AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Kjæresten min elsker analsex men det gjør ikke jeg. Det er ikke slik at jeg strammer til eller at han stikker kuken inn uten oppvarming. Vi bruker mye glidemiddel. Vi bruker veldig mye tid på oppvarming og ja, jeg er 100% avslappet men det gjør fremdeles vondt. Det går greit med en finger, men det er ikke deilig. Det er mye verre med kuken hans inni. Han er (dessverre ) veldig stor. Tips? Kan jeg bruke bedøvende krem? Er jeg unormal som ikke liker det? Anonymkode: dd0c0...df9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 Populært innlegg #2 Skrevet 5. september 2017 Du skal ikke bruke bedøvende krem, han skal respektere at du ikke vil ha analsex. Jeg kan ikke skjønne at han digger å ha en type sex som ikke gir deg noen glede? Anonymkode: 249b8...e2a 63
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Unngå smerte? Avstå anal. Enkelt.
Trolltunge Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Jeg synes ikke at man skal takle smerte ved analsex. Ikke med mindre man tenner på smerter. Ikke synes jeg at man skal presse seg til noe man ikke liker heller. Det virker jo som dere gjør det rett, så kanskje han etterhvert burde ta hensyn til at du ikke liker det? Jeg forstår ikke at det kan være opphissende å påføre sin partner smerter, og gjøre noe for egen del, som den andre ikke har noe utbytte av. 24
LiseOslo Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Analsex skal ikke gjøre vondt. Du trenger nok mer tid til tilvenning. Når du uten ubehag får inn to-tre fingre er du nok mer klar :-) 3
Aalo Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 Smerte og analsex er fortsatt et varsku på at det blir utført feil. I ditt tilfelle bør du la den tilvenne seg stadig større størrelser (analplugger) helt til kuken glir greit inn, alternativt gi opp hele prosjektet. 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, LiseOslo skrev: Analsex skal ikke gjøre vondt. Du trenger nok mer tid til tilvenning. Når du uten ubehag får inn to-tre fingre er du nok mer klar :-) Det er ikke alle som noen sinne har glede av analsex. Anonymkode: 249b8...e2a 17
LiseOslo Skrevet 5. september 2017 #8 Skrevet 5. september 2017 Just now, AnonymBruker said: Det er ikke alle som noen sinne har glede av analsex. Anonymkode: 249b8...e2a Det er helt sant, men mange har det :-) - Og skal man ha glede av det, må en bruke tid på tilvenning. 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. september 2017 #9 Skrevet 5. september 2017 4 minutter siden, LiseOslo skrev: Analsex skal ikke gjøre vondt. Du trenger nok mer tid til tilvenning. Når du uten ubehag får inn to-tre fingre er du nok mer klar :-) Du må bare tåle ubehag en stund? Seriøst?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #10 Skrevet 5. september 2017 Hvis man har smerter under analsex betyr det at man ikke bør gjøre det. Enten varmer dere ikke opp godt nok eller så er han faktisk for stor, noe som kan resultere i store skader. Hvorfor vil kjæresten din presse deg til å risikere skader i analen på grunn av hans nytelse egentlig? Eller tenner det han at du har vondt? Anonymkode: 15259...4d1 24
LiseOslo Skrevet 5. september 2017 #11 Skrevet 5. september 2017 Just now, canacas said: Du må bare tåle ubehag en stund? Seriøst? Les hva jeg skriver da: Nei, analsex skal ikke gjøre vondt. Derfor kan man ikke bare kjøre på uten videre. Det tar tid å venne seg til noe stort som en penis, så det tar tid å få det til uten at det gjør vondt
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #12 Skrevet 5. september 2017 Er det vondt, så skal han ikke inn, det kan gjøre store skader. Men ser man bort ifra det, så sier du selv at du er avslappet osv. Er det sånn at du ikke liker det, fordi du ikke liker det. Eller fordi du syns det er vondt? Personlig syns jeg det er helt fantastisk Anonymkode: 1c9f7...85e 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #13 Skrevet 5. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min elsker analsex men det gjør ikke jeg. Det er ikke slik at jeg strammer til eller at han stikker kuken inn uten oppvarming. Vi bruker mye glidemiddel. Vi bruker veldig mye tid på oppvarming og ja, jeg er 100% avslappet men det gjør fremdeles vondt. Det går greit med en finger, men det er ikke deilig. Det er mye verre med kuken hans inni. Han er (dessverre ) veldig stor. Tips? Kan jeg bruke bedøvende krem? Er jeg unormal som ikke liker det? Anonymkode: dd0c0...df9 Høres ut som han elsker analsex mer enn han elsker deg, i og med at han er villig til å gjennomføre det selv om det er vondt for deg. Anonymkode: a0c51...7a2 25
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. september 2017 #14 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, LiseOslo skrev: Les hva jeg skriver da: Nei, analsex skal ikke gjøre vondt. Derfor kan man ikke bare kjøre på uten videre. Det tar tid å venne seg til noe stort som en penis, så det tar tid å få det til uten at det gjør vondt Men man må lide under tilvenningen. Jeg har lest det du skrev. Også dette. Man skal lide litt og litt til og så enda litt og når det ikke er vondt lenger kan man prøve en penis og se om man lider eller ikke da. Jeg vet at smerte er seksuelt for noen, men for svært mange hører ikke smerte og sex sammen. Og å måtte lide som en forberedelse... nei, vet du hva. Det skal ingen forvente av sin partner.
LiseOslo Skrevet 5. september 2017 #15 Skrevet 5. september 2017 Nei, men trenger ikke lide under tilvenning. Jeg tenner overhode ikke på smerte, og hadde heller ikke noe vondt da jeg begynte med analsex. Men ellers helt enig: Hvis analsex (eller for den saks skyld hva som helst annet) gjør vondt for en partner skal man selvfølgelig ikke gjøre det. 2
SlemUlv Skrevet 5. september 2017 #16 Skrevet 5. september 2017 Om du alltid har vondt, syns jeg ikke dere skal ha analsex. Man skal ta hensyn til begge i paret, ikke bare den ene. Og sex skal være noe begge har glede av. MEN, oppvarming.. lang oppvarming.. begynn med en liten vibrator (og seff masse glidemiddel som dere allerede gjør), når den kjennes ok ut, så en litt større. En finger, 2 fingre, 3 fingre osv.. bruk TID masse masse tid.. 2
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2017 #17 Skrevet 5. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min elsker analsex men det gjør ikke jeg. Det er ikke slik at jeg strammer til eller at han stikker kuken inn uten oppvarming. Vi bruker mye glidemiddel. Vi bruker veldig mye tid på oppvarming og ja, jeg er 100% avslappet men det gjør fremdeles vondt. Det går greit med en finger, men det er ikke deilig. Det er mye verre med kuken hans inni. Han er (dessverre ) veldig stor. Tips? Kan jeg bruke bedøvende krem? Er jeg unormal som ikke liker det? Anonymkode: dd0c0...df9 Jeg ville ha revurdert et forhold med en fyr som så gjerne ville gjøre ting som gjorde meg vondt, men jeg har for lengst forstått at mange kvinner finner seg i hva som helst bare for å kunne si de har kar.
vintage Skrevet 5. september 2017 #18 Skrevet 5. september 2017 Jeg blir egentlig litt trist hver gang jeg leser innlegg fra kvinner som er villig til å prøve å takle både smerter og ting de ikke liker for å tekkes kjæresten. En kjæreste som da altså synes det er greit at du har det vondt eller ikke liker det, bare han får gjennomført det han drømmer om og liker selv. Hva er det med enkelte kvinner? 30
Gjest Ingenting2 Skrevet 5. september 2017 #19 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, vintage skrev: Jeg blir egentlig litt trist hver gang jeg leser innlegg fra kvinner som er villig til å prøve å takle både smerter og ting de ikke liker for å tekkes kjæresten. En kjæreste som da altså synes det er greit at du har det vondt eller ikke liker det, bare han får gjennomført det han drømmer om og liker selv. Hva er det med enkelte kvinner? Enig.
Aloy Skrevet 5. september 2017 #20 Skrevet 5. september 2017 Bruk GOD tid på oppvarming med fingre. Vend deg til å kjenne på hvordan det er å ha fingeren hans inni deg, han trenger ikke penetrere deg med kuken hver gang. Bruk etterhvert flere fingre. Kanskje dere kan prøve i dusjen også? At det varme vannet kan hjelpe deg å bli enda mer avslappet? Har også erfart at hvis du ligger en pute bak ryggen slik at du får løftet underlivet litt opp så kan det hjelpe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå