Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg traff henne for et år siden. Jeg tok kontakt på messenger og det ble til at vi skrev til hverandre er kveld i et par uker. Jeg var alltid den som tok kontakt. Jeg ble redd for at jeg virket masete og unnskyldte dette. Hun svarte at jeg ikke var masete. Så jeg fortsatte. Det gikk bare i "hva gjør du""hvordan har du det". Jeg spurte om hun ville treffes en kveld og det ga hun ALDRI noe klart svar på. Hun svarte alltid på alt annet. Jeg hintet flere ganger om treff, men da ble det stille. Ellers så pratet hun det bort, skulle ut med venninner eller lignende. Jeg måtte bare si det en kveld. Jeg skrev at jeg ville fortelle henne noe, men at jeg var redd for hvordan hun skulle reagere og at jeg ville helst si det ansikt til ansikt. Hun skrev at jeg bare kunne skrive det her og nå. Jeg skrev at jeg liker henne. Men det tok lang tid før jeg skrev det, hintet først frempå om at jeg ville si noe. Det skrev jeg noen kvelder før jeg skrev det. Hun sendte bare smilefjes og jeg spurte om det gikk greit. Jada, skrev hun. Jeg måtte også spørre om hun hadde kjæreste. Og hun datet noen. Jeg skrev bare at jeg måtte respektere det. 

Dette er ei som bor veldig langt unna meg.

så lot jeg være å skrive noen dager, da hørte jeg ingenting. Helt til hun sendte en instastory fra en fest og jeg spurte hvordan kvelden hadde vært. Hun var ganske tydelig beruset den natten og fortsatte å skrive til meg. Men ikke noe kleint, fikk det bare litt gøy.

Så tenkte jeg at jeg skulle glemme henne. Det gikk 3 mnd og hun likte et bilde jeg la ut. Jeg tok kontakt og hun svarte. Bare vanlige samtaler. 3 kvelder på rad. Jeg ga litt slipp igjen, 3 mnd til... jeg tok kontakt, samtalen var som vanlig, helt til jeg kalte henne "søta". Og da ble hun spydig. Spurte om jeg skrev noe galt. Hun svarte at det var kleint....jeg visste ikke hva jeg skulle svare så jeg droppet å skrive noe mer. 

Månedene gikk. Så i august tok jeg kontakt igjen og fikk vite at hun skulle komme til byen min om ikke lenge. Jeg sourte om datoen, fikk aldri svar på det heller, eller om vi kunne treffes. Hun svarte på alle vanlige spørsmål, bortsett fra eksagt når hun kom eller om å treffes. Dette overså hun totalt. 

Jeg tok kontakt da jeg så et bilde fra at hun var i byen. Da svarte hun og jeg spurte om å treffes. Hun skrev st hun skulle legge seg. Det var jo veldig sent. Verre ble det da jeg spurte hva som var favorittdrinken...jeg ville bare være hyggelig, tenkte ikke at jeg skulle skjenke henne for å ha sex! Men det var ganske tydelig at det var det hun trodde siden hun ble stille. Jeg ble litt lei meg, og skrev en unnskyldning dagen etterpå. Da svarte hun at hun syntes det var veldig spesielt at jeg spurte om hun ville bli med på en drink, hun drikker ikke lenger. Jeg skrev at tanken ikke var at hun skulle bli full, at det var hyggelig ment. At jeg bare ville spørre og at hun ikke måtte ta det ille. Hun ble stille (som vanlig) og keg skrev "unnskyld igjen". Da lot jeg dagene gå....

Jeg mistet plutselig en slektning for en liten stund siden, dette var fryktelig sårt. Da fikk jeg en melding fra henne om at hun var lei seg på mine vegne og at hun håper jeg får det bra <3. Jeg bare skrev takk.

Fikk melding av henne en uke etter hvor hun skrev at hun håpet at det går bra med meg. Jeg skrev igjen takk, og spirte om det gikk bra med henne. Hun skrev at hun er ok :). 

Dette er ca en uke siden, og hun er like stille. Men er hun intressert eller ikke? Har jeg gjort noe galt? Player hun meg? Er det noe hun skjuler?

Anonymkode: 48e1d...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig og brutalt så er hun ikke interresert i deg, men hun liker oppmerksomheten du gir henne. Det booster selvtilliten hennes. 

• Liker 5
Skrevet

Hun prøver å vise at hun ikke er interessert. 
Ikke vås med dette, innse det og gå videre. 

• Liker 5
Skrevet

Uinteressert og konfliktsky. Dette gir hun jo tydelig uttrykk for. Innse det, og slutt og beklag deg for alt mulig. 

Men jeg føler jeg har lest dette med favorittdrink og sjenkingen her før fra den kvinnelige part. 

Anonymkode: 7e0bc...f2b

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke interessert i deg, rett og slett tidvis slem. 

Anonymkode: b30e3...e2b

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff henne for et år siden. Jeg tok kontakt på messenger og det ble til at vi skrev til hverandre er kveld i et par uker. Jeg var alltid den som tok kontakt. Jeg ble redd for at jeg virket masete og unnskyldte dette. Hun svarte at jeg ikke var masete. Så jeg fortsatte. Det gikk bare i "hva gjør du""hvordan har du det". Jeg spurte om hun ville treffes en kveld og det ga hun ALDRI noe klart svar på. Hun svarte alltid på alt annet. Jeg hintet flere ganger om treff, men da ble det stille. Ellers så pratet hun det bort, skulle ut med venninner eller lignende. Jeg måtte bare si det en kveld. Jeg skrev at jeg ville fortelle henne noe, men at jeg var redd for hvordan hun skulle reagere og at jeg ville helst si det ansikt til ansikt. Hun skrev at jeg bare kunne skrive det her og nå. Jeg skrev at jeg liker henne. Men det tok lang tid før jeg skrev det, hintet først frempå om at jeg ville si noe. Det skrev jeg noen kvelder før jeg skrev det. Hun sendte bare smilefjes og jeg spurte om det gikk greit. Jada, skrev hun. Jeg måtte også spørre om hun hadde kjæreste. Og hun datet noen. Jeg skrev bare at jeg måtte respektere det. 

Dette er ei som bor veldig langt unna meg.

så lot jeg være å skrive noen dager, da hørte jeg ingenting. Helt til hun sendte en instastory fra en fest og jeg spurte hvordan kvelden hadde vært. Hun var ganske tydelig beruset den natten og fortsatte å skrive til meg. Men ikke noe kleint, fikk det bare litt gøy.

Så tenkte jeg at jeg skulle glemme henne. Det gikk 3 mnd og hun likte et bilde jeg la ut. Jeg tok kontakt og hun svarte. Bare vanlige samtaler. 3 kvelder på rad. Jeg ga litt slipp igjen, 3 mnd til... jeg tok kontakt, samtalen var som vanlig, helt til jeg kalte henne "søta". Og da ble hun spydig. Spurte om jeg skrev noe galt. Hun svarte at det var kleint....jeg visste ikke hva jeg skulle svare så jeg droppet å skrive noe mer. 

Månedene gikk. Så i august tok jeg kontakt igjen og fikk vite at hun skulle komme til byen min om ikke lenge. Jeg sourte om datoen, fikk aldri svar på det heller, eller om vi kunne treffes. Hun svarte på alle vanlige spørsmål, bortsett fra eksagt når hun kom eller om å treffes. Dette overså hun totalt. 

Jeg tok kontakt da jeg så et bilde fra at hun var i byen. Da svarte hun og jeg spurte om å treffes. Hun skrev st hun skulle legge seg. Det var jo veldig sent. Verre ble det da jeg spurte hva som var favorittdrinken...jeg ville bare være hyggelig, tenkte ikke at jeg skulle skjenke henne for å ha sex! Men det var ganske tydelig at det var det hun trodde siden hun ble stille. Jeg ble litt lei meg, og skrev en unnskyldning dagen etterpå. Da svarte hun at hun syntes det var veldig spesielt at jeg spurte om hun ville bli med på en drink, hun drikker ikke lenger. Jeg skrev at tanken ikke var at hun skulle bli full, at det var hyggelig ment. At jeg bare ville spørre og at hun ikke måtte ta det ille. Hun ble stille (som vanlig) og keg skrev "unnskyld igjen". Da lot jeg dagene gå....

Jeg mistet plutselig en slektning for en liten stund siden, dette var fryktelig sårt. Da fikk jeg en melding fra henne om at hun var lei seg på mine vegne og at hun håper jeg får det bra <3. Jeg bare skrev takk.

Fikk melding av henne en uke etter hvor hun skrev at hun håpet at det går bra med meg. Jeg skrev igjen takk, og spirte om det gikk bra med henne. Hun skrev at hun er ok :). 

Dette er ca en uke siden, og hun er like stille. Men er hun intressert eller ikke? Har jeg gjort noe galt? Player hun meg? Er det noe hun skjuler?

Anonymkode: 48e1d...b41

Tror heller ikke hun er interessert. Du må slutte å unnskjylde for alt mulig hele tiden. Du virker som en svak liten beta bitch. Vær en mann!!

Anonymkode: 7d177...0d3

Skrevet

Synes hun høres ustabil ut, ingenting å kaste bort tid på.

Anonymkode: 3f2ca...677

Skrevet

Nei hun liker deg ikke noe romantisk eller mer som en venn. Du er en nettvenn for henne. Hun ble spydig og sa det var kleint når du kalte henne søta, fordi hun alltid bare har sett på dere som venner og syntes det var upassende og ubehagelig at du plutselig kalte hun det.

Når hun oppfattet at du spurte om drinken for å sjenke henne for å få sex ble hun jo også stille og sur og sluttet å skrive med deg som nettvenn. Men hun bryr seg fortsatt om deg som venn siden hun viser omtenksomhet når noen du kjenner dør, men er ikke interessert i noe særlig hyppig nettvennskap lenger , fordi du presset det til å bli kleint siden du hadde misoppfattet hele kontakten deres og begynte med seksuelle antydninger og søta osv.

Har vært i denne situasjonen flere ganger som jente, har en kjempe god chatte tone med gutter men legger jo aldri noe seksuelt i det eller romantisk eller noe. De blir som brødre. Han ene chatta jeg med i 5 år så flyttet han til min by og det ble sånn at vi bestemte oss for å møtes, etter andre gangen vi hang så prøvde han seg på meg og der var hele det nettvennskapet og gode vennskapet ødelagt ! Veldig upassende...... Har nesten ikke kontakt med han nå og vi skrev sammen daglig før dette

Anonymkode: ced13...ef6

Skrevet
39 minutes ago, Perle said:

Helt ærlig og brutalt så er hun ikke interresert i deg, men hun liker oppmerksomheten du gir henne. Det booster selvtilliten hennes. 

Kvinner kan sette pris på vennskap med menn. Det har ikkenoe med å booste selvtillitt å gjøre, men å ha venner uavengig kjønn fordi man har en fet tone seg i mellom.

13 minutes ago, AnonymBruker said:

Absolutt ikke interessert i deg, rett og slett tidvis slem. 

Anonymkode: b30e3...e2b

8 minutes ago, AnonymBruker said:

Synes hun høres ustabil ut, ingenting å kaste bort tid på.

Anonymkode: 3f2ca...677

Sorry meg men slem og ustabil fordi hun responderer negativt når han prøver å flørte med hun og gi seksuelle hentydninger?

Nei, menn må slutte å tro at kvinner er romantisk interessert i de bare fordi de er venner med de!

Er det noen som er "slem" og ustabil her så er det jo han i såfall, som driver å prøver seg på en VENN. Stakkars jente, trodde hun hadde funnet en god venn , som plutselig viser seg å ha hatt baktanker med hun hele tiden....

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hun liker deg ikke noe romantisk eller mer som en venn. Du er en nettvenn for henne. Hun ble spydig og sa det var kleint når du kalte henne søta, fordi hun alltid bare har sett på dere som venner og syntes det var upassende og ubehagelig at du plutselig kalte hun det.

Det er vel strengt talt bedre at TS er litt direkte og oppriktig i intensjonen sin og kaller henne "søta" enn at han venter fem år på få muligheten til å prøve seg for så å få avslag? :fnise: TS holder ihvertfall ikke dama for narr som din kjære "nettvenn" potensielt gjorde for deg i hele fem år.

Det eneste TS gjorde galt var å unnskylde seg unødvendig mye og godta all den barnslige passiv aggressive kommunikasjonen hennes.

Endret av Froning
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kan sette pris på vennskap med menn. Det har ikkenoe med å booste selvtillitt å gjøre, men å ha venner uavengig kjønn fordi man har en fet tone seg i mellom.

Selvfølgelig kan de de. Har masse guttevenner selv. 

Men kvinner liker oppmerksomhet og det er veldig mange som bruker menn for å gå bekrefelse. Nyter oppmerksomheten og komlimentene. Teaser litt, og får respons, men blir responsen for masete trekker de seg unna igjen og blir kalde. Men kommer siden til bake for mer beundring typiski fylla, når hemningene forsvinner. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Ser ikke ut fra noe du skriver som tyder på at hun er interessert! Dessverre. Fikk inntrykk av at du er grei nok,sånn litt perifer. Men hun viser ihvertfall omtanke nå.

Hun player deg jo ikke! Du har sagt at du er interessert. Det var lunken tilbakemelding.

Du tar alltid intiativ (selv om hun likte et bilde). Hun ignorerer deg ikke,så hun må ihvertfall like deg litt? Poenget er at hun ikke oppmuntrer deg,tvert mot sier hun fra når du går over hennes strek. Så hvorfor tenker du at hun da player deg? Du må slutte å ha kontakt om du er veldig intrressert. Du unnskylder deg for mye fordi du er redd for å trå henne for nær. 

Det er ditt ansvar,ikke hennes. Eller du kan gå i vennemodus og ta det litt mer avslappet. Du overdrev litt da du spurte å møtes da hun kom til din by. Og hun respondere ikke. Den tegninga burde du skjønt. Ikke sendt enda en forespørsel da du sa på bilde at hun var der! Sånt hadde fått meg til å føle meg nor overvåket. Ro ned litt.

Skrevet
17 minutes ago, Froning said:

Det er vel strengt talt bedre at TS er litt direkte og oppriktig i intensjonen sin og kaller henne "søta" enn at han venter fem år på få muligheten til å prøve seg for så å få avslag? :fnise: TS holder ihvertfall ikke dama for narr som din kjære "nettvenn" potensielt gjorde for deg i hele fem år.

Det eneste TS gjorde galt var å unnskylde seg unødvendig mye og godta all den barnslige passiv aggressive kommunikasjonen hennes.

Han har jo ikke vært oppriktig i intensjonen sin før nå. Han burde heller vært det fra starten av "Hei! Du var søt, så jeg legger deg til hvis du har lyst til å bli bedre kjent med meg?" og "Vil du møtes for en date en dag?" i stedet for å bare adde hun random, og spørre etter vennskap er etablert om de skal møtes (casual) en dag.  Men ja, bedre at han fant ut av at hun ikke så på han på den måten nå, enn å bli forelska og tro de hadde et internettforhold og var skapt for hverandre.

det er ikke noe barnslig eller passivt aggressivt med kommunikasjonen hennes. En kvinne er ikke barnslig fordi hun gir lunken tilbakemelding når en mann prøver seg på henne, og man er ikke passiv aggressiv fordi man sier at det er kleint at de prøver seg. Her ser man igjen kvinneundertrykking hvor kvinnen da er "ond" fordi hun ikke gir den responsen en mann håper på.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
48 minutter siden, Perle skrev:

Selvfølgelig kan de de. Har masse guttevenner selv. 

Men kvinner liker oppmerksomhet og det er veldig mange som bruker menn for å gå bekrefelse. Nyter oppmerksomheten og komlimentene. Teaser litt, og får respons, men blir responsen for masete trekker de seg unna igjen og blir kalde. Men kommer siden til bake for mer beundring typiski fylla, når hemningene forsvinner. 

Det er virkelig ikke alle menn en vil ja oppmerksomhet fra! Og det er situasjonsbestemt når en ønsker det. Og jeg og jeg tror de fleste ikke gidder "teace"en mann som ikke betyr noe for meg/oss. Du hørtes veldig "mottagelig"ut,og ikke skjær alle iver en kam. Takk.

Fylla gjør en ikke bare mer hemningsløst. Men også mer ukritisk. Ikke tenker en alltid konsekvenser heller akkurat,og hvem har ikke angret med en gang en slo opp øynene dagen derpå? Så ikke mål om så mye beundring tror jeg.

Ps. Forresten kan du vel si det du skriver om menn også.

Endret av NotNaomi
Skrevet
18 minutter siden, NotNaomi skrev:

Det er virkelig ikke alle menn en vil ja oppmerksomhet fra! Og det er situasjonsbestemt når en ønsker det. Og jeg og jeg tror de fleste ikke gidder "teace"en mann som ikke betyr noe for meg/oss. Du hørtes veldig "mottagelig"ut,og ikke skjær alle iver en kam. Takk.

Fylla gjør en ikke bare mer hemningsløst. Men også mer ukritisk. Ikke tenker en alltid konsekvenser heller akkurat,og hvem har ikke angret med en gang en slo opp øynene dagen derpå? Så ikke mål om så mye beundring tror jeg.

Ps. Forresten kan du vel si det du skriver om menn også.

Selvklart er det ikke alle en vil ha oppmerksomhet fra. Men jeg tror i dette tilfellet, at dette ikke er en jente som har likt oppmerksomheten TS har gitt henne, og savnet det når han forvant. 

Jeg har sett dette så mange ganger. Ofte hos pene jenter som har en "hale" av slike beundrere de "holder varme". Alltid kjekt å ha noen å lene seg på eller noen som forteller de noe pent. 

Ja menn menn kan være "varme" og "kalde" de også, og "av" og "på". Men i motsetning til kvinner, som vil ha beundring og komlimenter, gjør menn dette for å holde jenta "varm" slik at han fortsatt kan ha henne som backup for sex. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er ikke noe barnslig eller passivt aggressivt med kommunikasjonen hennes. En kvinne er ikke barnslig fordi hun gir lunken tilbakemelding når en mann prøver seg på henne, og man er ikke passiv aggressiv fordi man sier at det er kleint at de prøver seg. Her ser man igjen kvinneundertrykking hvor kvinnen da er "ond" fordi hun ikke gir den responsen en mann håper på.

Mener jeg kvinner er "onde" bare fordi jeg syntes cybervennen til TS kunne vært mer direkte i avslaget når han spurte om de skulle finne på noe? :fnise: Hadde hun syntes at det var upassende at han prøvde seg ville det løst saken selv om det er litt kleint... Han er jo ikke hvilken som helst mann som prøver seg på henne... han er tross alt nettvennen hennes! Akkurat som Habbo Hotel. (Alle som spilte det vet jo hvor hellig båndet mellom cybervenner er og at det skal respekteres!)

TS bør lære seg å ta signaler, men han har ikke gjort noe galt annet enn å være needy og naiv,

Gjest CamillaCollett
Skrevet

Kjære TS.

En som er interessert i deg vil møte deg. Hun vil ikke la være å si når hun kommer til byen. Hun vil stille spørsmål til deg og ta initiativ, og komplimenter og søte ord vil gjøre henne glad.

Hun gir likevel ikke blanke. Hun synes sikkert du er en ålreit fyr, men at du ikke leser signalene hennes spesielt godt. Hun er oppriktig lei seg på dine vegne når det skjer noe, men omtanken hennes har ingenting med romantikk å gjøre.

Hun har prøvd å avvise deg på en skånsom måte og burde kanskje vært tydeligere. Samtidig er dette også noe du kunne forstått, men nå har du lært.

Nå håper jeg du går videre og finner deg en som er like interessert i deg :klem:

Skrevet

Du er nettvennen, ikke nettdaten eller nettflørten. Nå har du prøvd å flørte, hun sier at det er upassende og viser at hun ikke er interessert, så nei hun liker deg ikke som noe mer enn en nettvenn. Enig i at om du hadde vært mer ærlig med hun fra starten av så kunne du unngått å få følelser for en som bare så deg som en venn, du er friendzoned for lengst her. Syntes det er ganske ekkelt selv om gutter jeg ser på som venner plutselig skal flørte.... 

Skrevet

Hun er ikke interessert i deg.

Men enda mer viktig; Hvorfor i huleste liker du dette slemme vesenet?

Anonymkode: ab5ee...14f

Skrevet

Hvorfor ikke bare spørre et spørsmål som gir mer konkret svar? Jeg snakker med en fyr selv og han virker ikke alltid intressert, men jeg føler kanskje han synes det samme om meg.. 

begge kan misforstå. prøv å finn ut av det isteden for å bare lure. da vil begge gå lei..

Anonymkode: 0f15d...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...