Gogirl Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Her kan du spørre om alt du lurer på om det å være lesbisk.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Hvordan har dere sex? Bare slikker/fingrer dere hverandre? Jeg er 16 år og har ikke kommet ut av skapet ennå Anonymkode: 6a1e3...4b2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Er det ekkelt for lesber å bruke dildo som ligner/er formet som en penis? Anonymkode: 11390...7cb
Gjest C.Tramell Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Jeg har hørt folk hevde at de har gaydar og kan sense hvem som er "tilgjengelige" selv uten at det har vært noe flørting og kontakt. Er det bare skryt eller stemmer det, og hva er det i så fall de merker det på?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Hvordan vet man at man er det? Kjenner man forelskelse, eller kan man være lesbisk om man bare syntes jenter er utrolig pene? Er det noen som ikke forstår at de er lesbiske før de er godt voksne? Anonymkode: 41a1b...38f
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har dere sex? Bare slikker/fingrer dere hverandre? Jeg er 16 år og har ikke kommet ut av skapet ennå Anonymkode: 6a1e3...4b2 Vi slikker, fingrer, bruker dildoog/eller Strap on dildo og saksestilling(at vi gnir kjønnsorganene mot hverandre). Og noen liker analfingring og analdildo. Endret 8. september 2017 av Gogirl 1
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ekkelt for lesber å bruke dildo som ligner/er formet som en penis? Anonymkode: 11390...7cb Nei. Ikke i det hele tatt.
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2017 59 minutter siden, C.Tramell skrev: Jeg har hørt folk hevde at de har gaydar og kan sense hvem som er "tilgjengelige" selv uten at det har vært noe flørting og kontakt. Er det bare skryt eller stemmer det, og hva er det i så fall de merker det på? Ja, det stemmer. Straighte folk har også gaydar (evne til å se hvem som er homo/lesbe.)
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet man at man er det? Kjenner man forelskelse, eller kan man være lesbisk om man bare syntes jenter er utrolig pene? Er det noen som ikke forstår at de er lesbiske før de er godt voksne? Anonymkode: 41a1b...38f Blir man forelsket i og tenner på jenter når man er jente er man lesbisk. Noen forstår ikke at de er lesbiske før de er godt voksne. De kalles late bloomers. Endret 8. september 2017 av Gogirl
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 Er dere tryggere på kroppen deres enn heterofile? Jeg kjenner ei som er lesbisk og hun står nært, er ikke redd for at brystene hennes er nær meg og hun stryker stadig over rygg og skuldre. Hun er venn av venner og vi møtes stortsett på fester. Anonymkode: ba4db...f96
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2017 Det er forskjellig fra person til person uansett legning 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere tryggere på kroppen deres enn heterofile? Jeg kjenner ei som er lesbisk og hun står nært, er ikke redd for at brystene hennes er nær meg og hun stryker stadig over rygg og skuldre. Hun er venn av venner og vi møtes stortsett på fester. Anonymkode: ba4db...f96
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, Gogirl skrev: Her kan du spørre om alt du lurer på om det å være lesbisk. Hva er best av glatt og hårete underliv? Anonymkode: b0715...db0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #13 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har dere sex? Bare slikker/fingrer dere hverandre? Jeg er 16 år og har ikke kommet ut av skapet ennå Anonymkode: 6a1e3...4b2 Yeah right! Anonymkode: 6d2ca...b86
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #14 Skrevet 8. september 2017 Hva syntes dere om menn? Er det slik at dere overhode har ingen interesse for dem eller er det mange av dere som ønsker å prøve en mann eller f.eks. ha en trekant med en mann? Tenker dere må jo være nysgjerrig på å teste en mann også siden dere tydeligvis tenner på dildo og strapon, så er det ikke akkurat veien lang til å kunne bli tent på en permanent kuk på en mann. Anonymkode: db76e...cd8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #15 Skrevet 8. september 2017 Hvordan føles det å være en del av homolobbyen som høyreekstremistene er så livredde for? Anonymkode: 53435...d7e
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #16 Skrevet 8. september 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er best av glatt og hårete underliv? Anonymkode: b0715...db0 Glatt. For da slipper man å få hår i munnen. Endret 8. september 2017 av Gogirl 3
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17 Skrevet 8. september 2017 (endret) 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva syntes dere om menn? Er det slik at dere overhode har ingen interesse for dem eller er det mange av dere som ønsker å prøve en mann eller f.eks. ha en trekant med en mann? Tenker dere må jo være nysgjerrig på å teste en mann også siden dere tydeligvis tenner på dildo og strapon, så er det ikke akkurat veien lang til å kunne bli tent på en permanent kuk på en mann. Anonymkode: db76e...cd8 Butch(eller traktorlesber) har overhode ingen interesse av menn mens femme(leppestiftlesber) kanj tiltrekkes av menn en og annen sjelden gang(google det hvis du ikke tror det) selv om vi liker dildoer betyr ikke det at vi vil ligge med menn. Endret 8. september 2017 av Gogirl 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #18 Skrevet 8. september 2017 1 minute ago, Gogirl said: Butch(eller traktorlesber) har overhode ingen interesse av menn mens femme(leppestiftlesber) kanj tiltrekkes av menn en og annen sjelden gang(google det hvis du ikke tror det) selv om vi liker dildoer betyr ikke det at vi vil ligge med menn. Finnes det ikke bifile butcher? Anonymkode: aaee3...94c
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #19 Skrevet 8. september 2017 Bifile butcher kalles maskuline bifile.
Gogirl Skrevet 8. september 2017 Forfatter #20 Skrevet 8. september 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan føles det å være en del av homolobbyen som høyreekstremistene er så livredde for? Anonymkode: 53435...d7e Vet ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå