melina Skrevet 17. januar 2005 #1 Del Skrevet 17. januar 2005 Har IKM på fredag 21.01 og går rundt og bare kjenner på kroppen og er rastløs om dagen.. Håper så på å få en liten en i magen denne måneden, og går derfor rundt og kjenner etter om jeg har noen symptomer.. Blir så rastløs av å vente, og vet at det ikke er lurt å teste før IKM.. Andre som har det på samme måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #2 Del Skrevet 17. januar 2005 japp. Kjenner meg godt igjen.. Går rundt å leter etter alt som kan tegne mot at vi har fått klaff denne gangen. Men, det blir nok vår tur engang også Melina.. :-) Får bare holde ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #3 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg som skrev over.. glemte og logge inn... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 18. januar 2005 #4 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg blir kvalm og har brukt en formue på graviditets tester. Vi klaffer vell snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingenting Skrevet 18. januar 2005 #5 Del Skrevet 18. januar 2005 jepp... Men prøver å tenke at "neida, jeg er IKKE gravid, ikke innbill deg det engang!" Men så sniker det seg inn en "det KAN jo hende da..." Tror jeg skremmer vekk mensen ved å gruble så mye. Men den kom jo omsider da. Vil liksom bare få det overstått når det først er sånn at jeg ikke er gravid sånn at jeg kan begynne på ny PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå