jepady Skrevet 17. januar 2005 #1 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei, Dette er kanskje et litt barnslig spørsmål. Når vi har sex varer det vel kanskje ganske lenge med forspiel og alt. Fra 25 min til 1 time kanskje. Selve penetreringen varer ikke så veldig lenge egentlig. Fra 1 til 5 minutter i sitt skulle jeg anta. Om jeg skal holde i 5 minutter betinger det at vi endrer stilling i alle fall. Har ikke målt nøyaktig altså, men ca da :-) Hvor lenge varer denne fasen hos dere? Vet det er et dumt spm men man har jo liksom bare seg selv som refferanse da vettu, så da lurer jeg litt på det selv om jeg er litt over 30 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. januar 2005 #2 Del Skrevet 17. januar 2005 Tja, si det. 2-5 minutter kanskje? 25 minutter i strekk med innogut kan bli i meste laget for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jepady Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2005 Takk for svar, Var det jeg sa for egen del også. Selve penetreringen varer fra 1 til 5 minutter skulle jeg anta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. januar 2005 #4 Del Skrevet 17. januar 2005 slettet.. dobbelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. januar 2005 #5 Del Skrevet 17. januar 2005 10 min ca.. Noen ganger lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 17. januar 2005 #6 Del Skrevet 17. januar 2005 Gjennomsnittlig samleie er vel på mellom 2 og 3 minutter, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 17. januar 2005 #7 Del Skrevet 17. januar 2005 10 min ca.. Noen ganger lengere. agree! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #8 Del Skrevet 17. januar 2005 5 - 15 minutter. Det kjedeligeste er når gutten har en tynn strikkepinne til utstyr for da merker man ikke noe og vil at det skal slutte etter 1 minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. januar 2005 #9 Del Skrevet 17. januar 2005 Varierer veldig. Av og til gjør vi alt mulig annet og bare "avslutter" med støt. Andre ganger ligger vi inntil hverandre lenge, han bare glir inn og ut mens vi koser. Kjempedeilig. Men sjelden i 25 minutter da... tror jeg?? tar ikke tida. Men det kjennes ikke for lenge/for kort ut, det er perfekt uansett. Alt til sin tid. Variasjon er fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. januar 2005 #10 Del Skrevet 17. januar 2005 15-30 min vil jeg anta. Har ikke tatt tiden. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 17. januar 2005 #11 Del Skrevet 17. januar 2005 Så lang tid det tar før jeg kommer.. dvs noen ganger 1 minutt (da ble han skuffa) og noen ganger 1 time (da blir jeg skuffa... altfor lenge!! AU!) Min ex var en ekspert i senga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jepady Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 18. januar 2005 Takk, Finnes det noe ordentlig data på dette altså Moderator. At det er gjort en undersøkelse eller noe? Har i alle fall fått en peke pinn på at jeg antagelig er ganske så normal da :-) Om det varer opptil 5 min. Selve kosen varer alltid lenger altså, dessuten får min kjære nesten alltid orgasme. Har hendt at hun ikke har fått men da er det pga av andre ting eks vis at barn våkner eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 18. januar 2005 #13 Del Skrevet 18. januar 2005 Gjennomsnittlig samleie er vel på mellom 2 og 3 minutter, hvis jeg ikke tar helt feil. Dette har jeg også hørt, men synes det virker veldig som veldig kort tid.....? Tror jeg bruker adskillig lenger tid, men har aldri tatt tiden for å si det slik. Det som er litt frustrerende for oss menn er at kvinner kan le av oss om vi er en "2 minutters"-mann, og samtidig kan dere klage om vi holder på i "evigheter". Det er faktisk ikke så lett å vite hva dere ønsker, eller akkurat hvor lenge det skal vare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2005 #14 Del Skrevet 18. januar 2005 5 - 15 minutter. Det kjedeligeste er når gutten har en tynn strikkepinne til utstyr for da merker man ikke noe og vil at det skal slutte etter 1 minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jepady Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 18. januar 2005 Begge svarene, det Lady76 siterte også, ga lite svar på spørsmålet egentlig :-( Problemer med å forstå spørsmålet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 18. januar 2005 #16 Del Skrevet 18. januar 2005 Takk, Finnes det noe ordentlig data på dette altså Moderator. At det er gjort en undersøkelse eller noe? Jeg er tydeligvis litt feilinformert, men jeg er isåfall ikke den eneste her i verden. Undersøkelser viser alt fra 2 til 20 minutter, tror jeg. Jeg gjorde et kjapt søk på Google for å finne dokumentasjon, og her er resultatene: Mr. Google svarer Slike ting er tydeligvis veldig forskjellig. Og det samme er preferansene. Så jeg synes ikke det er så rart at jenter vil ha en mellomting. 30 minutter inn/ut resulterer fort i sårhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. januar 2005 #17 Del Skrevet 18. januar 2005 Begge svarene, det Lady76 siterte også, ga lite svar på spørsmålet egentlig :-( Problemer med å forstå spørsmålet kanskje? Noen gjør alt for å få opp antall innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2005 #18 Del Skrevet 18. januar 2005 Begge svarene, det Lady76 siterte også, ga lite svar på spørsmålet egentlig :-( Problemer med å forstå spørsmålet kanskje? Oi, trodde man kunne ha det litt morsomt også, og ikke være så gravalvorlige hele tiden..! Varer lengre enn et par minutter for meg, hvis du mener sex'en! Ofte en halvtime - time (uten forspiel). Er så glad i sex skjønner'u! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kulturforsker Skrevet 18. januar 2005 #19 Del Skrevet 18. januar 2005 Grunnen til at alle de undersøkelsene virker så rare er at flesteparten er fra Asia eller med en stor andel asiatiske menn. Der er kjapp avgang synonymt med god fruktbarhet. Mennene der borte dytter jo i seg hva det måtte være uansett pris, bare de tror det kan hjelpe litt på fruktbarheten. Oppmalt hvalpenis selges til 8-10000 kr kiloet blant annet... Så tipper de fleste asiater varer i under ett minutt, men selvfølgelig med unntak ;-) NB! Har ikke tatt med buddister i betegnelsen asiater. De tenker jo motsatt, at de må spare på spermen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. januar 2005 #20 Del Skrevet 18. januar 2005 kan holde på alt fra 5 min til en time kommer an på stemningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå