Gå til innhold

Kollega sa at jeg stinker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste hele denne tråden i kveld samt den andre tråden det var linket til. (Lite å gjøre ja) Sitter igjen med mange spørsmål nå og lurer på hvordan dette gikk til slutt. En thriller med åpen slutt. Det verste jeg vet. 

Anonymkode: 82ab1...c59

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste hele denne tråden i kveld samt den andre tråden det var linket til. (Lite å gjøre ja) Sitter igjen med mange spørsmål nå og lurer på hvordan dette gikk til slutt. En thriller med åpen slutt. Det verste jeg vet. 

Anonymkode: 82ab1...c59

Jeg satt også å leste begge trådene.. Håper ts kan en dag komme innom å oppdatere oss. Er som å mangle siste sidene i en skikkelig spennende bok... 

Skrevet

Jeg synes dette virker veldig merkelig, da du virker å ha en helt normal hygiene. Jeg har hatt flere kolleger som har luktet svette, hatt dårlig ånde, luktet røyk osv., men har aldri i mitt liv opplevd at dette har vært så plagsomt for meg selv eller andre at det har vært nødvendig å si fra om det. Og jeg har sittet i åpent kontorlandskap i årevis.

De gangene jeg har opplevd å bli plaget av andres kroppslukt har det vært på treningssenteret, eller på bussen når det kommer på uteliggere eller andre mennesker som helt åpenbart sliter med hygienen. Har aldri opplevd dette fra normale oppegående mennesker på jobb. Jeg støtter derfor forslaget om å gå til legen (uten å dusje først) å be om en helt ærlig og konstruktiv tilbakemelding. Og ikke gi deg før du får en objektiv vurdering fra noen, dette må du komme til bunns i. 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts? ❤

Anonymkode: 67ef4...176

• 3 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2017 den 21.56):

Kollegaen din ville ikke at du skulle ta det personlig og du reagerer med å ta det kjempepersonlig.. prøv heller å begynne å bruke deo/bytt deo du bruker. Skyllemiddel i klær, puss tenner og ikke spis så mye hvitløk eller annen mat som setter lukt. Og ikke ta det som at hun hater deg, hun hjelper deg jo ved å si ifra! 

Anonymkode: 23aa1...88d

Selvfølgelig er det er dette personlig ment!

Anonymkode: 8db78...444

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...