Gå til innhold

Hvordan takle smerte under analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 8.9.2017 den 15.26, HarryDotter skrev:

Så mye redselspropaganda her at en kan lure....man får ikke endetarmsprolaps av å prøve analsex en og annen gang! Skjerp dere. Slutt å spre løgn. Fint at mange ikke liker analsex. Ingen skal tvinges til det og ingen bør gjøre det uten fullt samtykke, men allt dette våset om å drite på seg og ikke ha kontroll på ræva etter litt analsex er pølsevev og sludder!

Allt med måte. Å kose seg av og til gjør ingenting. Varm godt opp og bruk tid og kommuniser, så overlever man analsex. Bare viktig at begge ønsker å bruke tid og at begge kan avslutte om det blir vondt.

Nei, analsex en gang i blandt er ikke farlig om det blir gjort riktig. Smerte er et faretegn. Da kan skader oppstå. Både rifter som kan gjøre dobesøk smertefullt i lang tid framover og i verste fall, skader på lukkemuskelen.

På 8.9.2017 den 2.59, AnonymBruker skrev:

jeg liker best analsex hvis det gjør vondt, men nå er jeg en smerte elskende freak. 

Full tenning av smerte. Bdsm ♡

Anonymkode: 84f57...6a6

Da anbefaler jeg at du får smertekicket ditt på andre måter som ikke gir potensiale for varig skade.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 8.9.2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Av samme grunn som man fortsetter med oralsex likevel om man ikke liker det

Anonymkode: 84256...efa

Oralsex er ikke obligatirisk. Det er lov å si nei til ting man ikke liker.

Anonymkode: 09522...579

• Liker 3
Skrevet
På 5.9.2017 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke bruke bedøvende krem, han skal respektere at du ikke vil ha analsex. Jeg kan ikke skjønne at han digger å ha en type sex som ikke gir deg noen glede?

Anonymkode: 249b8...e2a

sånn er alle menn. anal penetrering av kvinner er ikke sex; det er voldtekt 

Anonymkode: 00df4...812

• Liker 1
Skrevet
33 minutes ago, AnonymBruker said:

sånn er alle menn. anal penetrering av kvinner er ikke sex; det er voldtekt 

Anonymkode: 00df4...812

Jeg skulle til å skrive noe her, men kom nettopp på frasen 'you can't reason with crazy' 

• Liker 5
Skrevet
På 5.9.2017 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke bruke bedøvende krem, han skal respektere at du ikke vil ha analsex. Jeg kan ikke skjønne at han digger å ha en type sex som ikke gir deg noen glede?

Anonymkode: 249b8...e2a

Jeg brukte aleovera med lidocaine som glidemiddel en gang. Det tar lengre tid å komme men det føles bra da.

Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Jeg brukte aleovera med lidocaine som glidemiddel en gang. Det tar lengre tid å komme men det føles bra da.

Hadde mannen du hadde sex med stor kuk?

Anonymkode: ae964...16c

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet
På 9.9.2017 den 19.13, Thyra skrev:

Nei, analsex en gang i blandt er ikke farlig om det blir gjort riktigSmerte er et faretegn. Da kan skader oppstå. Både rifter som kan gjøre dobesøk smertefullt i lang tid framover og i verste fall, skader på lukkemuskelen.

Da anbefaler jeg at du får smertekicket ditt på andre måter som ikke gir potensiale for varig skade.

Hvorfor er det så mange kvinner som hopper elegant over dette når temaet analsex kommer opp? Her har en god del bestemt seg på forhånd at dette skal gjøre vondt.

Det er selve poenget. Men for all del, jeg er ingen forkjemper for analsex. Har såvidt prøvd det og jeg klarer meg aldeles flott uten ;) Jeg blir bare oppgitt over alle som kommer å skal bestemme at analsex IKKE er godt uansett og at det må være og skal alltid være smertefullt. Skulle tro det var snakk om fødsel.

Det burde være enkelt: Snakk sammen. Blir man enige sammen om å prøve.... Helt topp! Bruk god tid og masse glidemiddel. Analsex er IKKE farlig dersom man tar hensyn. Tusenvis av mennesker bedriver det hver eneste dag. Jeg tror ikke samtlige av de får analprolaps og går med bleier døgnet rundt. Har den ene eller begge to ingen lyst på det, så la være. Bing bæng saken er grei.

Skrevet
3 timer siden, HarryDotter skrev:

Hvorfor er det så mange kvinner som hopper elegant over dette når temaet analsex kommer opp? Her har en god del bestemt seg på forhånd at dette skal gjøre vondt.

Det er selve poenget. Men for all del, jeg er ingen forkjemper for analsex. Har såvidt prøvd det og jeg klarer meg aldeles flott uten ;) Jeg blir bare oppgitt over alle som kommer å skal bestemme at analsex IKKE er godt uansett og at det må være og skal alltid være smertefullt. Skulle tro det var snakk om fødsel.

Det burde være enkelt: Snakk sammen. Blir man enige sammen om å prøve.... Helt topp! Bruk god tid og masse glidemiddel. Analsex er IKKE farlig dersom man tar hensyn. Tusenvis av mennesker bedriver det hver eneste dag. Jeg tror ikke samtlige av de får analprolaps og går med bleier døgnet rundt. Har den ene eller begge to ingen lyst på det, så la være. Bing bæng saken er grei.

Fordi at dersom de misliker tanken på å ha analsex, skal de ikke ha det. Så enkelt. Det hjelper lite å gjøre det riktig om man ikke har lyst i utgangspunktet. Men ingen skal bestemme på vegne av alle andre at det ikke er godt.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor har så mange problemer med smerter under analsex da? Det høres man jo om veldig ofte, mens det er svært sjelden noen sier at vaginalsex gjør vondt. Det er bare hvis man feiler noe i underlivet eller at man er jomfru da. Tror du det er tilfeldig at det er så stor forskjell når folk snakker om analsex og vaginalsex? Det tror ikke jeg.

Anonymkode: ba817...dd6

• Liker 1
Skrevet
På 9. september 2017 den 19.56, amativeReflection skrev:

Var mannen/dildoen som penetrerte deg stor? 

Anonymkode: a9bb6...759

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har så mange problemer med smerter under analsex da? Det høres man jo om veldig ofte, mens det er svært sjelden noen sier at vaginalsex gjør vondt. Det er bare hvis man feiler noe i underlivet eller at man er jomfru da. Tror du det er tilfeldig at det er så stor forskjell når folk snakker om analsex og vaginalsex? Det tror ikke jeg.

Enten gjør de det ikke riktig, eller så er ikke analsex noe for dem. Analsex er ikke for alle. 

Gjest supernova_87
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vaginalsex er også vondt hvis man ikke gjør det riktig! Det er bare mye enklere å gjøre det rett enn analsex. 

Skrevet

Hvordan kan man ikke gjøre vaginalsex riktig? Det eneste er selvsagt det med å få penis alt for langt inn, for det kan jo gjøre vondt. Men utenom det vet jeg ikke om noe ved vaginalsex som kan gjøres feil slik at det medfører smerter.

Gjest supernova_87
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man ikke gjøre vaginalsex riktig? Det eneste er selvsagt det med å få penis alt for langt inn, for det kan jo gjøre vondt. Men utenom det vet jeg ikke om noe ved vaginalsex som kan gjøres feil slik at det medfører smerter.

F.eks å bare gønne på uten at jenta er våt. Er jo det samme som med analsex i bunn og grunn. Dersom en jente ikke er seksuelt tent vil det være trangere, og tørt og smertefullt om en penis prøver å trenge seg inn. Siden seksuell tenning klargjør vagina for seg er det mye lettere å gjøre dette riktig. 

Gjest HarryDotter
Skrevet
På 11.9.2017 den 4.36, Thyra skrev:

Fordi at dersom de misliker tanken på å ha analsex, skal de ikke ha det. Så enkelt. Det hjelper lite å gjøre det riktig om man ikke har lyst i utgangspunktet. Men ingen skal bestemme på vegne av alle andre at det ikke er godt.

Dette er jo innlysende. Vi snakker ikke tvang her. Tvang og sex er voldtekt.

Men folk som er nysgjerrige på analsex bør ikke la være å prøve fordi hysteriske kvinnfolk på KG påstår at det er dritvondt (no pun intended) og livsfarlig. Det er poenget.

Skrevet

Om du er unormal som ikke liker smerter under sex? Nei. De fleste har sex fordi det er godt. Tror neppe typen din hadde vært så gira på analsex om det føltes som piggtråd. At du i det hele tatt vurderer å bedøve rumpa de *rister på hodet*. Ganske idiot kjæresten din om han forventer det.   

• Liker 3
Skrevet
På 5.9.2017 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min elsker analsex men det gjør ikke jeg. Det er ikke slik at jeg strammer til eller at han stikker kuken inn uten oppvarming. Vi bruker mye glidemiddel. Vi bruker veldig mye tid på oppvarming og ja, jeg er 100% avslappet men det gjør fremdeles vondt. Det går greit med en finger, men det er ikke deilig. Det er mye verre med kuken hans inni. Han er (dessverre :fnise: ) veldig stor. Tips? Kan jeg bruke bedøvende krem?

Er jeg unormal som ikke liker det?

Anonymkode: dd0c0...df9

Det hullet er ikke laget for å stikke noe inn der, der skal avføringen ut...vi har fått et hull for sex, bruk det.

Anonymkode: b702c...66c

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes uansett at analsex er noe helt annet enn vaginalsex, og det blir feil å sammenligne det. Analen er jo ikke som vagina for vagina er mye mer tøyelig, og er jo også større og mer elastisk enn analen. Selv hvis man ikke er våt i vagina er det ikke så vondt å få noe opp der som å presse noe opp i analen. Det er jo en lukkemuskel der og den finnes ikke i vagina. Selve anatomien i analen og vagina er veldig forskjellig. Og der er for en grunn fra naturens side. 

• Liker 1
Skrevet

anal penetrering av kvinner er voldtekt 

Anonymkode: 5dfc9...c99

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

anal penetrering av kvinner er voldtekt 

Anonymkode: 5dfc9...c99

Noen sentrale spørsmål:

1) Gjelder dette også hvis det er frivillig fra begge parter?

2) Hvorfor gjelder dette i såfall bare kvinner, og ikke homofile menn, menn som blir penetrert av kvinner med strap-on etc?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...