Gå til innhold

Hjelp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er for tiden og roter med en jente,saken er den at hun virker "Billig" :-?

Ikke missforstå,hadde hun vært ett skikkelig "Ludder" hadde jeg merka det.

Begynte med at hun gjorde det slutt med den forige typen med en gang jeg merka at hun var inntresert i meg (Sirka 3 uker siden)

For 10 dager siden satt hun hjemme og drakk,samme gjorde jeg,sendte en del mld til hverandre,endte med at jeg spurte om hun ville komme en tur på besøk,det gjorde hun. (Første gang hun var hos meg)

Satt vel og drakk hos meg ca 1/2 time,da jeg spurte om vi skal gå i senga og kose litt,hvorpå vi gjorde.

Hun sier til meg at du må ikke tru du får meg i kveld,vel greit nok det tenkte jeg,godt og kose og,lå vel og kosa i ca 10 min da var vi begge naken,etter kun kort tid kan dere tenke dere hva vi gjorde....

Satt i ettermiddag og sendte noen mld til hverandre,plutselig kommer det en mld,men ending: Jeg er glad i deg! :roll:

Begyner da og lure litt,hvilken jente er det jeg har med og gjøre?

Jenta er flott og kjempe grei,men det skremmer meg litt at hun var så "Enkel" og få igang hvis dere skjønner. :o

Kan det være at hun er så på knærne etter meg at hun gjør hva som helst for/Med meg :oops:

Eller er hun rett og slett bare en .......???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Som sagt jenta er flott,og jeg kjennte hun ikke så godt da.

Det var jeg som var den pågående part,men ser ikke noe galt i det da.

Kunne godt bygd ett forhold med hun,men det jeg er redd for om hun er like "Enkel" for neste mann som flørter med ho?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest!

Det er desverre ikke lett for oss å si så mye, vi kjenner henne ikke.

Etter ti dager gjør nok ikke du det heller :wink:

Det beste du kan gjøre etter min mening, er å gi det hele litt mere tid.

Bli kjent med hverandre først, gjerne på vennskapsplanet.

Du skal se at hun er ei bra jente, du må bare ta ting litt med ro i starten.

Hun er sikkert like usikker på deg enda.

Tror ikke det er mange som satser på noe stort etter ti dager, selv om følelsene kan være der. Tror mest på et "vente og se" stadie i begynnelsen jeg. Til man blir bedre kjent. :P

Du vet det er ikke helt sikkert at det var bare på grunn av deg at hun droppet typen sin heller.

Kansje hun hadde hatt planer om det ei stund, og bestemte seg da hun traff deg. Slikt skjer..

"Jeg er glad i deg" kan også bety som venn vet du, så dette synes jeg du skal ta med ro, det også. Og være glad for beskjeden. Du finner nok snart ut hva hun mente :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hallooo!

Synes du jenta virker billig fordi dere hoppet til køys uten at dere kjente hverandre ordentlig? Det er jo greit, men du var jo med på moroa du også. Er ikke du like enkel og billig da??????

Selv ville jeg ikke hatt sex med noen man kjenner, så jeg er enig med deg i det, men sånn dobbeltmoral synes jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er nok veldig misstenksom for tiden når det gjelder jenter... :oops:

Var en kompis som sa til meg at hun er forelsket i meg mens hun var ilag med han andre typen. Tror jo da at det var pga meg hun gjorde det slutt.

Det som også plager meg er hun kan hoppe rett i ett nytt "Forhold" Jeg for min del hadde ikke gjort det.

Men alle er jo forskjellig! :)

Har dårlig erfaring med sånne "Hurtig" forhold,virker som det ikke funker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hallooo!

Synes du jenta virker billig fordi dere hoppet til køys uten at dere kjente hverandre ordentlig? Det er jo greit, men du var jo med på moroa du også. Er ikke du like enkel og billig da??????

Selv ville jeg ikke hatt sex med noen man kjenner, så jeg er enig med deg i det, men sånn dobbeltmoral synes jeg ikke noe om.

Syns ikke man kan kalle det dobbelmoral,som sagt jenta er kjempeflott og grei som dagen er lang.

Det er en jente jeg godt kunne ha hadd et forhold til,hun har det meste som jeg leter etter i en jente.

Er bare redd for at ho kan gjøre det samme med den neste som flørter med hun

Men hvis du vil kalle det dobbelmoral så må du få lov til det!

Vil bare si at dette ikke er en 14is ting,vi er begge god over 20år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...