Gå til innhold

Grunde Myrer


Fotballfluen

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes han blir fullstendig objektivisert i Skal vi danse? Måten de snakker om han på hadde ALDRI vært akseptabel om det var en 19 år gammel jente det var snakk om. Damene sikler og snakker om å se ham i bar overkropp og hvor mandig han er. Han framstår som en sympatisk og oppegående fyr, men det er helt tydelig ikke intellektet hans som får de voksne damene mo i knærne... 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Pæddan skrev:

Ikke snakk stygt om min favoritt, Grunde. Er den mest sympatiske gutten som jeg kjenner :)

Det var ikke noe negativt om Grunde, det er de siklende kjærringene jeg undres over ;-) Jeg ser at det er en generell dreiing i samfunnet som gjør at det nå er stuerent å være cougar. Det at kjendiskvinner går offentlig ut med forholdene sine til yngre menn gjør aldersforskjeller mer akseptable. Men man kan jo likevel vise gutta respekt. Han er tross alt bare 19 år. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fotballfluen skrev:

Det var ikke noe negativt om Grunde, det er de siklende kjærringene jeg undres over ;-) Jeg ser at det er en generell dreiing i samfunnet som gjør at det nå er stuerent å være cougar. Det at kjendiskvinner går offentlig ut med forholdene sine til yngre menn gjør aldersforskjeller mer akseptable. Men man kan jo likevel vise gutta respekt. Han er tross alt bare 19 år. 

Joda ser den. Ble nesten flau på hu derre ene dommern sine vegne da siklet rant ! Men han er 96er forresten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner Grunde godt ja, fra før PH og Skal vi danse. Han er en utrolig god gutt. Skarpere enn de fleste. Syns det er synd media gjør han til et sexobjekt når gutten er så mye mer enn bare en kjekk kropp. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Milio skrev:

Kjenner Grunde godt ja, fra før PH og Skal vi danse. Han er en utrolig god gutt. Skarpere enn de fleste. Syns det er synd media gjør han til et sexobjekt når gutten er så mye mer enn bare en kjekk kropp. 

Han vet vel hva han gikk til.. skal vi danse er ikke akkurat høyintellektuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg @Fotballfluen. Synes det har blitt i overkant mye fokus på utseende, kropp og sexappeal i SVD i år. Deltagerne hadde fortjent at fokuset var på resultatet av den jobben de har gjort i løpet av uka og fått kommentarer på det. Den mannlige programlederen bør ta seg sammen, og det kan dommerne også. Blir noe uprofesjonelt over dommerpanelet som legger seg på det nivået, jeg antar at de ikke ville oppført sg slik i en vanlig konkurranse. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miraculix skrev:

Har ikke sett skal vi danse men Grunde tåler nok det, kanskje ønsker det også. 

Poenget mitt var at det ikke skal være nødvendig at han skal tåle det. Det at han ser bra ut burde være en ikke-sak i en dansekonkurranse. Åpenbar sikling og hintende kommentarer hadde blitt slått hardt ned på om det var en ung jente det var snakk om, men når det er en gutt er det plutselig helt greit. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, nå har jeg kun sett deler av de to første episodene og fulgt dårlig med, men har fått inntrykk av at det dommerpanelet bare snakker om hvor deilige de yngre mannlige deltakerne er. Virker jo nesten som de har fått inn en homofil dommer bare sånn at de kan fleipe ekstra mye med hvor kåte de er på dem. 

Tror ikke de kunne snakket om en ung kvinne helt på samme måte nei!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Fotballfluen skrev:

Poenget mitt var at det ikke skal være nødvendig at han skal tåle det. Det at han ser bra ut burde være en ikke-sak i en dansekonkurranse. Åpenbar sikling og hintende kommentarer hadde blitt slått hardt ned på om det var en ung jente det var snakk om, men når det er en gutt er det plutselig helt greit. 

Ja jeg har som sagt ikke sett på det så vet ikke hvor sleskt det var og mener selvsagt ikke at det skal være greit for noen av kjønnene, men det er helt tydelig at han er et slags hunk alibi for "skal vi danse" i år fordi han er den med best kropp så jeg tenker han nok har reflektert litt over det selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på det samme. Litt forrige uke, men i går tok det jo helt av.  Hadde aldri vært OK om det var ei jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Men reagerte også på Igor sine siklende kommentarer til Ida denne lørdagen og partneren til han hockeyfyren forrige uke. «og så gjør det jo ingenting at du ser så bra ut i så lite klær heller da». Hva ER det for noe å påpeke i en dansekonkurranse? Helt feil fokus!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig med hva som blir sagt her. Hadde det vært en jente, så hadde det blitt slått ned på og ramaskrik ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
20 minutter siden, LunaPuna1 skrev:

Helt enig!

Men reagerte også på Igor sine siklende kommentarer til Ida denne lørdagen og partneren til han hockeyfyren forrige uke. «og så gjør det jo ingenting at du ser så bra ut i så lite klær heller da». Hva ER det for noe å påpeke i en dansekonkurranse? Helt feil fokus!

Attpåtil har han jo dame/kone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå alltid dommerne har kommentert både dansen og utseende, dette er overhodet ikke noe nytt! Hva er galt med å skryte over hvor heite de ser ut? De er jo det! Begge kjønn. Da han eldre dommeren var med så kommenterte han også at han måtte holde seg fast i bordet osv. SVD har tidenes casting i år, etter at Anna trakk seg (takk og lov!) Syns det blir for drøyt og si at dommerne sitter og sikler ved dommerbordet. Mange av de som danser ser FANTASTISK bra ut og stråler på skjermen. Må være ekstra fantastisk å sitte der live og se det direkte. Når vi som sitter hjemme og heier og "sikler", så er det jammen ikke rart at dommerne blir mektig imponert over hvor flinke og FLOTTE de er! 😍👌🏼👏🏼👏🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Syns nå alltid dommerne har kommentert både dansen og utseende, dette er overhodet ikke noe nytt! Hva er galt med å skryte over hvor heite de ser ut? De er jo det! Begge kjønn. Da han eldre dommeren var med så kommenterte han også at han måtte holde seg fast i bordet osv. SVD har tidenes casting i år, etter at Anna trakk seg (takk og lov!) Syns det blir for drøyt og si at dommerne sitter og sikler ved dommerbordet. Mange av de som danser ser FANTASTISK bra ut og stråler på skjermen. Må være ekstra fantastisk å sitte der live og se det direkte. Når vi som sitter hjemme og heier og "sikler", så er det jammen ikke rart at dommerne blir mektig imponert over hvor flinke og FLOTTE de er! 😍👌🏼👏🏼👏🏼

Har du sett? Det var vel litt mer enn "du der utrolig FLOTT ut"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...