usa94 Skrevet 25. september 2017 #281 Del Skrevet 25. september 2017 På Sunday, February 26, 2017 den 17.36, jentekvinne skrev: Marna har jo skrevet på bloggen sin at hun og Ørjan gikk gjennom en tøff periode på den tiden de episodene av Bloggerne ble spilt inn. Det forklarer en god del av kjefting og krangling. Det er sikkert ikke en grei oppførsel rent pedagogisk sett, men skulle man vært flue i de tusen hjem så hadde man sett mye rart og vært vitne til ting som er mye verre enn en dårlig periode i et langt forhold/ekteskap. Jeg kjenner mange par som ikke sover i samme seng engang over flere år.Damer som er ulykkelige i sine forhold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. september 2017 #282 Del Skrevet 26. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner/ryktespredning og svar til dette. Mynona, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 27. september 2017 #283 Del Skrevet 27. september 2017 Folk sier at Marna utleverer egne barn, og det er på en måte sant, men på den andre siden så bruker hun ikke barna for å få klikk og publisitet, hun "speiler seg" ikke i deres glans på en måte, slik som andre bloggere gjør. Hun viser dem heller fram på en sunn måte, synes jeg. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 27. september 2017 #284 Del Skrevet 27. september 2017 Herlig å se at forholdet mellom de er mye bedre denne sesongen I forrige sesong var de bare i tottene på hverandre 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. september 2017 #285 Del Skrevet 28. september 2017 Tråden er igjen ryddet for ryktespredning og svar til dette Mynons, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 29. september 2017 #286 Del Skrevet 29. september 2017 Jeg synes ikke noe om henne. Hun virker falsk og altfor barnslig for alderen sin. Mistet helt respekten for henne da jeg leste en artikkelen om selvbiografien til Riise. Hun har selv datet fyren, men bidro likevel til svartmaling av han i mediaen og samtidig som hun poengterte at hun og komiker-mannen kødda med Riise og fant det underholdende. Det mener jeg er mobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 29. september 2017 #287 Del Skrevet 29. september 2017 På 20.9.2017 den 7.24, Regnskapssekretær skrev: Synes det var så koselig med alle ballongene på bursdagen hennes og alle hilsningene... det var utrolig fint. God ide Jada, heliumsballonger er virkelig tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 29. september 2017 #288 Del Skrevet 29. september 2017 16 minutter siden, nicecar skrev: Jada, heliumsballonger er virkelig tingen. Hva var galt med det da? Synes det var fint gjort jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 29. september 2017 #289 Del Skrevet 29. september 2017 51 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hva var galt med det da? Synes det var fint gjort jeg Vet du ikke hva som et greia med helium? Google det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 29. september 2017 #290 Del Skrevet 29. september 2017 32 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Vet du ikke hva som et greia med helium? Google det. Nei, det går fint 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 29. september 2017 #291 Del Skrevet 29. september 2017 1 time siden, nicecar skrev: Jeg synes ikke noe om henne. Hun virker falsk og altfor barnslig for alderen sin. Mistet helt respekten for henne da jeg leste en artikkelen om selvbiografien til Riise. Hun har selv datet fyren, men bidro likevel til svartmaling av han i mediaen og samtidig som hun poengterte at hun og komiker-mannen kødda med Riise og fant det underholdende. Det mener jeg er mobbing. Ja, det der fikk meg til å få skikkelig mye dårligere inntrykk av henne. For en kjip oppførsel! Og Riise har måttet slite med denne idiot "skandalen" i årevis etterpå. Hvorfor ble dette en så big deal, egentlig? Ikke akkurat som om han sendte noe ekkelt eller sjikanerende til folk, sånn som en viss professor har gjort. Syns det medierabalderet der virkelig nærmet seg uthenging av Riise, fikk faktisk mye med sympati med ham etter jeg leste det intervjuet i VG i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 29. september 2017 #292 Del Skrevet 29. september 2017 3 timer siden, Gillians skrev: Ja, det der fikk meg til å få skikkelig mye dårligere inntrykk av henne. For en kjip oppførsel! Og Riise har måttet slite med denne idiot "skandalen" i årevis etterpå. Hvorfor ble dette en så big deal, egentlig? Ikke akkurat som om han sendte noe ekkelt eller sjikanerende til folk, sånn som en viss professor har gjort. Syns det medierabalderet der virkelig nærmet seg uthenging av Riise, fikk faktisk mye med sympati med ham etter jeg leste det intervjuet i VG i dag. Han trodde at han var noe da vettu. Det er jo ikke aktuelt i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. september 2017 #293 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) På 27.9.2017 den 22.47, fitnessjenta skrev: Folk sier at Marna utleverer egne barn, og det er på en måte sant, men på den andre siden så bruker hun ikke barna for å få klikk og publisitet, hun "speiler seg" ikke i deres glans på en måte, slik som andre bloggere gjør. Hun viser dem heller fram på en sunn måte, synes jeg. Kommer an på hvilke prinsipp du legger til grunn. Jeg synes ikke hun er noe bedre enn andre fordi hun a) bruker dem for å tjene penger (reklameinnlegg og innhold), og b) fratar dem retten til et privatliv. Som tidligere nevnt i tråden mener jeg at Marna definitivt har så mye å by på selv, at det burde være helt unødvendig å bruke barna. Henviser forøvrig til bloggerbarna-tråden for innblikk i debatten om problemstillingen. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1013596-bloggerbarna/?page=1 Endret 30. september 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. september 2017 #294 Del Skrevet 30. september 2017 Beklager om dette spørsmålet er blitt stilt allerede, men skal de selge leiligheten sin i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 30. september 2017 #295 Del Skrevet 30. september 2017 10 minutter siden, bonsaijenta skrev: Beklager om dette spørsmålet er blitt stilt allerede, men skal de selge leiligheten sin i Oslo? De leide den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. september 2017 #296 Del Skrevet 30. september 2017 1 minutt siden, VildeS skrev: De leide den. Takk for svar😊 Det var overraskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. oktober 2017 #297 Del Skrevet 4. oktober 2017 Tråden stenges etter gjentatte ryddinger for ryktespredning/spekulasjoner. Mynona, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg