AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Del Skrevet 11. september 2017 Synes jeg leser så mye generaliseringer rundt dette og at en eller begge vil alltid ende opp med å gå følelser. Hvordan stiller dere dere til dette spørsmålet? Er det mulig å ha venner av det motsatte kjønn? Anonymkode: 67150...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Del Skrevet 12. september 2017 Jada men ikke som man møter ofte. Har en god mannlig venn jeg treffer en gang i året eller hvert tredje år , det går bra. Men alle jeg har møtt ofte og selvom jeg har kjent de i ti år så er det alltid et punkt der de enten prøver seg, eller der de innrømmer følelser når jeg har fått kjæreste og de plutselig ikke setter like pris på vennskapet vårt lenger fordi de innerst inne ville være noe mer enn bare venner. Jeg trodde jeg var guttejente og hang masse med gutter fordi vi var så like men de hang jo bare med meg fordi de syntes jeg var deilig. Anonymkode: af299...9ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Del Skrevet 12. september 2017 Det er selvsagt mulig. Men hvis de to til stadighet møtes på tomannshånd for å gjøre date-lignende aktiviteter så spørs det om en eller begge kanskje er interessert i noe mer enn vennskap. Hva er din situasjon, TS? Anonymkode: 06739...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Del Skrevet 16. september 2017 Jeg mener dette helt klart går ann. Jeg er i et mangeårig forhold, og er god venn med en mann som også er i et mangeårig forhold 😊 Vi ble venner noen år etter vi begge ble i lag med våre ektefeller. Alle fire er inneforstått og godtar vennskapet. Det har aldri vært følelser inne i bilde på noen av oss. Det er mer som bror-søster. Anonymkode: 0eb81...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Del Skrevet 16. september 2017 Min beste venn er en mann(jeg er kvinne), og vi har vært venner siden vi var i bleier, så vi er kanskje mer som bror og søster(vi krangler nå som om vi er det:P) Men jeg har også andre mannlige venner av nyere dato, både single og gifte, så jeg kan virkelig ikke begripe problemet. Så jeg tenker at når man til stadighet opplever at kjæresten er utro med vennen/venninnen så må man kanskje se litt på hva slags mennesker man omgir seg med. Anonymkode: 22a6f...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. september 2017 #6 Del Skrevet 16. september 2017 Det går helt fint. Jeg har mannlige venner og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har hatt annet enn vennskapelige følelser for dem, med unntak av han jeg forelsket meg i da jeg var 8 og som senere ble en god venn. Om det noensinne har vært følelser andre veien aner jeg ikke, men de har i så fall ikke gitt det til kjenne og samtlige er nå lykkelig(?) gift og eller i forhold - definitivt med noen andre enn jeg. Forøvrig har jeg blitt god venn med konene til mine mannlige venner også etterhvert som de har landet i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #7 Del Skrevet 21. september 2017 Min bestevenn er mann. Vi gjør akkurat det samme som jeg ville gjort med en kvinnelig bestevenninne, dvs at vi også tilbringer tid alene. For meg så blir ikke vennskap begrenset av kjønn Anonymkode: 12648...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå