AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #1 Del Skrevet 8. september 2017 Hva er dine beste julegavetips? Fyr løs! Anonymkode: 8542c...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Del Skrevet 8. september 2017 Skriv ned på en lapp hver gang noen sier at de trenger noe F.eks. "ååå skulle ønske at jeg hadde en eplebåtdeler på hytta!" Anonymkode: 295b9...727 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest To the stars Skrevet 8. september 2017 #3 Del Skrevet 8. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er dine beste julegavetips? Fyr løs! Anonymkode: 8542c...ffd Xbox one x? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Del Skrevet 8. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriv ned på en lapp hver gang noen sier at de trenger noe F.eks. "ååå skulle ønske at jeg hadde en eplebåtdeler på hytta!" Anonymkode: 295b9...727 Det var lurt! Anonymkode: 8542c...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. september 2017 #5 Del Skrevet 8. september 2017 Bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 8. september 2017 #6 Del Skrevet 8. september 2017 Kari traa undertøy/pannebånd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillapippi Skrevet 8. september 2017 #7 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) ' Endret 15. september 2017 av lillapippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #8 Del Skrevet 8. september 2017 Tenk både på personens interesse og nytteverdi:) Jeg har en venn som eeeelsker startrek og som eeelsker pizza, men som knakk pizza skjæreren sin. Jeg gav ham en ny som så ut som The Enterprise:P Jeg liker dog også å gi gaver som ikke nødvendigvis er ting og tang. Gav en matkurv til en venninne i fjor som har 3 små barn alene(laget mye av innholdet selv). Og hjemmelagde og/eller interne gaver seff:) Anonymkode: 99e6c...8e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #9 Del Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenk både på personens interesse og nytteverdi:) Jeg har en venn som eeeelsker startrek og som eeelsker pizza, men som knakk pizza skjæreren sin. Jeg gav ham en ny som så ut som The Enterprise:P Jeg liker dog også å gi gaver som ikke nødvendigvis er ting og tang. Gav en matkurv til en venninne i fjor som har 3 små barn alene(laget mye av innholdet selv). Og hjemmelagde og/eller interne gaver seff:) Anonymkode: 99e6c...8e9 Gode tips! Smart med matkurv også! Anonymkode: 8542c...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #10 Del Skrevet 10. september 2017 Julekalender kan lages av fyrstikkesker, til en liten kommode. En slik kommode kan også brukes til å oppbevare binders, tegnestifter m.m. i 4 Anonymkode: b7f55...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2017 #11 Del Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Julekalender kan lages av fyrstikkesker, til en liten kommode. En slik kommode kan også brukes til å oppbevare binders, tegnestifter m.m. i 4 Anonymkode: b7f55...898 Wow, laget disse selv? I så tilfelle, vil jeg gå kurs hos deg! Anonymkode: 8542c...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå