aline Skrevet 27. januar 2005 #21 Del Skrevet 27. januar 2005 på vintern... denne vintern... etter ett år i tørke... (faktisk ikke mer en en uke siden...) jeg vil ha meeeeeeeeeeer... *snufser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 27. januar 2005 #22 Del Skrevet 27. januar 2005 på vintern... denne vintern... etter ett år i tørke... (faktisk ikke mer en en uke siden...) jeg vil ha meeeeeeeeeeer... *snufser* Hehe Aline. Det er jo akkurat det som er "problemet". Når man først får en "beta" så vil man ha mere... Og for meg iallefall, som ikke har sjangsen så altfor ofte, så blir jeg neste litt sånn.. nei... dersom jeg får sjangsen, for vet at det kan bli lenge til neste gang, og det er mye verre når det er kort tid mellom hver gang eller når det er lang tid. Blir vent av med det liksom.. Hjelp! Dette ble rotete.. skjønte du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. januar 2005 #23 Del Skrevet 27. januar 2005 eh... ... skjønte litt... vel, fasiten er at man skulle hatt partner som man fikk sex av hver dag!! DET hadde vært det ideelle!! *furter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 27. januar 2005 #24 Del Skrevet 27. januar 2005 eh... ... skjønte litt... vel, fasiten er at man skulle hatt partner som man fikk sex av hver dag!! DET hadde vært det ideelle!! *furter* Neeeiiii... vet ikke helt. Tror det hadde blitt for mye. Jeg er jo helt avvent jo. Er blitt lat. Men det jeg mente var, at når det går lang tid mellom hver gang, så går det litt i glemmeboka liksom. Men! Dersom man da helt uventet får kanonbra sex... som en ONS, for eksempel, for det er jo fullt mulig, så kjenner man på at ja... det var det som manglet i livet... så må man liksom begynne å glemme på nytt... Sofia.. ikke helt venn med bokstavene idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. januar 2005 #25 Del Skrevet 27. januar 2005 jeg må satse på partner jeg da, for jeg nekter å ha ons men vil ha sex..... og hadde glemt i ett års tid.... takket være en onding og en dust så har jeg fått blod på tann igjen... som du sier, like greit når man ikke har på lenge, så glemmer man liksom litt hva det er det dreier seg om.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. januar 2005 #26 Del Skrevet 28. januar 2005 Hadde sex på onsdag med eksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #27 Del Skrevet 28. januar 2005 på vintern... denne vintern... etter ett år i tørke... (faktisk ikke mer en en uke siden...) jeg vil ha meeeeeeeeeeer... *snufser* Er det derfor du er så full av appelsinjuice om dagen?! Dette forklarer jo en hel del Jeg er jo ikke singel da, men...Det var vel i sist uke en gang, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #28 Del Skrevet 28. januar 2005 Sommer-2002 Og den var ikke bra engang. Ex'en hadde smått utstyr! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå