Dollyådi Skrevet 3. mai 2017 #141 Del Skrevet 3. mai 2017 3 minutter siden, Vitulina skrev: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20170000018558&sokeverdi=917154368 Merk deg ordet "fratrådt" Ja, jeg ser at hun ikke er styremedlem lenger. Men endring av aksjesammensetning er ikke endret. Hun står oppført med 32%, eller er det jeg som leser feil? I så fall beklager jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 4. mai 2017 #142 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) 3 timer siden, Viernes skrev: Håper de 22 som har likt kommentaren din sender deg 50kr hver Hehe! Skulle jo ha vedda mer gitt Kunne jo tjent litt på disse bloggerne selv si Redigert; kan jo legge til at jeg er ganske så sikker på at eiendom og hjem blir å se hjemme hos Espen Hilton også snart, blir småsjokka dersom de ikke pusser opp i den nye leiligheten hans.. Endret 4. mai 2017 av Gia_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 4. mai 2017 #143 Del Skrevet 4. mai 2017 9 timer siden, Gregor Clegane skrev: Litt krangling og diskusjon foran barna er bare sunt. Dog finnes det grenser for hvor langt man bør dra det hele. Marna virker i utgangspunktet som en oppegående og livlig dame. Da må det være utfordrende å være sammen med en av Norges minst morsomme komikere. Ha-ha. Enig. Jeg tror de bare gjorde seg til for kameraet. Ikke sikkert de er sånn på privaten. Jeg liker Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 4. mai 2017 #144 Del Skrevet 4. mai 2017 Men tjener dette selskapet noe penger da 😂 Siden de flyr rundt å pusser opp gratis for bloggere hele tida? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 4. mai 2017 #145 Del Skrevet 4. mai 2017 7 timer siden, Gia_ skrev: Hehe! Skulle jo ha vedda mer gitt Kunne jo tjent litt på disse bloggerne selv si Redigert; kan jo legge til at jeg er ganske så sikker på at eiendom og hjem blir å se hjemme hos Espen Hilton også snart, blir småsjokka dersom de ikke pusser opp i den nye leiligheten hans.. De har vært på befaring hos Espen Hilton for en stund siden, hoho 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 4. mai 2017 #146 Del Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, Moongirl skrev: De har vært på befaring hos Espen Hilton for en stund siden, hoho Ja, se der ja! Flittige på å pusse opp "kjendisen-hjem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 8. mai 2017 #147 Del Skrevet 8. mai 2017 Assa, jeg kjenner jeg blir veldig lei av alle de der truslene om å skilles hele tiden. Det topper seg nå med at de har hatt sin første opppussingskrangel, men det har Marna fikset opp i. Ørjan har nå signert en kontrakt hvor han lover å ikke skille seg under opppussing, han må vente til tidligst seks mnd etter huset er helt ferdig. Personlig synes jeg de bare bør skille seg med en gang. For det er liten tvil om at de der kommer til å leve sammen de neste 40 årene. Marna fortjener bedre. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 8. mai 2017 #148 Del Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, naivsuper skrev: Assa, jeg kjenner jeg blir veldig lei av alle de der truslene om å skilles hele tiden. Det topper seg nå med at de har hatt sin første opppussingskrangel, men det har Marna fikset opp i. Ørjan har nå signert en kontrakt hvor han lover å ikke skille seg under opppussing, han må vente til tidligst seks mnd etter huset er helt ferdig. Personlig synes jeg de bare bør skille seg med en gang. For det er liten tvil om at de der kommer til å leve sammen de neste 40 årene. Marna fortjener bedre. Skjerpings. Det er ikke uvanlig at småbarnstid og oppussing av bolig fører til uvanlig mye krangling. Man bør heller satse på å komme seg igjennom det og dermed bli et sterkere par, heller enn å følge ditt idiotiske råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 8. mai 2017 #149 Del Skrevet 8. mai 2017 32 minutter siden, Vilunich skrev: Skjerpings. Det er ikke uvanlig at småbarnstid og oppussing av bolig fører til uvanlig mye krangling. Man bør heller satse på å komme seg igjennom det og dermed bli et sterkere par, heller enn å følge ditt idiotiske råd Når du uttaler deg slik kan du ikke ha sett mye til dette paret utenfra, eller hvordan Ø leker ungkar på tur. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 8. mai 2017 #150 Del Skrevet 8. mai 2017 40 minutter siden, Vilunich skrev: Skjerpings. Det er ikke uvanlig at småbarnstid og oppussing av bolig fører til uvanlig mye krangling. Man bør heller satse på å komme seg igjennom det og dermed bli et sterkere par, heller enn å følge ditt idiotiske råd Er vel ikke vanlig å rope om skillsmisse hele tiden heller? Har du sett Bloggeren? Familien er på ferie, Ørjan går fra dem, fordi "Det er bedre å gå enn å bli skilt si!" De feierer bryllupsdag med hele familien, Marna har ikke dekket på bordet enda "Marna, enten så dekker du på nå, eller så blir dette siste bryllupsdag!" Hadde jeg blitt truet med å bli forlatt hele tiden, så hadde jeg gått min vei. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missblogg Skrevet 8. mai 2017 #151 Del Skrevet 8. mai 2017 Forholdet deres fremstår jo veldig ustabilt, men vi vet jo ikke hvordan det daglige livet deres er nå såpass lenge etter Bloggerne sesongen som ble vist...? Kan jo hende de har snakket mye om det og har det bedre sammen nå med unntak av flytting og oppussing som skkert sliter på de aller fleste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. juni 2017 #152 Del Skrevet 19. juni 2017 I lys av diskusjonen om bloggerbarna vil jeg gjerne trekke fram dette innlegget fra komikerfrue: http://www.komikerfrue.no/2017/06/19/en-natts-ferie/ Det er jo litt problematisk at de på den ene siden vil skjerme barna fra pressen fordi de skal slippe nå når de flytter til et nytt sted, samtidig som de fortsetter å eksponere på egen blogg. Wow, så flinke dere er liksom. Det er jo eksponering på bloggen som er problemet, uten den ville pressen ikke vært interessert. Og helt ærlig er det noe rart å oppfordre andre til å ikke lage oppstuss om å få et kjendisbarn på skolen, når de selv ikke ser ut til å ønske å gjøre endringer som gir nettopp dette resultatet. Jeg tar innlegget som en bekreftelse på at det å være bloggerbarn kan ha nokså negative konsekvenser. Og her er enda en blogger som ikke vil vedkjenne seg at det er nødvendig å gjøre noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 19. juni 2017 #153 Del Skrevet 19. juni 2017 På 8.5.2017 den 15.36, maipai skrev: Er vel ikke vanlig å rope om skillsmisse hele tiden heller? Har du sett Bloggeren? Familien er på ferie, Ørjan går fra dem, fordi "Det er bedre å gå enn å bli skilt si!" De feierer bryllupsdag med hele familien, Marna har ikke dekket på bordet enda "Marna, enten så dekker du på nå, eller så blir dette siste bryllupsdag!" Hadde jeg blitt truet med å bli forlatt hele tiden, så hadde jeg gått min vei. Jesus, de gjør seg jo til for kameraene. Tror de skjønner hverandre og at de aldri mener at de vil skille seg når de sier sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 19. juni 2017 #154 Del Skrevet 19. juni 2017 29 minutter siden, CecilieX skrev: I lys av diskusjonen om bloggerbarna vil jeg gjerne trekke fram dette innlegget fra komikerfrue: http://www.komikerfrue.no/2017/06/19/en-natts-ferie/ Det er jo litt problematisk at de på den ene siden vil skjerme barna fra pressen fordi de skal slippe nå når de flytter til et nytt sted, samtidig som de fortsetter å eksponere på egen blogg. Wow, så flinke dere er liksom. Det er jo eksponering på bloggen som er problemet, uten den ville pressen ikke vært interessert. Og helt ærlig er det noe rart å oppfordre andre til å ikke lage oppstuss om å få et kjendisbarn på skolen, når de selv ikke ser ut til å ønske å gjøre endringer som gir nettopp dette resultatet. Jeg tar innlegget som en bekreftelse på at det å være bloggerbarn kan ha nokså negative konsekvenser. Og her er enda en blogger som ikke vil vedkjenne seg at det er nødvendig å gjøre noe selv. Hvor går grensa for å være "kjendisbarn"? Hverken Komikerfruemannen eller Komikerfruen er vel høyt på listene over norske kjendiser? C- eller D-kjendiser maks 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardermobanen Skrevet 19. juni 2017 #155 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) 53 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg tar innlegget som en bekreftelse på at det å være bloggerbarn kan ha nokså negative konsekvenser. Og her er enda en blogger som ikke vil vedkjenne seg at det er nødvendig å gjøre noe selv. Her sier jo Komikerfrue at eksponeringen kan gå utover ungen, bare at det ansvaret må ligge hos alle andre enn foreldrene som driver med eksponeringen. Endret 19. juni 2017 av Gardermobanen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 19. juni 2017 #156 Del Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, CecilieX skrev: I lys av diskusjonen om bloggerbarna vil jeg gjerne trekke fram dette innlegget fra komikerfrue: http://www.komikerfrue.no/2017/06/19/en-natts-ferie/ Det er jo litt problematisk at de på den ene siden vil skjerme barna fra pressen fordi de skal slippe nå når de flytter til et nytt sted, samtidig som de fortsetter å eksponere på egen blogg. Wow, så flinke dere er liksom. Det er jo eksponering på bloggen som er problemet, uten den ville pressen ikke vært interessert. Og helt ærlig er det noe rart å oppfordre andre til å ikke lage oppstuss om å få et kjendisbarn på skolen, når de selv ikke ser ut til å ønske å gjøre endringer som gir nettopp dette resultatet. Jeg tar innlegget som en bekreftelse på at det å være bloggerbarn kan ha nokså negative konsekvenser. Og her er enda en blogger som ikke vil vedkjenne seg at det er nødvendig å gjøre noe selv. Snakk om ansvarsfraskrivelse! Hun prøver å tulle det bort og uskyldiggjøre det med at "vi er PR-kåte" foreldre 🙈 Er det verdt det lurer jeg på? Når du liksom må nå ut til det nye nærmiljøet fordi du VET det er ungene som må betale prisen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. juni 2017 #157 Del Skrevet 19. juni 2017 2 timer siden, minimymlen skrev: Hvor går grensa for å være "kjendisbarn"? Hverken Komikerfruemannen eller Komikerfruen er vel høyt på listene over norske kjendiser? C- eller D-kjendiser maks Det er Marna selv som beskriver at de er interessante for pressen og at de har sagt nei til flere intervjuer fordi de ikke vil ha fokus på flyttingen til et nytt sted. Dette for å skjerme barna som har "pr-kåte foreldre". Begrepet PR-kåt er Marnad egne ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 19. juni 2017 #158 Del Skrevet 19. juni 2017 16 minutter siden, CecilieX skrev: Det er Marna selv som beskriver at de er interessante for pressen og at de har sagt nei til flere intervjuer fordi de ikke vil ha fokus på flyttingen til et nytt sted. Dette for å skjerme barna som har "pr-kåte foreldre". Begrepet PR-kåt er Marnad egne ord. Det er jo bare patetisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. juni 2017 #159 Del Skrevet 19. juni 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 19. juni 2017 #160 Del Skrevet 19. juni 2017 9 timer siden, CecilieX skrev: I lys av diskusjonen om bloggerbarna vil jeg gjerne trekke fram dette innlegget fra komikerfrue: http://www.komikerfrue.no/2017/06/19/en-natts-ferie/ Det er jo litt problematisk at de på den ene siden vil skjerme barna fra pressen fordi de skal slippe nå når de flytter til et nytt sted, samtidig som de fortsetter å eksponere på egen blogg. Wow, så flinke dere er liksom. Det er jo eksponering på bloggen som er problemet, uten den ville pressen ikke vært interessert. Og helt ærlig er det noe rart å oppfordre andre til å ikke lage oppstuss om å få et kjendisbarn på skolen, når de selv ikke ser ut til å ønske å gjøre endringer som gir nettopp dette resultatet. Jeg tar innlegget som en bekreftelse på at det å være bloggerbarn kan ha nokså negative konsekvenser. Og her er enda en blogger som ikke vil vedkjenne seg at det er nødvendig å gjøre noe selv. Når var pressen interessert og skrev om barna deres egentlig?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg