AnonymBruker Skrevet 22. september 2017 #101 Del Skrevet 22. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal holde meg unna mitt eget hjem til hun muligens finner det i seg å ta kontakt? Takk for tipset men nei takk... Anonymkode: fc2f8...8de Ut fra det du har skrevet syns jeg det er litt merkelig at du ikke selv skjønner at søsteren din trolig har en diagnose som skaper dette sinnet, og det skal du ta på alvor. Jeg skjønner hun er søsteren din, men du kan ikke fortsette å behandle henne som hun er normal og alt er bra så lenge du bare får "brutt isen". Antagelig trenger søsteren din hjelp, men du må forstå at dette ikke er hennes feil noe mer enn det er din egen hvis du ikke tar hensyn til at det trolig er noen feilkoblinger som gjør at hun reagerer som hun reagerer. Hvordan gjorde/gjør hun det på skolen f.eks? Anonymkode: ca0d7...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 22. september 2017 #102 Del Skrevet 22. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen mer konkrete forslag til hva jeg kan gjøre da kanskje? Anonymkode: fc2f8...8de Kan ikke gi noen konkrete svar, men om det var så ille, ville jeg kanskje ha vurdert om det er mulig å flytte. I tillegg så kan man anmeldes for å bruke vold. Ta heller å snakk med noen, dersom du har problemer med å styret temperamentet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå