Gå til innhold

Alltid singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm, utifra det du skriver høres det ikke ut som det er noe gærnt med deg.
Høy, slank, ung, aktiv, har mange interesser, høflig og med god moral. Nei jeg skjønner virkelig ikke greia.
Jeg TVILER på at ansiktet ditt er så stygt at det ødelegger alt.

Er du litt for pessimistisk kanskje? Hva med å ta livet litt mindre seriøst. Hvorfor ikke bare tulle og flørte med damene uten å alltid tenke at det skal bli noe. Hva med å bare pule litt rundt? Være litt frampå? Våge å være litt "rampete"? Vi damer er ikke SÅ sarte, eller SÅ dumme, at vi ikke skjønner at vi har med en badboy å gjøre innimellom. Men det er artig med oppmerksomhet og litt sexy time for det. :)

Har en kompis som er veldig opptatt av å gjøre ting "riktig". Han blir så snill og grei at han automatisk blir friendzona bare man ser på han. Det er liksom ikke noe spennende eller sexy med han. Når ting blir for seriøst, da backer ihvertfall jeg unna.
De fleste vil ha et forhold på sikt - men det bør aldri være målet med hver eneste person man treffer. Målet bør kun være å ha det så trivelig så mulig med dette nye mennesket man møter. Tøyse, fjase, flørte, le, uforpliktende. Hvis det er målet, går man aldri hjem skuffa. Kanskje får man en ny venn? Da åpnes døra til nye relasjoner, som igjen leder videre... Om du skjønner.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært bortreist noen dager, så har ikke fått lest de siste inleggene før nå.

Jeg har ikke noe i bioen på tinder. Kan jo selvfølgelig skrive noe der og se om det hjelper.

Det går jo også an å jobbe med selvtilliten, uten at jeg vet helt hvordan. Men det hjelper ikke noe på utseende, det vil fortsatt være som det er.

Til du som mener at jeg bør pule mer rundt; jeg vet at dere ikke er så sarte eller dumme, mente ikke at jeg er imot det, det jeg ikke liker er når jeg ser tydelig at noen lyver til jenter og gir dem falske forhåpninger, i mange tilfeller over lang tid kun for å ligge med dem. Dette er forøvrig noe jeg ser veldig ofte.

Problemet er egentlig at jeg skjelden eller nesten aldri får muligheten. Jeg er ikke ofte på byen eller på fest, men det har jo blitt en del ganger til sammen opp i gjennom, men det har aldri hjulpet meg noe der. Litt kjipt å gå hjem alene hver gang, mens noen kamerater har med seg ei ny dame hjem nesten hver gang de er ute. Men jeg har heller aldri noen særlige forventninger når jeg går ut, som i siste inlegg nevnte.

Anonymkode: 43f99...2f2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært bortreist noen dager, så har ikke fått lest de siste inleggene før nå.

Jeg har ikke noe i bioen på tinder. Kan jo selvfølgelig skrive noe der og se om det hjelper.

Det går jo også an å jobbe med selvtilliten, uten at jeg vet helt hvordan. Men det hjelper ikke noe på utseende, det vil fortsatt være som det er.

Til du som mener at jeg bør pule mer rundt; jeg vet at dere ikke er så sarte eller dumme, mente ikke at jeg er imot det, det jeg ikke liker er når jeg ser tydelig at noen lyver til jenter og gir dem falske forhåpninger, i mange tilfeller over lang tid kun for å ligge med dem. Dette er forøvrig noe jeg ser veldig ofte.

Problemet er egentlig at jeg skjelden eller nesten aldri får muligheten. Jeg er ikke ofte på byen eller på fest, men det har jo blitt en del ganger til sammen opp i gjennom, men det har aldri hjulpet meg noe der. Litt kjipt å gå hjem alene hver gang, mens noen kamerater har med seg ei ny dame hjem nesten hver gang de er ute. Men jeg har heller aldri noen særlige forventninger når jeg går ut, som i siste inlegg nevnte.

Du kan jo skaffe deg en seriøs sexpartner utenom byen. Som du kan ha sex med etpar ganger pr mnd for å dekke evt behov...uten at du trenger dele så mye mer enn det. Ukomplisert.

Skrevet

Du nevner stadig utseendet ditt, men du er ikke villig til å gjøre noe med det, ser jeg. Plastiske operasjoner skjønner jeg godt du vil unngå, men å gå til en frisør som du gir frie hender er jo ikke spesielt drastisk. Som andre sier, jeg tror heller ikke du er stygg, men la oss likevel si at du har rett. Sjekker du opp tilsvarende "stygge" jenter? Oftest ser man jo at par er på noenlunde samme trinn på utseendeskalaen.

Selvtillit er viktig. Vet du hvorfor din ikke er på topp? Når du finner ut det, vet du også hva du må jobbe med for å få den bedre. Og grav dypt, "jeg har ikke selvtillit fordi jeg er evig singel" er ikke dypt nok. Og husk at ingen har super selvtillit på absolutt alle områder. Får du skikkelig god selvtillit på noen områder og arenaer, er det mer enn godt nok.

Anonymkode: 6b73f...6d8

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke bare å rusle over til en annen by og velge seg ut en sexpartner? Da har jeg gått glipp av mye.

Har aldri prøvd meg på de peneste jentene.

Kan gå til frisøren, men kommer som sagt ikke til å gå noe særlig lengre enn det.

Skrevet

Jeg er gutt selv og er som deg ts lite heldig med damer, men det har lite med utseende å gjøre. Jeg er nok kanskje litt kjekkere enn snittet, men det hjelper lite så lenge jeg mangler selvtillit og en viss positivitet. Du må bygge opp selvtilliten og bli dyktigere sosialt, det utseendegreiene har nok forholdsvis lite med saken å gjøre så lenge du ikke prøver deg på jenter man ser er ekstremt utseendefikserte selv. Tinder er nok ikke plassen.

Anonymkode: 9d1c1...6ad

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri prøvd meg på de peneste jentene.

Nei, men har du prøvd deg på de "stygge"? Siden du selv sier du er "stygg"?

(For ordens skyld, jeg mener ikke at folk er stygge, jeg bruker ts's egne ord)

Anonymkode: 6b73f...6d8

Skrevet

Du som skrev to poster over, tror ikke du har lest så mye av det jeg har skrevet.

Og du under; det har du rett i, men det har nok noe med at jeg av prinsipp aldri omtaler andre personer som stygge. Har vel så vidt jeg kan huske heller ikke omtalt meg på den måten i denne tråden.

Men uansett, takk for alle tips! Skal ha det i bakhodet, så får vi se hvordan det går videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...