Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. september 2017 #21 Skrevet 12. september 2017 4 minutter siden, jabx skrev: Men her er det snakk om noen som tenner på føtter og som koser med andres føtter og dermed aktivt gjør noe for å oppnå seksuell tilfredsstillelse/nytelse med andre enn partneren. Det du diskuterer kan du ta i en annen tråd, for det har ikke noe med denne tråden å gjøre. Slutt å vær idiot. Jeg kommenterte noen andres utsagn og du samt andre fortsatte å spørre hva jeg mente. Da er det ganske lavmål å be meg "ta det i en annen tråd" når jeg faktisk svarer på hva du har spurt om. Tåler du ikke svar så drit i å spør.
Gjest C0smos Skrevet 12. september 2017 #22 Skrevet 12. september 2017 Nei det syntes jeg ikke hadde vært greit.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #23 Skrevet 12. september 2017 Jeg har visst om denne fetisjen siden vi ble kjent og jeg var den første personen fortalte det til. Kjente personen lenge før kjæresten ble kjent med personen. Vi har hatt sex tidligere, men det er mange år siden og noe som skjedde etter en del inntak av alkohol. Ikke noe forhold. Der og da så jeg ikke på det som noe spesielt, annet enn at jeg ble litt opphisset og avsluttet kosingen med en gang. Men det betyr ikke at personen lå noe mer i det og ville mer enn å bare kose med føttene mine. Anonymkode: bbaf2...2cb
jabx Skrevet 12. september 2017 #24 Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: Om Herr Olsen som har vært gift i 15år en kveld masserer føttene til sin svigermor, svigersøster, nabo, kollega (Whatever..) og oppdager til sin egen store forundring at han blir seksuelt opphisset av dette, velger å "late som ingenting", og etterpå føler en form for skam/skyld, fordi han fikk disse følelsene, så ja; det synes jeg er ganske uskyldig. Det er som sagt ikke det som diskuteres her. Her diskuteres at vedkommende oppsøker situasjonen.
jabx Skrevet 12. september 2017 #25 Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: Slutt å vær idiot. Jeg kommenterte noen andres utsagn og du samt andre fortsatte å spørre hva jeg mente. Da er det ganske lavmål å be meg "ta det i en annen tråd" når jeg faktisk svarer på hva du har spurt om. Tåler du ikke svar så drit i å spør. Både startinnlegget og innlegget du svarte på handlet om å oppsøke slikt selv.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. september 2017 #26 Skrevet 13. september 2017 1 time siden, jabx skrev: Både startinnlegget og innlegget du svarte på handlet om å oppsøke slikt selv. Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå