AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #441 Skrevet 15. januar 2018 Håper det går bra med deg ❤️ Anonymkode: 252ed...3a6 3
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 1. mai 2019 #442 Skrevet 1. mai 2019 Hvordan går det med deg TS? ❤️ husker denne tråden
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #443 Skrevet 1. mai 2019 Kan TS ha bakteriell vaginose? Anonymkode: d1553...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #444 Skrevet 2. mai 2019 På 12.9.2017 den 22.01, AnonymBruker skrev: Men det er jo sånt som dette som gjør at jeg åpenbart tar det personlig. Klart jeg BRUKER deodorant og vasker klærne mine skikkelig! Bruker heller ikke hvitløk. Og pusser som alle andre normale voksne folk tennene mine. Når kollegaen min antar at jeg sliter psykisk og at jeg må prøve en annen deodorant føler jeg det virkelig går på mine evner til å være en skikkelig oppegående person. Jeg kler meg pent/skikkelig på jobb og ser da ikke uselt ut. TS Anonymkode: 10506...b52 Når det gjelder deodorant så er det lurt og ikke bruke den samme hele tiden fordi ofte blir kroppen "immun" mot deoen og en lukter svette uansett. Jeg merket det på meg selv og har flere typer deodorant merker nå, som Nivea, Urtekram (mer naturlig type) og noen deodoranter fra Yves Rocher (nettside). Jeg bruker en type en periode, så en annen, så en tredje, variasjon er fint. Typen min luktet ofte svette før, han merket det ikke mye selv og jeg kommenterte det til slutt flere ganger og sa han må ta en dusj, han sa han hadde jo dusjet tidligere og da spurte jeg om deodoranten, ja den også. Men fant ut han hadde brukt samme type deodorant de siste 2 årene så sa han burde bytte (eller jeg kjøpte 2 typer til han), og etter det lukter han sjeldent svette, men god lukt av mann. Ellers viktig med tannpuss, tanntråd. Og også prøv ut ny type vaskepulver. Man merker ikke alltid selv at klær kan ha en rar lukt, men andre gjør det, så prøv ny vaskepulver Ikke ta det ille opp, jeg vet det er vondt at det er blitt kommentert på jobb, at det er pinlig, men bare ha hodet høyt hevet, gjør små forandringer og drit ellers i at det noen ganger var blir sagt. Anonymkode: d3f4e...8fc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #445 Skrevet 3. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder deodorant så er det lurt og ikke bruke den samme hele tiden fordi ofte blir kroppen "immun" mot deoen og en lukter svette uansett. Jeg merket det på meg selv og har flere typer deodorant merker nå, som Nivea, Urtekram (mer naturlig type) og noen deodoranter fra Yves Rocher (nettside). Jeg bruker en type en periode, så en annen, så en tredje, variasjon er fint. Typen min luktet ofte svette før, han merket det ikke mye selv og jeg kommenterte det til slutt flere ganger og sa han må ta en dusj, han sa han hadde jo dusjet tidligere og da spurte jeg om deodoranten, ja den også. Men fant ut han hadde brukt samme type deodorant de siste 2 årene så sa han burde bytte (eller jeg kjøpte 2 typer til han), og etter det lukter han sjeldent svette, men god lukt av mann. Ellers viktig med tannpuss, tanntråd. Og også prøv ut ny type vaskepulver. Man merker ikke alltid selv at klær kan ha en rar lukt, men andre gjør det, så prøv ny vaskepulver Ikke ta det ille opp, jeg vet det er vondt at det er blitt kommentert på jobb, at det er pinlig, men bare ha hodet høyt hevet, gjør små forandringer og drit ellers i at det noen ganger var blir sagt. Anonymkode: d3f4e...8fc Hei og velkommen til tråden👋 Anonymkode: 025ab...38f 12
Nooni Skrevet 3. mai 2019 #446 Skrevet 3. mai 2019 Kanskje du skulle dobbeltsjekke klærne du bruker? Polyester bør du holde deg unna. Svettlukt sitter i skinnjakker lengre enn mora de lever. Ellers er svaret mitt: Hvis noen gir deg tilbakemelding på at du lukter dårlig, så er det sånn uavhengig av hva du tror og hvor mye du dusjer. I stedet for å spørre her, bør du gå tilbake til henne som var så modig og god å fortelle deg dette - spør henne om hva konkret som lukter. Handler det om svette fra armhuler? Lukt fra underliv? Oppfordre henne til å være ærlig - det er din beste sjanse til få lage en strategi på hvordan du skal løse problemet.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 3. mai 2019 #447 Skrevet 3. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder deodorant så er det lurt og ikke bruke den samme hele tiden fordi ofte blir kroppen "immun" mot deoen og en lukter svette uansett. Jeg merket det på meg selv og har flere typer deodorant merker nå, som Nivea, Urtekram (mer naturlig type) og noen deodoranter fra Yves Rocher (nettside). Jeg bruker en type en periode, så en annen, så en tredje, variasjon er fint. Typen min luktet ofte svette før, han merket det ikke mye selv og jeg kommenterte det til slutt flere ganger og sa han må ta en dusj, han sa han hadde jo dusjet tidligere og da spurte jeg om deodoranten, ja den også. Men fant ut han hadde brukt samme type deodorant de siste 2 årene så sa han burde bytte (eller jeg kjøpte 2 typer til han), og etter det lukter han sjeldent svette, men god lukt av mann. Ellers viktig med tannpuss, tanntråd. Og også prøv ut ny type vaskepulver. Man merker ikke alltid selv at klær kan ha en rar lukt, men andre gjør det, så prøv ny vaskepulver Ikke ta det ille opp, jeg vet det er vondt at det er blitt kommentert på jobb, at det er pinlig, men bare ha hodet høyt hevet, gjør små forandringer og drit ellers i at det noen ganger var blir sagt. Anonymkode: d3f4e...8fc 10 minutter siden, Nooni skrev: Kanskje du skulle dobbeltsjekke klærne du bruker? Polyester bør du holde deg unna. Svettlukt sitter i skinnjakker lengre enn mora de lever. Ellers er svaret mitt: Hvis noen gir deg tilbakemelding på at du lukter dårlig, så er det sånn uavhengig av hva du tror og hvor mye du dusjer. I stedet for å spørre her, bør du gå tilbake til henne som var så modig og god å fortelle deg dette - spør henne om hva konkret som lukter. Handler det om svette fra armhuler? Lukt fra underliv? Oppfordre henne til å være ærlig - det er din beste sjanse til få lage en strategi på hvordan du skal løse problemet. Hvis dere leser hele tråden, så ble TS utsatt for mest sannsynlig en psykopat som prøvde å dra henne ned. Ingen andre påpekte dårlig lukt selv om hun spurte andre på jobben om et ærlig svar. Så kom det frem at «psykopaten» sparket henne i skjul, og mye annet rart som gjorde at TS ble sykemeldt og endte opp på psykiatrisk.
Nooni Skrevet 3. mai 2019 #448 Skrevet 3. mai 2019 4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hvis dere leser hele tråden, så ble TS utsatt for mest sannsynlig en psykopat som prøvde å dra henne ned. Ingen andre påpekte dårlig lukt selv om hun spurte andre på jobben om et ærlig svar. Så kom det frem at «psykopaten» sparket henne i skjul, og mye annet rart som gjorde at TS ble sykemeldt og endte opp på psykiatrisk. Ok, men svaret er uansett relevant. Man får en tilbakemelding - hvordan forholder vi oss til det? Gjør vi noe med det eller ikke? Det er jo det hun må ta stilling til for ingen av oss vet hvordan hun lukter. At han har sagt og gjort mange andre ting i tillegg til dette har egentlig ikke noen påvirkning for hvordan jeg svarer på spm hennes.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #449 Skrevet 3. mai 2019 Jeg hadde faktisk en sjef hvor ånden hans luktet bæsj. Jepp menneskelig avføring rett og slett luktet det fra munnen hans. Men det var ikke så veldig plagsomt siden man kun luktet det når man var veldig nærme han mens han snakket, el. Men hvis de lukter det når du går forbi så må det nok være en kroppslukt og ikke fra munnen på deg. Anonymkode: 08ac8...43d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #450 Skrevet 3. mai 2019 TS, har det ordnet seg? Hvis ikke det er klærne, reaksjon på div matvarer, og alt det andre folk har foreslått i tråden, anbefaler jeg klorofylldråper. Jeg har sterk kroppslukt (er dame) om sommeren. Trolig pga angst. Uten klorofyll måtte jeg dusjet hver 2-3 time. Med klorofyll holder 1-3 ganger på supervarme dager. Anonymkode: df9ca...7fc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #451 Skrevet 3. mai 2019 En venninne av meg stinker veldig svette til tider. Hun dusjer, bytter klær hver dag, bruker deodorant, er ikke overvektig osv osv. Vi har den løsninger at vi venninner sier ifra(fordi hun vil ikke lukte foran andre) og hun vasker seg under armene og tar nytt lag med deo. Funker fjell. Anonymkode: 38771...ccf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #452 Skrevet 3. mai 2019 Haha har lest en del av tråden nå. Og dette utviklet seg jo til stor underholdning. En skikkelig krimhistorie liknende sak. For her er det jo MANGE muligheter. Det bikka åpenbart over for TS etterhvert som man leser, men var det pga det hun (angivelig) ble utsatt for, eller var det hele tiden i bakgrunnen? For sjefen vil historien til både TS, og denne kollegaen som angivelig er en psykopat begge virke like usannsynlig, og begge virke som psykopater, eller eventuelt bipolare. Så jeg ser for meg følgende muligheter: TS er psyk og har innbilt seg eller overbevist seg selv om det som hun skriver har skjedd. Kollegaen er psykopat eller bipolar (men sistnevnte er større sannsynlighet for at andre kolleger ville avslørt enn førstnevnte). Psykopater kan holde det gående lenge, mens bipolare finner ganske fort folk ut at det er noe galt med. TS er innenfor psykologi/psykriatri faget enten som student, lærer, eller forsker og skriver denne historien som et eksperiment. TS er en forfatter og prøver å få noen innspill / inspirasjon fra folk ved hjelp av denne historien. TS er bare ute etter sympati og lager en tråd hvor hun virkelig spar på for å få det (det er jo mange åpenbare slike tråder på dette forumet). Og av disse scenarioene ser jeg virkelig ikke at noen av dem peker seg ut som noe mer sannsynlig enn de andre. Men jeg tror forfatter eller fagutdannet er de to minst sannsynlige scenarioene. Uansett ble tråden veldig fascinerende etterhvert som den utviklet seg, og hvis TS er en forfatter eller fagutdannet innen psykiatrien så skal hun (eller er det en han?) ha æren for å ha virkelig laget en god historie. Mens hvis det er en av de andre scenarioene så er det jo egentlig bare synd på TS uansett. Anonymkode: 08ac8...43d 5
Puny Skrevet 4. mai 2019 #453 Skrevet 4. mai 2019 (endret) På 12.9.2017 den 22.01, AnonymBruker skrev: Men det er jo sånt som dette som gjør at jeg åpenbart tar det personlig. Klart jeg BRUKER deodorant og vasker klærne mine skikkelig! Bruker heller ikke hvitløk. Og pusser som alle andre normale voksne folk tennene mine. Når kollegaen min antar at jeg sliter psykisk og at jeg må prøve en annen deodorant føler jeg det virkelig går på mine evner til å være en skikkelig oppegående person. Jeg kler meg pent/skikkelig på jobb og ser da ikke uselt ut. TS Anonymkode: 10506...b52 Skjønner deg dritgodt TS, det må ha vært en tøff beskjed å få til deg. Endret 4. mai 2019 av Puny
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #454 Skrevet 4. mai 2019 Hun stinker ikke, det var oppspinn. VÆR SÅ SNILL å slutt å svare om du ikke gidder å lese! Anonymkode: b5cc5...0e8 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #455 Skrevet 4. desember 2019 Åssen gikk det ts? ♥️ Anonymkode: 4698f...a48
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #456 Skrevet 4. desember 2019 Slapp av. De fleste stinker. jeg har så god luktesans at jeg spyr daglig etter å ha vært på trikken. Typisk scenario er hovne folk som puster også har de dårlig ånde. Og jeg lurer på hvordan de ikke blir flaue. Er som å ha mensenflekk på hvit bukse eller å stappe buksen langt opp i livet med skjorten nedi, så man ser ut som en tulling. Det er virkelig rart å se på disse folkene liksom... være. ‘Jeg er så bra at jeg ruler med dårlig ånde, jippi.’ det er også skikkelig nedtur, æsj, du er liksom pen også stinker du? Ugh.... Anonymkode: f531f...212
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. desember 2019 #457 Skrevet 4. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk scenario er hovne folk som puster også har de dårlig ånde. Ja, sånne folk plages jeg med, spesielt de som puster. Alle som puster, egentlig... når jeg tenker meg om.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #458 Skrevet 5. desember 2019 Åå, får skikkelig vondt av deg!! Jeg fikk høre det av lillesøsteren min på 7-8 år da jeg selv var 18 eller noe. Hun sa «det stinker pyton av munnen din». Jeg tok det ekstremt tungt, hadde ikke spist noe som skulle luktet, var nøye med tannpuss og hygiene da jeg hadde helt angst for at det skulle lukte av meg. MEN - jeg hadde sånne klumper som kom ut av mandlene, puss eller hva det heter. Jeg måtte flere ganger til øre-/nese-/hals før de fant det. De første legene sa bare «du har ikke dårlig ånde», men det hjalp jo ikke meg når søsteren min sa det så rett ut de gangene hun kjente det. Fikk til slutt bekreftet fra en lege at han fant puss i mandlene og fikk fjernet de. Operasjonen gikk veldig lett. Sånn puss lukter faktisk veldig vondt.. kan det være noe sånt? Stor klem!!❤️ Anonymkode: 6903a...522
Troverdigheten Skrevet 5. desember 2019 #459 Skrevet 5. desember 2019 På 12.9.2017 den 21.56, AnonymBruker skrev: Kollegaen din ville ikke at du skulle ta det personlig og du reagerer med å ta det kjempepersonlig.. Uten sammenheng med denne saken: Det å si til noen at de ikke skal ta ting personlig kan ikke nekte folk å ta det personlig, dersom innholdet faktisk er 100% personlig... 1
Hatsumomo Skrevet 14. desember 2019 #460 Skrevet 14. desember 2019 På 12.9.2017 den 22.44, AnonymBruker skrev: veldig mange kommer med skitne sokker som stinker tåfis og undertøy som ikke var byttet hverken samme dag eller dagen før. Alle aldergrupper og begge kjønn sådan. 🤢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå