AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Jeg lurer på om dere hadde syns det var greit å kose med andre sine føtter (fotfetisj) selv om man har kjæreste? Hvordan hadde du evt. reagert om du hadde fått vite det? Anonymkode: bbaf2...2cb
Ponnijenta Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Hvis du ikke hadde vært komfortabel med å gjøre det foran kjæresten din, enten du skriver SMS, sender snap, eller møter folk i en eller annen setting ville jeg tenkt meg om. Personlig syns jeg det er en fin "regel". Hadde nok ikke reagert positivt på det hvis min kjæreste hadde avdekket en slik hemmelighet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Nei, alt som gir seksuell opphisselse som man oppsøker eller godtar er utroskap i mine øyne. Det hadde ikke vært greit om mannen min gjorde ting han tente på med andre! Anonymkode: 9d446...6ea 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, alt som gir seksuell opphisselse som man oppsøker eller godtar er utroskap i mine øyne. Det hadde ikke vært greit om mannen min gjorde ting han tente på med andre! Anonymkode: 9d446...6ea Wow, god gammeldags tankekontroll..
tarzan+jane Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 Spør heller kjæresten din om han/hun synes det er greit......??
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 8 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Wow, god gammeldags tankekontroll.. Hadde du godtatt det da? Anonymkode: 58407...75a
SlemUlv Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 Om han hadde spurt meg om det var greit først, ja. Om han holdt det skjult, og det kom frem senere, hadde det blitt slutt. 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du godtatt det da? Anonymkode: 58407...75a Godtatt hva da? at han har tanker? Tror de aller fleste iløpet av lange parforhold kan ha en tanke om noen andre uten å handle på det. Og nei; det er ikke utroskap.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 36 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Godtatt hva da? at han har tanker? Nei. Det som står i HI. At kjæresten din koser med andre jenter sine føtter. Anonymkode: 58407...75a 1
jabx Skrevet 12. september 2017 #10 Skrevet 12. september 2017 15 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Wow, god gammeldags tankekontroll.. Å ønske trofasthet og at partneren ikke bedriver seksuelle aktiviteter med andre er tankekontroll?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. september 2017 #11 Skrevet 12. september 2017 18 minutter siden, jabx skrev: Å ønske trofasthet og at partneren ikke bedriver seksuelle aktiviteter med andre er tankekontroll? "Kose med føtter".. hva vil det si..? Massasje? Holde i dem? Eller onanere i dem? Uansett, det jeg svarte "tankekontroll" på, var dette; 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, alt som gir seksuell opphisselse som man oppsøker eller godtar er utroskap i mine øyne. Det hadde ikke vært greit om mannen min gjorde ting han tente på med andre! Anonymkode: 9d446...6ea Man kan finne seg selv i en situasjon hvor ganske så uventet er tiltrukket av et annet menneske, tenner seksuelt på hva vedkommende sier/gjør, også som godt gift/sambo, med noen andre. Hva skal man gjøre da? Løpe fra "åstedet"..? "Åh, beklager, jeg er en av dem som synes "smart is sexy", og når du brillierte med din lille monolog om det temaet der og jeg lot meg sexuelt opphisse i noen minutter og fantasere om noe utenfor hva jeg noensinne har tenkt å utføre eller jakte på i virkeligheten, så er det noe min partner ikke tillater, da skitne tanker er utroskap, så nå må jeg løpe hjem. Takk for ikveld, adjø"..
jabx Skrevet 12. september 2017 #12 Skrevet 12. september 2017 Ja, hvis man er i et forhold og havner i en situasjon der man er tiltrukket og tenner på noen andre så skal man trekke seg unna. Og du glemte å streke under "som man oppsøker" i innlegget du siterer. Altså at man tar aktivt del i noe.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #14 Skrevet 12. september 2017 2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: "Kose med føtter".. hva vil det si..? Massasje? Holde i dem? Eller onanere i dem? Uansett, det jeg svarte "tankekontroll" på, var dette; Man kan finne seg selv i en situasjon hvor ganske så uventet er tiltrukket av et annet menneske, tenner seksuelt på hva vedkommende sier/gjør, også som godt gift/sambo, med noen andre. Hva skal man gjøre da? Løpe fra "åstedet"..? "Åh, beklager, jeg er en av dem som synes "smart is sexy", og når du brillierte med din lille monolog om det temaet der og jeg lot meg sexuelt opphisse i noen minutter og fantasere om noe utenfor hva jeg noensinne har tenkt å utføre eller jakte på i virkeligheten, så er det noe min partner ikke tillater, da skitne tanker er utroskap, så nå må jeg løpe hjem. Takk for ikveld, adjø".. Massasje, kyssing o.l. Anonymkode: bbaf2...2cb
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. september 2017 #15 Skrevet 12. september 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Massasje, kyssing o.l. Anonymkode: bbaf2...2cb Ja, nei, det blir jo såklart feil. Å massere noen og finne det opphissende synes jeg er delvis ganske uskyldig da, men å begynne å kysse på noen andres føtter for egen seksuell nytelse.. åpenlyst en ganske heftig terskel som krysses da ja.
Gjest Froning Skrevet 12. september 2017 #16 Skrevet 12. september 2017 " Ikke missforstå meg, jeg har kjæreste.. Kan jeg fremdeles kose med føttene dine?" Mener ikke å dømme deg og fetishen din, men fikk dette scenarioet i hodet når jeg leste problemstillingen Uansett er det vanskelig å si. Si at kjæresten din tenner på kvinnerumper og tafser på andre kvinners bakdeler. Er det mindre eller mer seksuelt? Hmm,,,
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. september 2017 #17 Skrevet 12. september 2017 2 timer siden, jabx skrev: Ja, hvis man er i et forhold og havner i en situasjon der man er tiltrukket og tenner på noen andre så skal man trekke seg unna. Og du glemte å streke under "som man oppsøker" i innlegget du siterer. Altså at man tar aktivt del i noe. Nei jeg glemte ikke, det var for å påpeke en forskjell. Å oppsøke noe bevisst er med hensikt, å få følelser og godta dem (dermed ikke forlate situasjonen men heller ikke handle på dem) - synes jeg personlig er langt mer uskyldig. Det er sånn som faktisk kan skje. Om man ser en film, et bilde, lukter en lukt, møter et menneske man liker godt.
jabx Skrevet 12. september 2017 #18 Skrevet 12. september 2017 49 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Å massere noen og finne det opphissende synes jeg er delvis ganske uskyldig da Du synes det er "delvis ganske uskyldig" å oppnå seksuell opphisselse og/eller nytelse med andre enn den man er i et påstått monogamt forhold med? Hmm. 1
jabx Skrevet 12. september 2017 #19 Skrevet 12. september 2017 (endret) 14 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Nei jeg glemte ikke, det var for å påpeke en forskjell. Å oppsøke noe bevisst er med hensikt, å få følelser og godta dem (dermed ikke forlate situasjonen men heller ikke handle på dem) - synes jeg personlig er langt mer uskyldig. Det er sånn som faktisk kan skje. Om man ser en film, et bilde, lukter en lukt, møter et menneske man liker godt. Men her er det snakk om noen som tenner på føtter og som koser med andres føtter og dermed aktivt gjør noe for å oppnå seksuell tilfredsstillelse/nytelse med andre enn partneren. Det du diskuterer kan du ta i en annen tråd, for det har ikke noe med denne tråden å gjøre. Endret 12. september 2017 av jabx
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. september 2017 #20 Skrevet 12. september 2017 Akkurat nå, jabx skrev: Du synes det er "delvis ganske uskyldig" å oppnå seksuell opphisselse og/eller nytelse med andre enn den man er i et påstått monogamt forhold med? Hmm. Om Herr Olsen som har vært gift i 15år en kveld masserer føttene til sin svigermor, svigersøster, nabo, kollega (Whatever..) og oppdager til sin egen store forundring at han blir seksuelt opphisset av dette, velger å "late som ingenting", og etterpå føler en form for skam/skyld, fordi han fikk disse følelsene, så ja; det synes jeg er ganske uskyldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå