fortalte meg hvor lite attraktiv jeg var etter barnefødsler. Forholdet tok slutt. Han dumpa meg. Både direkte og indirekte (utroskapen). Jeg har aldri følt meg så elendig, stygg, lite attraktiv som potensiell partner etter dette.. Så gikk det noen år som singel.. og jeg møtte verdens flotteste fyr. Ikke nok med at han er perfekt for meg, men også barna forguder ham og han har flere faktorer som eksen alltid har drømt om å inneha. (Uten å gå i detalj..) Eksen sitter nå igjen med et vanvittig mindreverdighetskompleks overfor min nye kjæreste. Jeg tenker at det er et helt ok utslag av gode, gamle Karma.. Anonymkode: 3c234...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 13. september 2017 #29 Del Skrevet 13. september 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks var så usannsynlig utro.. samtidig som han fortalte meg hvor lite attraktiv jeg var etter barnefødsler. Forholdet tok slutt. Han dumpa meg. Både direkte og indirekte (utroskapen). Jeg har aldri følt meg så elendig, stygg, lite attraktiv som potensiell partner etter dette.. Så gikk det noen år som singel.. og jeg møtte verdens flotteste fyr. Ikke nok med at han er perfekt for meg, men også barna forguder ham og han har flere faktorer som eksen alltid har drømt om å inneha. (Uten å gå i detalj..) Eksen sitter nå igjen med et vanvittig mindreverdighetskompleks overfor min nye kjæreste. Jeg tenker at det er et helt ok utslag av gode, gamle Karma.. Anonymkode: 3c234...121 Det er dette jeg kaller rettferdighet da. At ønsket om det blir oppfylt er mye bedre enn å hevne seg. Rettferdighet kan også bare være at en selv går inn for,og får det bra. Men håper eksen din kommer seg. Han har vel kanskje lært. Godt å se at du fikk det bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #30 Del Skrevet 13. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har opplevd ulike typer dårlig behandling som utroskap, mobbing, venner/venninner som har såret dere, bakvasket dere, fortalt løgner osv, droppet dere for andre venner, kuttet dere ut uten grunn, kollegaer som har fryst ut/mobbet/hånet/baksnakket/gjordt narr av dere osv, har dere noen gang fått/tatt "hevn" eller fått en form for oppreisning/payback mot personen/personene som såret dere? Anonymkode: 2e5ee...f49 Exen min var utro mot meg. Ville gjlre igjen. Men jeg er mye mer moden og voksen enn henne så valgte å la vøre Karma kom snikende igjen og hennes nye kjæreste var utro😂 Så meldingen mellom de to da det var brudd. Hun var kjempesåret og sint fordi han hadde vært utro på snapchat og mest sannsynelig i virkeligheten også. Akkurat på samme måte som min ex gjordet mot meg Nå er hun ulykkelig og miserabel og kommer krypende tilbake til meg😅 KARMA IS A BICTH! Anonymkode: c3066...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #31 Del Skrevet 13. september 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks var så usannsynlig utro.. samtidig som han fortalte meg hvor lite attraktiv jeg var etter barnefødsler. Forholdet tok slutt. Han dumpa meg. Både direkte og indirekte (utroskapen). Jeg har aldri følt meg så elendig, stygg, lite attraktiv som potensiell partner etter dette.. Så gikk det noen år som singel.. og jeg møtte verdens flotteste fyr. Ikke nok med at han er perfekt for meg, men også barna forguder ham og han har flere faktorer som eksen alltid har drømt om å inneha. (Uten å gå i detalj..) Eksen sitter nå igjen med et vanvittig mindreverdighetskompleks overfor min nye kjæreste. Jeg tenker at det er et helt ok utslag av gode, gamle Karma.. Anonymkode: 3c234...121 En ting er å si til partner at du har blitt mindre tiltrekkende og at du må komme deg litt iform igjen. En annen ting er å kalle partneren direkte stygg og feit. Slike folk har ingenting i forhold å gjøre of er direkte ufyselig i sin væremåte Anonymkode: c3066...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #32 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg kuttet henne ut og har ikke respondert når hun har prøvd å ta kontakt. Jeg gjør det bra utdanningsmessig og studerer noe nærliggende til det som var drømmen hennes. Jeg vet ikke om hun er ferdig med VGS. Hun kommer nok aldri til å være i nærheten av å oppnå drømmen hennes. Jeg var så å si helt alene det siste året på ungdomsskolen på grunn av henne. Dette er jeg ferdig med for lenge siden, men jeg kan godt innrømme at det kjennes litt godt å vite hvor forskjellig veiene våre etter dette har gått. Jeg skammer meg overhodet ikke over å være skadefro når det gjelder henne. Anonymkode: 3ff5f...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. september 2017 #33 Del Skrevet 13. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva hvis de gjør det igjen og igjen med vitende vilje? Er det OK med hevn da? Anonymkode: 7b5f3...189 Er det brudd på norsk lov, anmelder en det, eller kontakter en advokat En skal aldri ta loven i egne hender Endret 13. september 2017 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #34 Del Skrevet 13. september 2017 8 minutter siden, Honey Dew skrev: Er det brudd på norsk lov, anmelder en det, eller kontakter en advokat En skal aldri ta loven i egne hender Hvem snakker om å bryte norsk lov? F.eks å overvåke eksen, bryte seg inn på nettverk, ødelegge PC eller ødelegge motordeler i bilen samt pisse inne i bilen er ting jeg ALDRI ville gjort mot noen, hvor sjuk i hodet er man ikke da liksom?? Må jo være komplett sinnsyk. Kjenner du noen som kunne gjort noe sånt? Anonymkode: 7b5f3...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. september 2017 #35 Del Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem snakker om å bryte norsk lov? F.eks å overvåke eksen, bryte seg inn på nettverk, ødelegge PC eller ødelegge motordeler i bilen samt pisse inne i bilen er ting jeg ALDRI ville gjort mot noen, hvor sjuk i hodet er man ikke da liksom?? Må jo være komplett sinnsyk. Kjenner du noen som kunne gjort noe sånt? Anonymkode: 7b5f3...189 Da anmelder man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #36 Del Skrevet 13. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting er å si til partner at du har blitt mindre tiltrekkende og at du må komme deg litt iform igjen. En annen ting er å kalle partneren direkte stygg og feit. Slike folk har ingenting i forhold å gjøre of er direkte ufyselig i sin væremåte Anonymkode: c3066...c7e Jeg var hverken stygg eller feit.. Hadde BMI på ca 18,5 (BMI for å unngå identifiserende mål), ingen strekkmerker, 'mageheng'. Nada, nix. MEN jeg var ikke nysminket, nyshavet og trippet rundt i høye hæler da han kom hjem fra jobb. Istedet hadde jeg vært hjemme med våre små barn.. Stakkars, stakkars mann. Og stakkars, stakkars mitt hode og ødelagte selvbilde på den tiden.. Takk som er glad på mine vegne, @NotNaomi Det er jeg også! Anonymkode: 3c234...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå