Gå til innhold

Spør ei lesbe

Fremhevede innlegg

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvorfor er ofte den ene jenta mer "mann" og den andre mer feminin? Vil mange lesbiske par se ut som et heterofilt par rent utseendemessig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Elseby13 skrev:

Hvorfor er ofte den ene jenta mer "mann" og den andre mer feminin? Vil mange lesbiske par se ut som et heterofilt par rent utseendemessig?

Jeg er ikke TS, men lesbisk. Jeg synes ikke at det forekommer ofte, men lesber tiltrekkes av ulike typer kvinner. Det handler ikke om å skulle se ut som et heterofilt par, men at man tiltrekkes av kvinner. Kvinner kan ha langt hår, kort hår, kjole, bukser, sminke, usminket osv. 

Anonymkode: 74455...733

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, Gogirl skrev:

Det er forskjellig fra person til person uansett legning 

Ok, takk. Jeg er nok mindre kroppslig trygg, men det er jo sånn hun er som person da, regner jeg med.

Anonymkode: ba4db...f96

Skrevet

Har du noengang hatt sex med en mann`?

Anonymkode: 06080...1c8

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ekkelt for lesber å bruke dildo som ligner/er formet som en penis?

Anonymkode: 11390...7cb

Ja.

19 timer siden, Gogirl skrev:

Nei. Ikke i det hele tatt.

Eh, kanskje du ikke synes det men jeg synes det er ekkelt!

Anonymkode: 59acb...b6f

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere om menn? Er det slik at dere overhode har ingen interesse for dem eller er det mange av dere som ønsker å prøve en mann eller f.eks. ha en trekant med en mann?
Tenker dere må jo være nysgjerrig på å teste en mann også siden dere tydeligvis tenner på dildo og strapon, så er det ikke akkurat veien lang til å kunne bli tent på en permanent kuk på en mann.

Anonymkode: db76e...cd8

:fnise: Jeg tenner ikke PÅ dildo, jeg tenner ikke PÅ en strapon. Jeg tenner på dama! Ikke fitta hennes, men henne. Selvfølgelig kan jeg bli tent av fitte også, men kun om den sitter på riktig dame. På samme måte handler det ikke om hva du har mellom beina, det er det faktum at du er mann som en helhet som gjør at jeg ikke kunne ligget med deg.

Anonymkode: 59acb...b6f

• Liker 6
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere om menn? Er det slik at dere overhode har ingen interesse for dem eller er det mange av dere som ønsker å prøve en mann eller f.eks. ha en trekant med en mann?
Tenker dere må jo være nysgjerrig på å teste en mann også siden dere tydeligvis tenner på dildo og strapon, så er det ikke akkurat veien lang til å kunne bli tent på en permanent kuk på en mann.

Anonymkode: db76e...cd8

Jeg hadde bestemt meg for å ikke svare, men jeg "må bare". Jeg tenner ikke på dildo/strap on, men personen som bruker det (altså en person uten penis og med pupper :fnise:). Jeg kan fint anerkjenne at en mann er kjekk/pen, men det er ingenting ved en mann som tenner meg på noen som helst måte. Faktisk er det litt irriterende når folk sier "du vet ikke at du ikke liker menn før du har prøvd" og lignende utsagn. De som sier det (99% menn) har neppe behov for "å prøve en mann" for å vite at de ikke liker det? 

• Liker 10
Skrevet

Fantaserer du bare om jenter når du masturberer? Er fantasier en indikator på legning mener du?

Anonymkode: 6d2ca...b86

Skrevet

Kunne du hatt sex med ei "shemale"?

Skrevet

Hvordan foretrekker lesber å bli gravide? Hva er realitene?

Anonymkode: a1fb9...957

Skrevet
På 8.9.2017 den 18.23, Gogirl skrev:

Her kan du spørre om alt du lurer på om det å være lesbisk.

Kan du svare på vegne av alle lesber?

Anonymkode: e072d...7aa

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du svare på vegne av alle lesber?

Anonymkode: e072d...7aa

Nei. Selvsagt ikke.

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, Gogirl skrev:

Butch(eller traktorlesber) har overhode ingen interesse av menn mens femme(leppestiftlesber) kanj tiltrekkes av menn en og annen sjelden gang(google det hvis du ikke tror det) selv om vi liker dildoer betyr ikke det at vi vil ligge med menn. 

Traktorlesber har jo ikke sjangs på menn uansett. Ikke rart de ble lesbisk😅 de må jo finne noen som vil ha de

Anonymkode: e943f...7b1

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foretrekker lesber å bli gravide? Hva er realitene?

Anonymkode: a1fb9...957

Noen få går ut på byen å finner en tilfeldig fyr,noen velger å få barn med an kompis men de fleste bruker nok sperm donor og kunstig befruktning.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du hatt sex med ei "shemale"?

Nei.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer du bare om jenter når du masturberer? Er fantasier en indikator på legning mener du?

Anonymkode: 6d2ca...b86

Ja det gjør jeg. Det kan være en indikator.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noengang hatt sex med en mann`?

Anonymkode: 06080...1c8

Ja, men likte det ikke.

Skrevet
7 minutter siden, Gogirl skrev:

Nei.

Hva med pre-op transkjønnet kvinne? 

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Elseby13 skrev:

Vi vil ikke se ut som et heterofilt par. Det hendet et en er mer butch elker mer femme en den andre men det varierer fra lesbe til lesbe hvilke jenter man tenner på. 

Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Hva med pre-op transkjønnet kvinne? 

Nei. Det tenner meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...