Gå til innhold

Spør ei lesbe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er nesten alle lesbiske i forhold og så veldig få interessert i flørte/ha ons med bifile jenter.

Anonymkode: ebba3...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du stemme?

Anonymkode: 53435...d7e

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du stemme?

None of your buisness.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er nesten alle lesbiske i forhold og så veldig få interessert i flørte/ha ons med bifile jenter.

Anonymkode: ebba3...f51

Det vet jeg ikke.

Skrevet
8 timer siden, Gogirl skrev:

None of your buisness.

Her kan du spørre om hva som helst, skrev du i HI. Det kan være greit å vite hvilket parti som mest fremmer LGTP-saker.

Anonymkode: 1e906...925

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, Gogirl skrev:

None of your buisness.

Jeg trodde man kunne spørre om hva som helst? 😑

Skrevet
4 minutter siden, Elseby13 skrev:

Jeg trodde man kunne spørre om hva som helst? 😑

man må vel svare, men hun velger vel selv hva hun vil svare på ;)

• Liker 1
Skrevet
På 9. september 2017 den 1.54, Gogirl skrev:

Butch(eller traktorlesber) har overhode ingen interesse av menn mens femme(leppestiftlesber) kanj tiltrekkes av menn en og annen sjelden gang(google det hvis du ikke tror det) selv om vi liker dildoer betyr ikke det at vi vil ligge med menn. 

What? For noe tull! Jeg liker selv jenter, og er feminin. Tiltrekkes overhodet ikke av menn. Herregud.

Anonymkode: f83a9...f7c

• Liker 6
Skrevet

Hvordan kan dere tenne på penetrering ved dildoer, men samtidig ikke tenne på en penis?

Anonymkode: 19672...1b1

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan dere tenne på penetrering ved dildoer, men samtidig ikke tenne på en penis?

Det har ikke så mye med penisformen å gjøre, men at ei som er lesbisk ikke tenner på MENN ;)
Man kan fint like penetrering, uten å tenne på menn. 

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

What? For noe tull! Jeg liker selv jenter, og er feminin. Tiltrekkes overhodet ikke av menn. Herregud.

Jeg skrev KAN tiltrekkes av menn en og annen skjelden gang. Ikke at alle femme gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Noe jeg har lurt på lenge. 

Hørte en gang en lesbe påstå at lesbiske par etter en stund sammen, nesten slutter å ha sex. Stemmer det? 

Altså at de har det fint og er lykkelige uten sex også. 

Anonymkode: 10c92...211

Skrevet (endret)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg har lurt på lenge. 

Hørte en gang en lesbe påstå at lesbiske par etter en stund sammen, nesten slutter å ha sex. Stemmer det? 

Altså at de har det fint og er lykkelige uten sex også. 

Anonymkode: 10c92...211

Det varierer fra par til par uansett legning tror jeg.

Endret av Gogirl
Skrevet
3 timer siden, kattepusen skrev:

Det har ikke så mye med penisformen å gjøre, men at ei som er lesbisk ikke tenner på MENN ;)
Man kan fint like penetrering, uten å tenne på menn. 

OK. Men tenk deg at du står i doggy, og blir penetrert. Du ser ikke ansiktet til personen. Hvis du kikket bak deg og så at det var en mann, ville du da bli avtent?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

OK. Men tenk deg at du står i doggy, og blir penetrert. Du ser ikke ansiktet til personen. Hvis du kikket bak deg og så at det var en mann, ville du da bli avtent?

Jeg er ikke lesbisk :P bare kjenner mange som er det 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dama di tar bind for øynene dine før du får knulle henne, så tar hun det av deg like før du kommer, så ser du at det er en 60 år gammel fyr du knuller i rumpa, blir du avtent da?

• Liker 7
Skrevet

Opplever du fordommer pga legningen din?

Anonymkode: b097e...eae

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke dette er noe du bør trekke Gud inn i...

Anonymkode: febcb...48b

Skrevet

Denne tråden er så lættis. Det eneste TS kan svare på er egne preferanser, hver gang hun forsøker å generalisere feiler hun grovt. 

Anonymkode: 4247a...b6d

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Gogirl skrev:

Jeg skrev KAN tiltrekkes av menn en og annen skjelden gang. Ikke at alle femme gjør det.

Høres mer ut som om du generaliserer, når du skriver at butche jenter IKKE kan tiltrekkes av menn, mens feminine jenter derimot kan det. Hva vet du om dette, egentlig?

Anonymkode: bcccd...b0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...