AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Del Skrevet 12. september 2017 Er det noen som har noen fine, forholdsvis enkle og gratis strikkeoppskrifter på genser med raglanfelling? Jeg har strikket en del enkle "skappelgensere" nå, og tenkte å prøve meg på en raglanfelling i et litt annerledes garn. Blir veldig glad for tips Anonymkode: 66566...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 13. september 2017 #2 Del Skrevet 13. september 2017 For at noen skal kunne gi deg en passende oppskrift, må du nesten si hvilket garn du tenker på, eller strikkefasthet (hvor mange masker og rekker som er 10 x 10 cm - det står ofte på papirbåndet). Ellers må du jo regne om alt, og er like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Del Skrevet 14. september 2017 18 hours ago, T-Rex said: For at noen skal kunne gi deg en passende oppskrift, må du nesten si hvilket garn du tenker på, eller strikkefasthet (hvor mange masker og rekker som er 10 x 10 cm - det står ofte på papirbåndet). Ellers må du jo regne om alt, og er like langt. Hei Takk for svar. Jeg har ikke kjøpt noe garn enda, tenkte å kjøpe det i forhold til oppskriften, ut i fra den anbefaler. Så om du eller noen andre har noen linker til oppskrifter eller kan dele en egen oppskrift hadde jeg blitt veldig glad Det er til dame. Anonymkode: 66566...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 14. september 2017 #4 Del Skrevet 14. september 2017 Du har ikke strikket noe før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 16. september 2017 #5 Del Skrevet 16. september 2017 Da kan du jo finne en genser du liker, og kjøpe garn og mønster. Sjekk ut genserne fra Drops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pmaxqueen Skrevet 19. september 2017 #6 Del Skrevet 19. september 2017 https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8165&cid=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå